[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 295
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 295


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Ez volt a hét


(rend) Orbán Viktor szerint Magyarország csődközeli és kaotikus állapotban van.


Ezért az országnak most nem reformokra, hanem rendre volna szüksége.
Na de ha majd ő lesz a miniszterelnök, lesz itt olyan rend, hogy attókódulunk.

*

Mit tegyünk, hogy beteljesítve az évszázados magyar álmot, Erdélyt egyesítve az anyaországgal, immár szabadon és útlevél nélkül járjunk-keljünk a Román-magyar határon?
Először is: legyünk feledékenyek és hagyjuk otthon az útlevelünket.
Másodszor: legyünk reformátusok és bízzunk a Gondviselésben.
Harmadszor: legyünk Orbán Viktorok.

*

(bankárkormány) A Fidesz abban az esetben támogatja a bankadó bevezetését, ha Gyurcsány Ferenc a bankárokból alakítja meg az új kormányát.

*

(anyagiak) Kolláth György, a Jóhírnév című cikkében (Magyar Hírlap, 2004-09-21) írta: "…a tárgyalóteremben…A győzelmet, illetve a bukást valójában két tényező dönti el: 1. Érdemben, anyagi jogilag kinek az álláspontját támasztja alá a törvény, 2…."
Hát igen! "anyagi jogilag"! Mindig is sejtettem én, hogy az anyagiak és a jog összefüggenek. De boldog vagyok, hogy egy ilyen neves jogtudós is igazolja nekem ezt! Meg aztán az A. Puskin is azt írta: minden az anyegin múlik.

*

(nemes-nemtelen) Az MSZP azon felvetésére, miszerint igaz-e, hogy Orbán Viktor családja annak idején szintén 30 millió forintos vissza nem térítendő állami támogatást kapott a szőlőbirtokaikra, a Fidesz reagálása az volt, hogy amikor a szocialisták bajban vannak, megszokhattuk már, nemtelen támadást indítanak Orbán Viktor ellen.
Ezek szerint, amikor ők ugyanezen okból támadták az SZDSZ-es Wekler Ferencet, az egy nemes cselekedet volt. Viszont Ő e nemes támadás következményeként lemondott posztjáról, ami - még a Fidesz szerint is - nem volt egy nemtelen cselekedet. Ha viszont most az MSZP azt kérné, hogy Orbán Viktor is legyen hasonló módon nemes, az meg micsoda nemtelenség!

*

Pontosan ma tíz éve (szept.-21) egy fiatal, 21 éves lány öngyilkossági szándékkal a mélybe vetette magát egy toronyszerű épületből. A 33 méteres zuhanás után, a toronyszerű épület nyugati oldalán, mintegy 80 cm-es magasságba visszapattant, majd mozdulatlanná válva néhány perc múlva elhalálozott. Hanyatt feküdt a járdán, feje a torony irányába mutatott, és annak tövétől pontosan 417 cm-re volt (a feje).
Ha viszont, ugyanekkora lendülettel a torony szemközti oldalán, vagyis a keleti oldalán vetette le volna magát, ez a távolság csupán 413 cm lett volna! Tehát jó közelítéssel mintegy 4 cm-el (40milliméter) közelebb (a torony tövéhez).
Magyarázat: Mint tudjuk a Föld nevű bolygó balról jobbra, vagyis Nyugatról Keletre forog. Figyelembe véve a torony magasságát, a zuhanó test sebességét és idejét, valamint a Föld nevű bolygó forgási sebességét, könnyen kiszámíthatjuk, hogy az esés ideje alatt, mennyit fordul el a Föld, úgymond, a torony alatt a Keleti irányban. (Lásd: út-idő-sebesség egyenletek.) A két adat közötti különbségben tehát a döntő tényező a forgásirány. […]
Szinte látom, hogy nem hiszik. Pedig ez a színtiszta igazság! S ebben nem tűrök ellentmondást!!!
(Na jó, megengedem, hogy azt megkérdezhessék, mennyire pontosak az adataim. Nos, meglehetősen. A Főorvos úr, ez a drága, jó ember ugyanis kölcsön adta nekem a zsebszámológépét. Colostokom meg van!!!
Ideje: Szeptember 21, kedd, 22:09:13 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Ez volt a hét" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Szeptember 25, szombat, 11:13:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én személy szerint nem sajnálom Orbánt. Meg senkit. Aki a politikába ártja magát, maga is nemtelen dolgokat követ el, és nemtelen támadásoknak van kitéve, amire előzőleg jól felkészül. Mondjuk ki végre: Egyik se jobb a Deákné vásznánál, és mindenkiről mindent ki lehet deríteni, csak ügyesség kérdése... Meg a választóké.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds