Egy hozzászólás margójára
Dátum: Június 16, csütörtök, 09:51:37
Téma: Életünk napjaink


"Csodaszépek a verseid, köszönöm, hogy olvashattam őket. Osztozom fájdalmadban és szerintem el kell engedned Őt, hogy még szebb legyen ez az érzés Benned!"


Egy szerelmes érzés, ami, ha lehet attól fog fokozódni, hogy a partnert
elengedjük?
Csak mi ketten tudjuk, hogy kikről szól a vers.
Én, mint, azóta elengedett személy, akár azt is mondhatnám, hogy savanyú a szöllő. Bármennyire is érintett vagyok, muszáj hozzászólnom. Egy irodalmilistán semmiképpen nem helytálló az ilyenfajta tanácsadás. Mellékesen mondva, azthiszem, hogy sehol, semmilyen fórumon nem helytálló, mert ez a tanács a magánszférába esik. Eljátszom a gondolattal, hogy a szomszéd házaspár naponta tudatja velem, hogy ők milyen rosszul élnek egymással. A tudatás, az annyiban közvetlen, amennyiben az én lakásom harsog a nézetkülönbségüktől. Ez akár indok is lehetne arra, hogy átkopogjak hozzájuk, javasolva, hogyha ennyire nem értik meg egymást, akkor váljanak el! A felnőtt hozzászóló úgy ítélte, hogy a felnőtt írónak szüksége van az ilyen tanácsra. Tegyük fel, hogy szüksége is vanrá, méghozzá egy irodalmilistán keresztül, de vajon, hogy gondolta a következtetést?

"szerintem el kell engedned Őt, hogy még szebb legyen ez az érzés Benned!"

Érintett vagyok, de próbálom kívülállóként megítélni a javaslatot. Miért lesz a szakítástól szebb ez az érzés?
Igaz, még csak napok teltek el, de nem látom publikálva ezt a szép érzést.

Kedves szerző!

Talán a szögeságy, vagy bármilyen kínzóeszköz, még nemesebb érzéseket váltana ki belőled.
Ne vedd komolyan, mert az elengedettnek éppenúgy fájna, mint neked!

Végül egy abszolút szubjektív javaslat a hozzászólónak:
Az önmagában nem egy kritika, hogy "csodaszépek a verseid." Ámbátor a szerzőnek ez is jólesik. De a magánszféra nem tartozik egy irodalmilista profiljába.
Nem tudom, hogy milyen korosztályhoz tartozol, de talán bölcsebb lenne megfogadni, ha építeni nem tudsz, akkor ne romboljál!

Dr. Pamach Győző





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=982