Fullextra találkozó 2005. június 25
Dátum: Június 25, szombat, 23:51:36
Téma: All Fullextra


Ismét összegyűltünk a klubban.


Reggel a férjemmel és a három kisebb gyerekkel nekiindultunk Budapestnek. A Keletiben összetalálkoztunk Vevával, és egy kicsit izgultunk, hogy hogyan érünk el a Baross utcába, ugyanis a Keleti előtt hatalmas építkezések folynak. Szerencsére viszonylag könnyedén sikerült rátalálnunk a megfelelő buszra.

A Móka klub előtt már ott várt minket Fényesi és Audrey. Viszonylag sokáig ott ültünk, beszélgettünk, mire a többiek is megjöttek, szinte egyszerre. A találkozóra eljöttek: Administrator, Simi, Veva, Audrey, Fényesi, Khama, Csingi, Fata_Morgana, Vigi, Kerlac, Skorpio, Anne20, Jozef, Adamke és barátnője, Angyaligirl, Anne20, Kritta, és persze én. Örültem, hogy újra láttam az ismerős arcokat, és örültem az újaknak is, jó volt megismerkedni velük. Egy kis beszélgetés után kezdődött a műsor. Kicsit megdöbbentem, mikor Fényesi Hamlet monológjához előhúzta a csörgősipkáját és a fejére tette. Kíváncsi lettem volna, hol lehet ilyet szerezni. Nagyon fesztelenül mozgott a "színpadon", csodálom, hogy így el tudja engedni magát és csak a játék érdekli ilyenkor. Hárman egy jelenetet adtak elő Audreyval és Anne20-szal. Angyaligirl egy nagyon humorosat írt a boszorkányságról, amin mindenki jól szórakozott. Khama Si versét tolmácsolta, ami mindig is tetszett nekem a pergős ritmusa miatt, és egy Várnai Zseni költeményt tett még hozzá. Kerlac a Furtinelli boszorkányból olvasott fel, Skorpio Shakespeare szonetteket szavalt, Anne20 Audrey versét osztotta meg velünk. Később többen saját verset is elmondtak, Csingi egy nagyobb lélegzetű költeményét szavalta el szívszorítóan. Angyaligirl pedig Ráth Végh István egy könyvéből idézett a boszorkányégetésről.

Jól éreztük magunkat, máskor is szívesen megyünk majd.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=998