[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 350
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 350


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


HAPCI

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Joe Lee Sam és barátai 3
Samway

Történt is, hogy a Mária Hillferen működő Winer Cejtung képes krónika megbízásából a kissé elszegényedett Letrans márki elvállalta a tengeren-túli megbízást...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 22, szombat, 11:17:21 (2066 olvasás)
(Tovább... | 10821 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Hajnali Kúrír Őszi első szám
Samway

Tisztelt Olvasóim, ne higgyék azt,hogy ha nyár akkor uborkaszezon. Nem. Történik azért kishazánkban egy s más és ráadásul elég fura dolgok. Demokrácia van emberek...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 06, hétfő, 23:41:37 (1399 olvasás)
(Tovább... | 26504 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Lélek-társalgó
kiralylany

Na hálistennek. Akkor most kapjuk össze magunkat, mert ha hiba csúszott az anyósprogramba, mint a múlkor, egyeskének hamarosan döntenie kell két anya közül...
Adminisztrálta: mango Ideje: Július 11, vasárnap, 18:39:21 (1816 olvasás)
(Tovább... | 10150 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

Hajnali Kúrír…62. szám. Mérlegelt börtön...
Samway

A mai számunk teljesen a beköszönteni óhajtó tavaszról szól. Ezért a szerkesztőség ablakait nappalra kitárjuk, ...
Adminisztrálta: mango Ideje: Március 31, szerda, 10:27:41 (2058 olvasás)
(Tovább... | 6057 betű van még | 17 hozzászólás | Pontok: 0)

Karácsonyi ajándékok
csitesz

Karácsonyi ajándék a Fullextra Karácsonyi találkozóján résztvevőknek, és azoknak, akik el akartak jönni a talira.
Adminisztrálta: mango Ideje: December 14, hétfő, 18:51:39 (1849 olvasás)
(Tovább... | 5176 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Lézi
thomba

Annak, aki nem értené teljesen az alábbi szöveget, melegen ajánlom, hogy szerezzen be egy Hunglish értelmező szótárt. Előbb-utóbb szüksége lesz rá.
Adminisztrálta: mango Ideje: Október 24, szombat, 18:25:07 (1569 olvasás)
(Tovább... | 2882 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Három kívánság, avagy Tibi bácsi elintézi
kiralylany

Otthon ülő nézőink kedvéért elmondanám, hogy itt még mindig fantasztikus a pánikhangulat! A fullextra még jelenlévő tagjai fejvesztve menekülnek...
Adminisztrálta: mango Ideje: Október 06, kedd, 20:17:30 (2483 olvasás)
(Tovább... | 8194 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Hajnali Kúrír - 55.szám (nem zörög a haraszt)
Samway

...vannak olyan ügyes orvosok is, akik percenként hatvan másodperces sebességgel gyógyítanak és rontják az OEP-normát.
Adminisztrálta: mango Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 16:57:42 (1624 olvasás)
(Tovább... | 7191 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Látomások
thomba

...akik naponta hat vagy annál több kávét fogyasztanak, háromszor nagyobb az esélyük, hogy auditív hallucinációban szenvedjenek, mint azok, akik...
Adminisztrálta: mango Ideje: Január 16, péntek, 18:48:11 (2996 olvasás)
(Tovább... | 3360 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Olimpiai tudósítás II.
csitesz

Az olimpia vége felé közeledve....
Megint...
Kicsit másképpen.
Adminisztrálta: mango Ideje: Augusztus 23, szombat, 14:35:33 (1767 olvasás)
(Tovább... | 1316 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Olimpiai tudósítás I.
csitesz

Az Olimpiáról
most kicsit másképpen.
...
Néhány keresetlen mondat.

Adminisztrálta: mango Ideje: Augusztus 15, péntek, 14:04:12 (2192 olvasás)
(Tovább... | 1432 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

A Hivatalban
Skrym

Majd lepecsételte a papíromat. A kezembe nyomta és kilökdösött az előtérbe.
- Sok sikert és viszontlátásra – rikkantotta vidáman, majd egy nagy lendülettel bevágta az ajtót.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 24, kedd, 20:00:44 (1050 olvasás)
(Tovább... | 2887 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Csak Hapsi-bácsi
zafir

Riport a Hapsi-bácsi történetek szerzőjével, Wendler Zoltánnal
- A jellemét, karakterét két nagypapám személyiségéből gyúrtam össze. ...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 10, kedd, 20:13:26 (1525 olvasás)
(Tovább... | 3766 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Pánik
"a szívem őrült sebességgel kezdett verni, mint a váltólázas, egyszer izzadtam, majd vacogva fáztam, annyira, hogy a fogaim összekoccantak..."
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 09, szerda, 16:23:08 (3275 olvasás)
(Tovább... | 11471 betű van még | 21 hozzászólás | Pontok: 0)

Reggel
Chokito

Kora hajnalban arra ébredtem, hogy fázik a lábam. Nem igazán jó érzés.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 01, szombat, 20:43:21 (1371 olvasás)
(Tovább... | 3580 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Éjszakai telefonok
Si

Halló... Kivel beszélek?
- Velem!
- Kérem, mondja a nevét...
- Csak ne sokat érdeklődj!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 21, kedd, 22:29:03 (1622 olvasás)
(Tovább... | 4335 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

Ha elfogy a víz
bogumil

A Földanyja küldetését teljesítjük. Anyánk általunk jelzi, hogy még ebben az évben kiapadnak a folyók, a beltengerek és elfogy a víz.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 19, csütörtök, 11:39:13 (1372 olvasás)
(Tovább... | 13781 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Kiváncsi leszek...
Chokito

Van egy általánosan használt mondatkezdés, ami engem mindig zavarba ejt.
...
Na nem azért, mert elgondolkodtat, ami...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 17, kedd, 15:59:27 (1202 olvasás)
(Tovább... | 3407 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Ha elfogy az oxigén
bogumil

Ennyit a riportról. Megnéztem, megcsócsáltam, aztán megittam fél deci bundapálinkát és egy üveg sört. Engem meg ez gyógyit! – dörmögtem magamban...

Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 16, hétfő, 19:07:38 (2074 olvasás)
(Tovább... | 12754 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

13 jótanács gyerektábort vezetőknek
piroman

Praktikus, és igencsak megszívlelendő tanácsok kezdő
- és már nem is annyira kezdő gyermektábort vezetők és vezetőnők számára...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 26, kedd, 16:42:18 (1165 olvasás)
(Tovább... | 3015 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Ajándékba fehérnemű
Chokito

Közeleg nejem születésnapja, valami jópofa ajándékot kellene kitalálni az alkalomra. Arra gondoltam, mi lenne, ha valami fehérneműt vásárolnék Neki?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 11, hétfő, 17:08:45 (1719 olvasás)
(Tovább... | 5302 betű van még | 15 hozzászólás | Pontok: 0)

Kékcsóva - 1.rész
Bluesky

...elindultunk, visszanéztem a tükörben az utánam lévő kocsisorra: olyan volt az egész, mint egy rozsdás hernyó. Egymás után tekeregtünk, a sok rom, - de boldogok voltunk.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 25, péntek, 17:16:37 (1294 olvasás)
(Tovább... | 9344 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Botox
Chokito

Ez a Botox egy óriási találmány! Nem véletlen, hogy terjedőben van. Végre valami, ami szebbé, jobbá teszi a világot!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 05, szombat, 18:26:03 (1138 olvasás)
(Tovább... | 3649 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Kifordított fórum 2
winner

...avagy ismét a Fullexra hozzászólások görbe tükre...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 01, kedd, 12:52:48 (1538 olvasás)
(Tovább... | 7424 betű van még | 45 hozzászólás | Pontok: 0)

Szeretem az állatokat
kisssp

A zebrákat is szeretem, akiket az oroszlánok is szeretnek. Mármint megenni.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 24, kedd, 00:08:34 (2793 olvasás)
(Tovább... | 5612 betű van még | 19 hozzászólás | Pontok: 0)

Ébredés
Chokito

Hosszú évek kitartó trenírozása kellett ahhoz, hogy elmondhassam, immár megvan a reggeli ébredésem jól bevált menetrendje.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 30, péntek, 11:38:14 (962 olvasás)
(Tovább... | 6429 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Vasalás, mint férfimunka
Chokito

Nők beszámolóiban gyakran találkozunk azzal a megállapítással, hogy rém bénának tartanak minket a házimunka területén. Vajon igazuk van-e? Nézzük!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 24, szombat, 15:33:49 (3140 olvasás)
(Tovább... | 6210 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

A női orgazmus fajtái
Chokito

A férfi orgazmusról írt eszmefuttatásom eredménye az lett, hogy többen is türelmetlenül követelték ennek női megfelelőjét. Nos, itt van.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 22, csütörtök, 19:46:44 (17946 olvasás)
(Tovább... | 8719 betű van még | 19 hozzászólás | Pontok: 0)

Kifordított fórum
winner

Kifordított fórum, avagy a Fullextra hozzászólások görbe tükre...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 18, vasárnap, 13:57:53 (1520 olvasás)
(Tovább... | 8699 betű van még | 51 hozzászólás | Pontok: 0)

A férfi orgazmus fajtái
Chokito

... csak hát nem lennék chokito, ha nem jutna eszembe erről valami egészen más, iszonyúan őrült blődség is.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 07, szerda, 09:40:27 (33319 olvasás)
(Tovább... | 6217 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds