[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 99
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 99


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


A mi költősulink

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Az epigrammáról
Lacoba

Van-e helye ma az epigrammának, s van-e jövője? Éppen annyi helye van, mint magunk véljük...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 31, kedd, 22:38:13 (1729 olvasás)
(Tovább... | 11713 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Költői szabadság
Használjuk ki nyelvünk hatalmas eszköztárát, hogy az író-ember a magyar nyelv úttörője legyen, ne gáncsolója!
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Október 21, csütörtök, 22:22:06 (3733 olvasás)
(Tovább... | 8870 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Szorospataki alkotótábor
A mi kis írókörünk két éves, és már a második országos antológiában szerepelnek a kis közösség alkotóinak munkái. Sokat jelent ez egy ilyen kis nógrádi városka életében...
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Augusztus 28, csütörtök, 11:42:51 (2527 olvasás)
(Tovább... | 3461 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Helyesírásunk
...mindenkinek ajánlom, hiszen – bár amatőrök vagyunk – mindannyian szeretnénk a nagyközönség elé kerülni, ahol amatőrségünk helyesírási amatőrséggel már sosem fog megélni.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: április 04, péntek, 15:14:31 (2905 olvasás)
(Tovább... | 15324 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Hogyan írok verset? III. rész
Lacoba

Nos, a legnagyobb költők nem voltak ilyen finnyásak (vagy kevésbé). Lehet, hogy ezért jutottak oda?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 20, csütörtök, 11:08:55 (2521 olvasás)
(Tovább... | 12606 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Hogyan írok verset? II. rész
Lacoba

Szeretjük, ha csak kicsorog a tollunkból a vers, vagy szinte a klaviatúrára terem. Én is ezt szeretem. De... Igen: DE...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 23, csütörtök, 19:14:41 (3262 olvasás)
(Tovább... | 11003 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Hogyan írok verset? I. rész
Lacoba

Most sokan kapnak a fejükhöz. Mit akar az öreg lövész itt a verselésről? De azért remélem, érdekes dolgokat oszthatok meg veletek.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 18, szombat, 09:42:07 (5881 olvasás)
(Tovább... | 9077 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Költészet és játék
Tithonos

Jan Huizinga Homo Ludens ( A játékos ember) című művében a költészet ősi játékjellegét emeli ki. Azt mondja, a Poézis játékfunkció ...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 02, hétfő, 20:21:59 (4053 olvasás)
(Tovább... | 13601 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Ritmus és metrum
Tithonos

Ritmus és metrum

Azt hiszem, ha versről beszélünk, a két legfontosabb, s talán e kettő szülte a verset, s –e kettő választotta el a zenétől és a tánctól.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 27, kedd, 08:55:38 (6001 olvasás)
(Tovább... | 46826 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Tartalom és forma
Tithonos

In medias res

A vers története régebbi időbe nyúlik vissza, mint az írott nyelvé; a beszélt nyelvvel egyidős lehet.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 27, kedd, 07:32:34 (2427 olvasás)
(Tovább... | 24520 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Téma és architektúra
tithonos

Az ember legősibb kérdése, hogy létezése honnan ered, s mi a célja.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 06, kedd, 21:10:56 (5791 olvasás)
(Tovább... | 26665 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Minden igazi és nagy versben a világegyetem ősi ritmusa lüktet
tithonos

A vers, mint fogalmilag meghatározhatatlan jelenség.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 29, hétfő, 17:17:38 (2646 olvasás)
(Tovább... | 26235 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds