[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 341
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 341


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Pályázatok

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

A XXI. század, avagy a verspályázat margójára
Kankalin

A következő cikkben a tavasszal lezajlott verspályázattal kapcsolatos véleményemnek és érzéseimnek adok hangot, amelyek a mai napig érlelődtek bennem.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Július 15, hétfő, 12:58:33 (751 olvasás)
(Tovább... | 4036 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

100 éves a Magyar Sí Szövetség
Lacoba

A Magyar Posta öntapadós alkalmi bélyeg kibocsátásával köszönti a Magyar Sí Szövetség alapításának 100. évfordulóját.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 31, szombat, 21:09:44 (687 olvasás)
(Tovább... | 5192 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Regényírói pályázat
putyilova

A Kossuth Kiadó szépirodalmi tehetségkutató pályázatot hirdet. Regényírók jelentkezését várják eddig még nem publikált művekkel.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: December 14, péntek, 08:50:21 (2005 olvasás)
(Tovább... | 4338 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Négy őselem pályázat szavazása
Anisse

A Barátok Verslista NÉGY ŐSELEM c. rendkívüli NYITOTT PÁLYÁZATára 172 vers érkezett be.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 18, szerda, 22:28:19 (1896 olvasás)
(Tovább... | 3021 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

A négy őselem
Si

Pályázat a Költészet Napja alkalmából.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 14, szerda, 09:23:33 (1762 olvasás)
(Tovább... | 2197 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

irodalmi pályázati felhívás
katha

Terveink szerint a pályamunkákból antológia készül...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 13, hétfő, 09:52:08 (1493 olvasás)
(Tovább... | 2948 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Irodalmi Rádió Pályázat eredménye
skorpio

Remélem nem tűnik hivalkodásnak, hogy eldicsekedem nektek a pályázati díjammal.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 04, szerda, 20:28:08 (2153 olvasás)
(Tovább... | 1724 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Madách és Mikszáth-pályázatok
Bogumil

Tollra fel - újra lehet pályázni!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 20, szerda, 11:38:32 (1559 olvasás)
(Tovább... | 1892 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Pályázat
Bogumil

Írók kerestetnek...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 10, vasárnap, 14:20:47 (1716 olvasás)
(Tovább... | 1495 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Regénypályázat
Bogumil

"Szép szó magyarul nem fölcicomázott kifejezést, hanem testet öltött érvet jelent."
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 06, szerda, 19:13:28 (5181 olvasás)
(Tovább... | 2377 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Pályázat
Bogumil

Fiókodban lapul már régóta a féltve őrzött kézirat, és még nem mutattad meg senkinek?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 26, szombat, 17:28:22 (1596 olvasás)
(Tovább... | 2519 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Másképp látók
LEKA

A pályázatra beérkezett művekből SZÍVTÜKRÖK címmel irodalmi antológia készül.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 07, kedd, 16:02:59 (1511 olvasás)
(Tovább... | 2693 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Pályázati felhívás - Fotóhónap 2006
LEKA

Sokan szeretnek fotózni. Akiknek kedve van, ime egy lehetőség, hogy megmutassa alkotásait. Sok sikert!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 21, szombat, 18:52:55 (1196 olvasás)
(Tovább... | 2919 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hírek: Regénypályázat!
soman

A jeligés pályázat beküldési feltételeire érdemes odafigyelni, mert helytelen formátum esetén kizárják a pályamunkát.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 01, szombat, 20:03:57 (4315 olvasás)
(Tovább... | 1133 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Novella-író pályázat!
mango

Egy felhívás, amit érdemes elolvasni.Novellisták, figyelem!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 29, csütörtök, 20:29:22 (10805 olvasás)
(Tovább... | 610 betű van még | 1 hozzászólás | Hírek | Pontok: 0)

Beszélgetős: Várakozás
Szkallas

Olvasva a tájékoztatót, jelentkeztem rája!..


Megjegyzés: Ez a cikke szkallasnak, erre, az oldalunkon meg is jelent felhívás következményeként iródott
http://www.fullextra.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1368
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 24, szombat, 20:33:08 (1154 olvasás)
(Tovább... | 707 betű van még | 5 hozzászólás | Beszélgetős | Pontok: 0)

Noise Gate - Modern Vizuális és Zenei Pályázat
stillborn

Noise Gate 2006 - Vége a bujkálásnak! Most mutasd meg ki vagy! Mi lehetőséget biztosítunk neked! Várjuk saját alkotásaid!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 14, szerda, 22:31:08 (1035 olvasás)
(Tovább... | 1746 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Mozi a Fejben - Treatment pályázat
Walsh

A filmhu és a Filmjus Alapítvány treatment-író pályázata: Küldj nekünk egy sztorit egy szabadon választott sajtóhír alapján*
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 07, szerda, 18:10:10 (1345 olvasás)
(Tovább... | 2512 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Pályázat!
Fantasy novellapályázat a magyar népmesék feldolgozásáért!
Adminisztrálta: Walsh Ideje: Augusztus 03, szerda, 14:44:01 (999 olvasás)
(Tovább... | 3795 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Pályázati felhívások
Két pályázat, hátha valamelyikőtöknek hasznára válik... :)
Adminisztrálta: blin Ideje: Július 26, kedd, 23:01:17 (923 olvasás)
(Tovább... | 3905 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

IRODALMI PÁLYÁZAT 2005
„Legszentebb vallás a haza s emberiség” - A Honvédelmi Minisztérium és a Magyar Írószövetség pályázatot hirdet a magyar irodalom művelői számára.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Július 19, kedd, 07:53:54 (997 olvasás)
(Tovább... | 2599 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Az RTL Klub és a Hunnia Filmstúdió pályázata
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
ADJ EGY TÖRTÉNETET!
Televízió a filmekért, filmesek a televízióért!
FMF 2005
Adminisztrálta: Anne20 Ideje: Június 21, kedd, 12:53:46 (2093 olvasás)
(Tovább... | 2208 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hírek: Irodalmi Rádió - új pályázati kiírások - Nemzedékek, generációk
Anonymous

az Irodalmi Rádió "Nemzedékek, generációk"című hangos kortárs kiadványában való megjelenésre
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Június 10, péntek, 10:42:16 (1187 olvasás)
(Tovább... | 3627 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Irodalmi Rádió - új pályázati kiírások - HAKIA
Anonymous

"Hangos Kortárs Irodalmi Antológia" című hangos kortárs kiadványsorozatában való megjelenésre
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Június 10, péntek, 10:40:09 (1181 olvasás)
(Tovább... | 3478 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Irodalmi bemutatkozási lehetőség
Kiíró: Alterra Svájci-Magyar Kiadó
Pályázat címe: Irodalmi bemutatkozási lehetőség
Adminisztrálta: Anne20 Ideje: Június 02, csütörtök, 22:48:56 (1712 olvasás)
(Tovább... | 888 betű van még | 3 hozzászólás | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Rajz- és fotópályázat
Bűnmegelőzési rajz- és fotópályázatot hirdetett meg az Országos Bűnmegelőzési Bizottság.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 25, szerda, 08:33:01 (1240 olvasás)
(Tovább... | 1786 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Legkedvesebb élményem...
Átalános iskolás, alsó tagozatos tanulók figyelem! Veletek úgyis mindíg történik valami, hát írjátok meg izgalmasan, fordulatosan!
Adminisztrálta: kiszalo Ideje: Május 20, péntek, 08:20:19 (1187 olvasás)
(Tovább... | 1989 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Arccal a vasút felé!
Itt a lux, itt a lux, itt a luxusvonat... (Harmath Imre)
Adminisztrálta: kiszalo Ideje: Május 20, péntek, 08:18:52 (947 olvasás)
(Tovább... | 1807 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Anyanyelvi tábor
"Mátra alján, falu szélén
lakik az én öreg néném...

...egyszer te is légy vendége,
itt a vége, fuss el véle." (Fazekes Anna)
Adminisztrálta: kiszalo Ideje: Május 20, péntek, 08:17:26 (1518 olvasás)
(Tovább... | 3546 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

Hírek: Ösztöndíj!!!!
Az IRKA Egyesület (az Irodalmi Szerzők Kulturális és Szociális Egyesülete) pályázatot hirdet irodalmi alkotói támogatás elnyerésére, .....
Adminisztrálta: kiszalo Ideje: Május 20, péntek, 08:16:12 (932 olvasás)
(Tovább... | 1567 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds