[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 141
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 141


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Könyvismertetők

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

75 éves L. Ron Hubbard sci-fi munkássága
Krissy33

A Háború a Földön bevezetőjében Hubbard elárulja, hogy mi a legfőbb oka annak, hogy ebben a műfajban alkotott utoljára...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 13, vasárnap, 19:11:08 (1179 olvasás)
(Tovább... | 3084 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolatok Si: Pepita füzetek című könyvéről
fetykoj

A nők önmegfelelése, törekvéseik arra, hogy a női szerepnek épp ott, abban a környezetben, ahol élnek, meg tudjanak felelni, még a mai női szerepkör játszmarendszerében is hasonlók.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 05, péntek, 07:06:08 (1522 olvasás)
(Tovább... | 21107 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Tűzhordozók
Freya077

Most azért vagyok itt újra, mert baj van. Nagy baj van. Te is tudod, hisz a te lelked kínlódása, segélykiáltása is egy a sok közül, mi idehívott.
Adminisztrálta: mango Ideje: Július 08, csütörtök, 18:47:34 (2036 olvasás)
(Tovább... | 4356 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Misi és Gergő
Árvai,Emil

...más gondolataim támadtak: nem is jók és rosszak állnak itt szemben egymással, hanem az ember magányossága és meg-nem-értettsége a főszereplő, amit a gyermekkor és gyermeki lelkület csak fölerősít,...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 28, hétfő, 08:55:59 (2057 olvasás)
(Tovább... | 5164 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Lila - fehérben
agnes

”football”-ozni látta – urambocsá – az angoltanárát, bizonyos Stobbe bácsit is, aki szakállasan sem restelli lábbal kergetni a labdát”
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 18, kedd, 10:09:45 (1595 olvasás)
(Tovább... | 2540 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Karácsony a havason
crucifix

Karácsony a havason...
Egy csokor az erdélyi magyar írók
novelláit, verseit felvillantva.
Kellemes ünnepeket!


Megjegyzés:
A cikkben előforduló sok-sok kicsi négyzetért elnézést kér az olvasóktól a Magazin szerkesztője.
Sajnos így érkezett a beküldés.
Adminisztrálta: mango Ideje: December 12, péntek, 16:28:28 (1427 olvasás)
(Tovább... | 19526 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A valóság mindig szubalpin
crucifix

A valóság mindig szubalpin, tehát józanság, középarány, egy kevés rendetlenség és négyszáz méter a tenger színe felett.
Adminisztrálta: mango Ideje: November 17, hétfő, 10:57:50 (1667 olvasás)
(Tovább... | 3558 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

A látható és a láthatatlan
crucifix

Konklúziójában aztán M. Ponty a láthatatlan és a logosz kimeríthetetlen perspektívája felé irányítja az álmélkodó olvasót.<
Adminisztrálta: mango Ideje: November 12, szerda, 16:51:29 (2133 olvasás)
(Tovább... | 17392 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A halálsugár nyomában
crucifix

Képességeiről legendák keringtek, teljes könyveket képes volt kívülről megtanulni, illetve kivételes vizuális memóriával rendelkezett.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 18, péntek, 09:13:07 (4801 olvasás)
(Tovább... | 25147 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

A bosszú, mint regény
crucifix

Egyértelműen elbűvölte Hillaryt. Leparkolt a házukkal szembeni völgy nagy emelkedőjén és megcsókolta a lányt. Forró volt, és oly ártatlan mohósággal viszonozta a csókját, hogy John képtelen volt ellenállni.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 05, szombat, 17:45:32 (1541 olvasás)
(Tovább... | 5006 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Legutóbbi olvasmányélményeim
stelltesor

Aki irodalommal, könyvekkel foglalkozik szakmájából adódóan, szerencsés embernek mondható, mert rengeteg könyvet olvashat, csak beleférjen az idejébe...
Adminisztrálta: mango Ideje: Május 16, péntek, 10:55:20 (2111 olvasás)
(Tovább... | 12907 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Arcok és énekek
Lacoba

Egy kis vidéki írókör a miénk, egy picinyke műhely, ahová a környék ifjú (16 éves a legfiatalabb) és örökifjú (még alig több nyolcvannál a legidősebb) tollforgatói ....
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 29, szombat, 18:53:05 (4609 olvasás)
(Tovább... | 6690 betű van még | 27 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy titokzatos nép holt (?) nyelve: az etruszk
stelltesor

A magyar őstörténet tárgyalásakor általában nem szokás kitérni az etruszkok kultúrájának bemutatására.
...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 29, péntek, 14:40:54 (2829 olvasás)
(Tovább... | 1719 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Annyi a finnugor elméletnek!
egryartur

Mesterházy Zsolt: A MAGYAR ÓKOR -I.- II.

Egy agyonhallgatott könyv.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 24, vasárnap, 12:01:21 (1465 olvasás)
(Tovább... | 942 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home
stelltesor

Egy nagyon kellemes meglepetésben részesült az Osservatorio Letterario szerkesztősége: május 11-én adták fel ezt a kizárólagosan angolul írt könyvet, amelyet most szeretnék bemutatni.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 05, kedd, 18:29:02 (21882 olvasás)
(Tovább... | 5454 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Út önmagunkhoz
TimurLink

Át a Nagy Vízen...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 14, szombat, 09:36:26 (1131 olvasás)
(Tovább... | 3534 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy kis humor...
blue

Szeretem a könyveket. Nagyon. Bennük megtalálok mindent, ami szép, ami jó, ami humoros, és ezt szeretném megosztani veletek!


Megjegyzés: Forrás: Kern András: Elfogtunk egy levelet című könyve
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 04, szerda, 09:34:12 (5647 olvasás)
(Tovább... | 5173 betű van még | 17 hozzászólás | Pontok: 0)

Orhan Pamuk Nobel-díjas író friss regénye
TimurLink

Misztika, csillagjóslás, fogság, izgalom...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 24, szombat, 14:12:37 (1497 olvasás)
(Tovább... | 16334 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Az idei Nobel-díjas
TimurLink

Orhan Pamuk jómódú család gyermeke, édesapja volt az IBM törökországi képviseletének első vezérigazgatója.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 12, hétfő, 17:26:37 (977 olvasás)
(Tovább... | 23034 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

111 híres regény
TimurLink

Önállóan, magukban is élvezhető szövegek.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 07, szerda, 08:38:41 (2056 olvasás)
(Tovább... | 9629 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

A második Messiás
TimurLink

Miért végeztek ásatásokat a templomosok és kit rejt a torinoi lepel?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 02, péntek, 15:16:12 (1467 olvasás)
(Tovább... | 26087 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Csáth Géza füveskönyve
TimurLink

Újabb füveskönyv...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 23, péntek, 13:50:39 (1333 olvasás)
(Tovább... | 5126 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Chaim Potok
TimurLink

A hasszidizmus írója.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 22, csütörtök, 08:35:39 (1671 olvasás)
(Tovább... | 5093 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Zsenik gyermekei
TimurLink

Nehéz a kettős teher...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 14, szerda, 21:09:29 (1193 olvasás)
(Tovább... | 8032 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Visszatérés Afrikába
TimurLink

14 év után tér vissza az írónő Kenyába, volt maszáj harcos férjéhez.


Megjegyzés: Corinne Hoffmann: Visszatérés Afrikába
Ulpius Ház Kiadó, Budapest, 2006
261 oldal, 2580 forint
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 06, kedd, 08:32:23 (11258 olvasás)
(Tovább... | 6417 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Marcel Pagnol: Apám dicsősége
TimurLink

A híres francia filmes gyermekkori emlékei Provence-ban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 31, szerda, 12:48:03 (1184 olvasás)
(Tovább... | 6831 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Fekete István elbeszélései
TimurLink

Juli néni rejtekhelyén akkor megborzongtak a bankók, mert érezték, hogy a sublód levendulaszagú nyugalmának befellegzett.


Megjegyzés: Fekete István: Tűz mellett
Lazi Kiadó, Szeged, 2006
217 oldal, 2200 forint
www.lazikiado.hu info@lazikiado.hu

Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 25, csütörtök, 09:00:24 (3351 olvasás)
(Tovább... | 8147 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Tipary László: Szeretnék május éjszakákon...
stako

Mostani könyvében is egy kisember, Péli János történetét meséli el...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 21, vasárnap, 12:53:13 (1293 olvasás)
(Tovább... | 2269 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Róma első asszonya
TimurLink

Vérfürdő volt a javából...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 21, vasárnap, 09:39:12 (874 olvasás)
(Tovább... | 16132 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Ki ölte meg Kennedyt?
TimurLink

Izgalmas darab. Érdemes az olvasásra!


Megjegyzés: Kötés: ragasztó kötés Az Ön ára: 2.546 Ft
A bolti ár: 2.681 Ft
Széles: 135,0000 mm
Magas: 20,0000 mm
Hosszú: 205,0000 mm
Típus: Könyv
Kategória: Életrajz, memoár
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 10, szerda, 08:53:43 (947 olvasás)
(Tovább... | 5705 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 1)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds