[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 337

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Ez volt a hét


Hogyan csillog manapság az olimpiai arany? - Vizelet-sárgán!


(Konstruktív) Medgyessy Péter - mint nyilatkozta - megfontolja, hogy inkább lemond önként, mert szerinte a koalíció és főleg a miniszterei nem eléggé konstruktívak a bizalmatlanságban.

*

(Értetlenség) A FIDESZ bár sokszor elmagyarázta Medgyessynek, hogy miért is kell távoznia, most nem érti miért is kell távoznia.

*

(Kölcsönös) Gyurcsány azt nyilatkozta, hogy Kiss Péter lehet kancellária miniszter a kormányában. A kancellária miniszter pedig azt, hogy Gyurcsány még a kancellária-miniszterségig is viheti a kormányában.

*

(Úriember) Medgyessy Péter arra a kérdésre, hogy miért nem engedi, hogy benyújtsák ellene a konstruktív bizalmatlansági indítványt, tömören így válaszolt: mert úriember nem csibész!

*

(Rímes) Jó kormányfő lesz ez a Gyurcsány.
Csak ne gazdagodott volna meg olyan kurtán-furcsán!

*

(Minimál) A "bankomban", ahol a vállalkozásom pénzügyeit intézem, az ügyféltérben van néhány könyöklő-író alkalmatosság, olyasmi, mint a jobbfajta borozókban, csak itt, ezeken nem lehet fröccsözni. Viszont ki lehet tölteni csekket, stb. Ezeken a könyöklőkön néha banki prospektusok is szoktak lenni. A jómúltkorában egy összeadás erejéig felhasználtam az egyiknek a szélét-margóját. Rá egy hétre, amikor megint befizetni valóm volt, még mindig ott volt az a prospektus. Megint összeadtam rajta a tételeimet, sőt, hozzáadtam a múltkori összeget is. Így ment ez még vagy négy-öt alkalommal, a prospektusom mindig ott volt, és én mindannyiszor összeadásokat - sőt, egyszer egy százalékszámítást is - végeztem rajta. Aztán egyszercsak eltűnt a többivel együtt.

Majdnem elmondhatom: irodám volt egy bankban!

*

(Haladás) Gyurcsány Ferenc miniszterelnök-jelölt bátor, határozott kormányt ígér. Ennek eredményeként karakteresebben és dinamikusabban marad minden a régiben.

*

(Úgy kell nektek!) Mind Medgyessy Péter lemondott kormányfő, mind Mádl Ferenc köztársasági elnök messzemenően figyelembe véve, hogy mi az ország és a gazdaság érdeke, gyorsan és zökkenőmentesen konzerválta a bizonytalanságot.

*

(Diszkrét-indiszkrét) Minél diszkrétebb egy nő parfüm-aurája, nékem annál indiszkrétebb gondolataim támadnak.

*

(Alliteráció) Egy emancipált nő (feleség) előtt sosincs elég tekintélye a férjnek (apának). Ennek következtében sem az apának, sem neki nincs elég tekintélye a gyermekeik előtt. (Magyarul: nagy ívben szarnak a szüleik szavára.)

*

(Illat) A legkülönösebb illat, amit éreztem, az a frissen szült nők (kismamák) testének kipárolgása: fehéres, nyugodt, bűbájló.

*

Ha a nacionalizmus komoran összetorlódó viharfelleg, akkor az olimpia benne a villám, a kisülés.







Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 23:55:53 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Ez volt a hét" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
ukume Ideje: Augusztus 30, hétfő, 08:14:14
(Adatok | Üzenet küldése)
Azért az érdekes lenne, ha a tévében is bedobnának egy-két alliterációnak álcázott bölcsességet, a politikai hírek után... (Egész jó kis válogatás volt ez:) )



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds