[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 297
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 297


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Film Színház Zene

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

OMEGA 55 - Volt egyszer egy vadkelet...
winner

1969 nyarán, Balatonkenese vasútállomáson egy Sokol rádióban hallgattuk a vasárnapi koktélt, amiben felcsendült egy új szám. Persze előtte is hallottam már TV-ben, rádióban a zenekart, de ez valahogy más volt. Az a bizonyos szám a „Régi csibészek” volt. A zenekar, meg az Omega.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 08, hétfő, 08:39:06 (912 olvasás)
(Tovább... | 6011 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Temple Grandin (egy film utóélete)
szusi

...minden emberi lénynek szüksége van az ölelés nyugalmára és biztonságára. Azoknak is, akik ezt titkolják és azoknak is, akik ezt látszólag elutasítják.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 19, csütörtök, 07:04:44 (1053 olvasás)
(Tovább... | 1758 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Ilyen lenne a magyar nép ?
MZ_per_X

Csúszó-mászó, gyenge jellemű, aberrált, drogos, velejéig ostoba, szolgalelkű nép... Amennyiben még nem jött rá az Olvasó, a magyar népről van szó, Alföldi Róbert olvasatában.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 22, csütörtök, 07:04:42 (1443 olvasás)
(Tovább... | 8216 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Mindörökké Rock - de ma meghalt!
AngyaliAndi

Nem kenyerem a mozi-kritika, de most mégis kénytelen vagyok klaviatúrát ragadni...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Július 14, szombat, 22:12:08 (2168 olvasás)
(Tovább... | 3816 betű van még | 17 hozzászólás | Pontok: 0)

Szerelmi álmok
Eroica

Liszt Ferenc Doborjánban született 1811. október 22-ikén, Bayreuth-ban halt meg, 1886. július 31-ikén.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 22, szombat, 18:34:29 (1467 olvasás)
(Tovább... | 4967 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Nosztalgiáztam
csitesz

Úgy tűnik több, mint 30 év múltán is megmaradt az érdeklődés zenéjük iránt, ha már jövendő színészek frissítették fel azokat.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 01, szombat, 21:23:17 (1519 olvasás)
(Tovább... | 2534 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Ízek, imák, szerelmek
parakalo

Jómagam gyáva lennék hátrahagyni mindent és belevágni az ismeretlenbe a biztos siker ígérete nélkül...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 30, kedd, 20:15:33 (1255 olvasás)
(Tovább... | 2239 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Revans, avagy a bosszú természetrajza
Adalbert

A Revans című filmet 2009-ben jelölték Oscar-ra a legjobb idegen nyelvű filmek körében. Nem véletlenül. Egyrészt olyan filmes eszközöket – beállításokat, vágásokat –alkalmaz a rendező, amitől egy-egy pillanatra eláll az ember lélegzete...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 19, péntek, 18:28:21 (1380 olvasás)
(Tovább... | 4086 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

A Tudat Erői, avagy te is lehetsz Avatar
Freya077

Az emberiség vágya, hogy belelássunk a jövőbe, vagy kivánságaink valóra váljanak, esetleg térben és időben szabadon mozogjunk, ősi gyökerekre nyúlik vissza.
Adminisztrálta: mango Ideje: Július 25, vasárnap, 11:56:28 (1689 olvasás)
(Tovább... | 15059 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Lázadó Requiem
felix

...lehet emberi méltóságunkat megőrizve igaz és lelkesítő választ adni a barbár és embertelen bánásmódra a szeretet nyelvén.Példázat arról, hogy a művészet még a pokol legmélyebb bugyrában is képes felragyogtatni a napot.
Adminisztrálta: mango Ideje: Május 15, szombat, 11:49:15 (1655 olvasás)
(Tovább... | 3434 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

102 és az Abracadabra
Anna1955

1988-ban alakult, és pár év kihagyás után, örömünkre szolgál, hogy ismét hallhatjuk, láthatjuk Őket. Cikkem apropója a szombati, Téglagyári Megálló-ban tartott előadásuk.Többen ott voltunk a Fullosok közül...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 26, hétfő, 14:31:13 (2090 olvasás)
(Tovább... | 3260 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Filmet nézünk
PiaNista

Sajátságos élmény, amikor esténként ott ül az ember a TV előtt, hogy gyönyörködjék a filmtörténelem többször is látott remekeiben, vagy hogy felbosszantsa magát ...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 23, szombat, 20:14:41 (1734 olvasás)
(Tovább... | 12959 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Pandorán élni
Metallica

Szeretném veletek megosztani azt az élményt, amit James Cameron " Avatar " című filmje nyújtott számomra.
Adminisztrálta: mango Ideje: Január 15, péntek, 12:07:56 (1513 olvasás)
(Tovább... | 5107 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy nagyszerű koncert Göteborgban
PiaNista

Felállva, ütemesen tapsoltak, ráadásra vártak. Nem csak magyarok, hanem svédek, lengyelek, angolok és még sok egyéb náció.
Elképesztően jó volt...
Adminisztrálta: mango Ideje: Január 12, kedd, 13:58:04 (1208 olvasás)
(Tovább... | 6510 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Helyszíni tudósítás egy rock-koncertről 2.
Anne20

Ezúttal Gyöngyös, a Városi Sportcsarnok a Symphonium zenekar koncertjének helyszíne. És a beígért kulisszatitkok... És most inkább ezekre fordítok nagyobb gondot, a dalszövegekből az előző beszámolóban idéztem.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 02, szombat, 19:07:06 (1557 olvasás)
(Tovább... | 13014 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Flipper Öcsi emlékére
Baggio011

Szomorúsággal tölt el, hogy csak a halála után ismerkedhettem meg igazán az ő zenéjével, az ő lehengerlő stílusával…
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 17, csütörtök, 21:36:05 (2055 olvasás)
(Tovább... | 4068 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Helyszíni tudósítás egy rock-koncertről 1.
Anne20

Az a megtiszteltetés ért mostanában, hogy egészen közelről belekóstolhattam egy zenekar életébe. Mármint a koncert előtti, alatti és utáni eseményekbe. Tehát a "kulisszák mögé" is bejáratos lettem.
Adminisztrálta: mango Ideje: December 03, csütörtök, 09:02:08 (1306 olvasás)
(Tovább... | 8474 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

A Mirka című film elemzése
Welentze

...az idegengyűlölet, az etnikai erőszak, milyen veszélyes, menyire sok, és súlyos emberi, társadalmi következményeket von maga után.
Adminisztrálta: mango Ideje: November 23, hétfő, 08:33:42 (2561 olvasás)
(Tovább... | 5130 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Carlton Leach - Egy huligán felemelkedése, avagy bukása?
Baggio011

...hiába néz sok ember olcsó kis horrorfilmeket, hiszen egyetlen vérben fürdő, gyomorforgató horror sem lehet brutálisabb, mint maga a valóság...
Adminisztrálta: mango Ideje: November 16, hétfő, 08:42:46 (15661 olvasás)
(Tovább... | 5735 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Szűzlányok ajándéka (David Lenard – 2007)
Rien25

Na, gondoltam magamban az amerikaiak beálltak sokadiknak a sorba Pasolini után, már ami a téma feldolgozását illeti.
Adminisztrálta: mango Ideje: Október 29, csütörtök, 17:09:17 (3237 olvasás)
(Tovább... | 5532 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

„Ellopták Jupiter fenekét”
Welentze

Nyolv éve írtam, férjemnek/magamnak/asztalfiókomnak
egy gondolatsort egy vígjáték nézése kapcsán...
Adminisztrálta: mango Ideje: Október 09, péntek, 09:24:22 (1986 olvasás)
(Tovább... | 7267 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Somogyi Ottó színdarabjának premierje...
Anna1955

Nem változik meg tőle senkinek az élete, Ottó sem lesz tőle holnaptól más ember.
De ez így nem igaz.
Nagy dolog, mert egy estére, és ...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 26, szombat, 12:32:59 (1908 olvasás)
(Tovább... | 6561 betű van még | 23 hozzászólás | Pontok: 0)

Maci meditáció
aMaizahMonc

...mennyire nem vagyunk tudatában annak, hogy a gondolatainknak igazából mekkora ereje van...
Adminisztrálta: mango Ideje: Szeptember 12, szombat, 19:52:22 (949 olvasás)
(Tovább... | 1878 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

FORREST GUMP - filmajánlóm
Welentze

Ez a film felkeltette az érdeklődésemet a TV újságban. Nem csak a hat Oscar-díjjal való kitüntetése bírt rá, hogy megtekintsem és írjak róla...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 03, csütörtök, 04:57:55 (3280 olvasás)
(Tovább... | 10925 betű van még | 23 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy zenekar, amely erőt ad a hétköznapokban
Bettus

...nemcsak stílusában, hanem szövegében is valami különlegeset alkotott, valami olyasmit, amivel az ember gazdagabbnak érzi magát, mikor hallgatja, vagy a színpadon látja őket.


Megjegyzés:
Akiket esetleg érdekel a zenekar vagy a zenéjük, azoknak ajánlom:

www.kowalskymegavega.hu
http://www.youtube.com/results?q=Kowalsky+meg+a+Vega&search_type=
http://www.youtube.com/watch?v=NYnqH1OIPiY
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 08, szerda, 16:25:40 (1117 olvasás)
(Tovább... | 4312 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Bálozzunk a Fővámpírral – ismerjük meg Merán Bálintot!
Myra

...vámpírok tartják rettegésben az ott lakókat. Abronsius professzor érkezik e kis faluba, vámpírok után kutatva.[...] Egy kicsit mese, tele humorral; egy kicsit horrorisztikus, tele látványelemekkel.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 22, hétfő, 13:10:23 (1518 olvasás)
(Tovább... | 4279 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Boldog születésnapot ~István, a király~
naiva

Szinte hihetetlen...
De igaz!
25 éves lett a töretlen hírnévnek örvendő rockopera!
Adminisztrálta: mango Ideje: Augusztus 27, szerda, 09:38:46 (1835 olvasás)
(Tovább... | 6469 betű van még | 19 hozzászólás | Pontok: 0)

Ketten a Mesterrel (Santana koncert)
szekelyng

Hol van már a tavalyi Woodstock…? Merre fújta a szél Janis Joplint, a Jefferson Airplane-t, Jimi Hendrixet...?
...és hová lettek a jó, az igen jó zenék?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 29, vasárnap, 14:30:29 (1033 olvasás)
(Tovább... | 4460 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Színházi esték bűvöletében
Myra

Még ebben a feszültségekkel teli darabban is békét és nyugalmat áraszt, de mindeközben a szeme és a hangja tele van tűzzel, szenvedéllyel.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 19, szombat, 07:15:18 (1492 olvasás)
(Tovább... | 6085 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Megáll az idő
Vártak, mindig csak vártak valamire a Buendíák, talán egy nem tudható és ki sem mondható csodára...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 15, szombat, 08:48:19 (1427 olvasás)
(Tovább... | 3440 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds