[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 359
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 359


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Anomáliák térben és időben

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Az emlékezet
szusi

Rádöbbentem arra, hogy a jót csak akkor jegyeztem meg, ha valami kiemelkedően jó volt, a rosszat meg minden megkötés nélkül.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 21, vasárnap, 15:55:01 (1879 olvasás)
(Tovább... | 3145 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Szlovák valóság
Lacoba

...és egyszer majd a szlovák fülek is hallhatják, milyen gyönyörű a Magyar Himnusz!
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 14, szerda, 13:07:56 (1661 olvasás)
(Tovább... | 4012 betű van még | 17 hozzászólás | Pontok: 0)

Nyaralásom története
Nanti

Megunva a sivatagot, átrepültem Burmába egy kis vízipipára, és szép lányra áhítozva, de hiába...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 26, szerda, 13:38:13 (1730 olvasás)
(Tovább... | 3412 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Az utolsó név
Freewolf

"Nekem nincs szükségem kegyre: én csak igazságot kívánok!" (Lessing).
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 22, szombat, 19:15:25 (1236 olvasás)
(Tovább... | 3248 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Tanuljunk nyelveket
thomba

Bízom benne, hogy ami késik, az nem múlik. Talán nem kell annyit várni erre az elengedhetetlenül szükséges segédeszközre, mint a négyes metró üzembehelyezésére...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 31, kedd, 23:02:30 (1717 olvasás)
(Tovább... | 3758 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

E-mail
Metallica

Sok haszontalan dolgot kapunk az interneten keresztül. Egyet kaptam én is, amit kipróbáltam.
Élményemet osztanám meg veletek.
Adminisztrálta: mango Ideje: Február 21, vasárnap, 14:32:38 (1785 olvasás)
(Tovább... | 2990 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Óverdóz (avagy a magyar nyelv vessző-)futása
Emericus

...egy rendes magyar lovat Kincsemnek, Rózsinak vagy mittudomén hogy hívnak, de így nem. Már az Imperiál is bosszantott...
Adminisztrálta: mango Ideje: április 22, szerda, 10:26:36 (3953 olvasás)
(Tovább... | 5784 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

A Négy Mancs visszavág
csitesz

Újabb ötletek a
Négy Mancs Alapítvány
működéséhez...
Adminisztrálta: mango Ideje: április 09, csütörtök, 19:21:12 (1895 olvasás)
(Tovább... | 3060 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Reinkarnáció
Bettus

"Életünk csupán egy álom annak a sokkal reálisabb életnek az álmai közül, s ez végtelenül sokáig tart, egészen a legutolsó álomig..."


Megjegyzés:
Forrás:
A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupāda tanításai alapján: Visszatérés, a reinkarnáció tudomány című könyv
Adminisztrálta: mango Ideje: Augusztus 07, csütörtök, 10:15:01 (2242 olvasás)
(Tovább... | 4859 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: A kritikus szint
Artur-Brun

Tudjuk, hogy a kimondott szavaknak súlya van. A leírt szavaknak úgyszintén.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 22, kedd, 18:29:53 (1535 olvasás)
(Tovább... | 7456 betű van még | 8 hozzászólás | Gondolkodó | Pontok: 0)

Hadak útján II.
gomolya

"Ne feledjétek, ez itt a ti földetek, ne, hogy ez a föld a hazátok. Én most elmegyek a hosszú útra őseink után, de te, jó népem, itt székelj!"
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 24, hétfő, 14:49:10 (1429 olvasás)
(Tovább... | 9033 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Hadak útján I.
Ilyen nyughatatlan idők jártak akkoriban. Na de kit érdekelt? Hisz' éppen történelmet írtak. Egymás kiontott vérével, naná, ahogy dukált.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 11, kedd, 19:52:01 (1745 olvasás)
(Tovább... | 13204 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Előbb meghalunk, aztán még rosszabb lesz
Csekk

alkalmanként átlagosan 120,000 ember fog meghalni ...


Megjegyzés: Forrás: Spacedaily, & New Scientist
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 22, szerda, 00:11:56 (1514 olvasás)
(Tovább... | 5723 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Találkozás
ambrusa

Már évek óta tudták, hogy intelligens lények igenis léteznek. A világtanács kénytelen volt engedni a politikai nyomásnak, ezért tovább már nem lehetett titkolózni.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 17, péntek, 20:52:26 (1255 olvasás)
(Tovább... | 16095 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Ismét plágium!
stelltesor

A Shvoong portálon olvasható volt két egyazon ismertető Anonymus tollából: evidens, hogy plagizált volt ...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 16, csütörtök, 23:00:17 (2104 olvasás)
(Tovább... | 1512 betű van még | Sztori | Pontok: 0)

A haidák
Netelka

"...A törvényeket mi is megszegjük, és az esetek jó részében ki sem derül. Megmarad a csónakunk és halászhatunk tovább a zavarosban..."
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 15, szerda, 00:44:11 (1487 olvasás)
(Tovább... | 2894 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Melyik színt ismerte meg utoljára az ember?
zafir

A fény és a szín jelentőségére már a legősibb kultúrákban is ráébredtek őseink, bár ők nem éltek át akkora színgazdagságot, mint a mai ember.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 04, szombat, 01:19:07 (1759 olvasás)
(Tovább... | 6499 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Képzeld el
Karc

Képzeld el, hogy öt perc múlva mit fogsz éppen csinálni.
...
És 5 év múlva?
...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 20, péntek, 11:23:20 (1281 olvasás)
(Tovább... | 4340 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Halálos fényevés
bogumil

Az első napok nehezen teltek. Az éhségtől korgó gyomrú paciensek vedelték a szódavizet, mivel vízen és a napenergián kívül mást nem vehettek magukhoz.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 09, hétfő, 15:44:34 (8716 olvasás)
(Tovább... | 7447 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Lilly és Sean
mickey48

Ősidők óta a misztikum ködtakarója lebeg fölötte, betakarva a kis települést ezüstös fényével, és elrejtve bizonyos, megmagyarázhatatlan dolgokat a kíváncsi szemek elől.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 19, szombat, 11:58:20 (1407 olvasás)
(Tovább... | 9453 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Gergely meg Eszter
winner

Tenger felett, hegyek mellett egy helyen, ember meg neje, s ezeknek gyermeke, Gergely meg Eszter egy kerek rengetegben pergettek eleven heteket.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 04, szerda, 10:24:37 (1129 olvasás)
(Tovább... | 6499 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Jövendölés kristálygömbből
tigriske

A minap lapozgattam a Misztikus Történetek Gyűjteménye című könyvemet és akkor akadtam erre a cikkre.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 26, hétfő, 12:43:09 (858 olvasás)
(Tovább... | 2194 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Szimbólumok világa I.
Audrey

Régóta dédelgetett álmom, hogy egyszer írok a szimbólumok különös világáról...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 16, péntek, 18:01:07 (2291 olvasás)
(Tovább... | 16042 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Érted szól a harang...
Audrey

„... minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel; ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang: érted szól.”
/John Donne/
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 18, csütörtök, 09:32:01 (1266 olvasás)
(Tovább... | 6139 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 5)

Test és lélek
bogumil

Jól jegyezzük meg: nem attól boldog az ember, amit kicsikar a sorstól, hanem amit önmagából adni tud a társadalomnak.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: December 15, péntek, 16:31:23 (865 olvasás)
(Tovább... | 12166 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

A lélek titkai
Bogumil

A boldogság, mint tényező, nagyon fontos az ember életében. „Boldog ember az, aki jól érzi magát a bőrében.” – mondja a közmondás.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 17, péntek, 15:46:51 (1063 olvasás)
(Tovább... | 10547 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Kr. u. 80. generáció
Xiam

Én akkor láttam meg a napvilágot, amikor Erdélyi Miklós a földet a Farkasréti temetőben.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 03, péntek, 14:08:03 (1188 olvasás)
(Tovább... | 5834 betű van még | 21 hozzászólás | Pontok: 0)

Jackie Kennedy új életrajza
TimurLink

A férje pénzéből jótékonykodott.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 02, csütörtök, 11:30:14 (1144 olvasás)
(Tovább... | 5462 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

A nő fájdalma
Audrey

A spanyolviaszt ezúttal sem fogom felfedezni. Nem írok semmi olyasmit, amit ne tudna mindenki, aki nőnek született erre a földre...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 13, szerda, 18:30:27 (1671 olvasás)
(Tovább... | 6388 betű van még | 21 hozzászólás | Pontok: 0)

A magyar ezoterikus piac
TimurLink

Asztmától a záróizomgyulladásig mindent gyógyít az extraszensz.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 16, vasárnap, 10:57:38 (1268 olvasás)
(Tovább... | 8677 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds