Művészet és valóság
Dátum: április 21, szerda, 15:09:35
Téma: Kultura


Doctorow, a Ragtime írója, új regényt jelentetett meg, Isten városa címmel.

Doctorow nem tudja összefogni a cselekményt. Ellopnak egy bronxi katolikus templom tetejéről egy keresztet, ami feltűnik egy zsinagógán. Hosszú ideig nem történik semmi.Van egy koncentrációs táborból származó betét, de még mindig semmi. A könyvben szerepel Einstein és végre Wittgenstein, de mindig semmi.aztán a 186-oldalon. Egy filmrendező rá akarja venni az írót, hogy írjon neki egy filmforgatókönyvet. Az életből vette a sztorit.Szerepet adott egy színésznőnek, az volt a lényege a történetnek, hogy a nőt csúnyán megnyomorítja egy pszichopata, aki a környéeken kószál, felmászik a tűzlépcsőn és besurran az ablakokon, hogy lecsapjon magányos nőkre. A fickó az arcát marcangolja...

Remekül ment a forgatás, nyolc hét alatt elkészült. A színésznő mindent feltesz a jó kritikára, társaságba jár, egy este szalonspiccesen megy haza, s egy őrült vár rá, ott bent, egy igazi, és leharapja az orrát. A nő visít, a pasit elkapják, de szegényke sose heveri ki a sokkot, ma egy állami elmegyógyintézetben él a műorrával,  a pasas ugyxanabban az intézetben a pszichopata osztályon.De sose bizonyosodott be, hogy az őrült látta a filmet.

A rendezőhöz tartozik, hogy régebben olyan szerepet osztott egy színészre, hogy szívrohamban kellett meghalnia és az illetővel pontosan ez történt, máskor egy westernben, egy indiános-háborús filmben egy lovassági tiszt szerepét osztotta a színészre, akit lándzsával átdöfnek az indiánok, és az illető aztán felnyársalta magát egy vas kerítésrúdon a háza előtt, miután részegen kiesett a második emeleti ablakából.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=96