[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 286
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 286


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Dinnyecsősz
czyi

Utálom azt a kurva meleget! Vagy negyven fok még árnyékban is! Meghogy ott kell porba fulladni a krumplibogarakkal! Reggel felveszem a kalapom, kiballagok a földre. Leülök az árnyékba és vigyázom a dinnyét.

Apám régi kacatjai közt találtam egy poros, rongyos könyvet. A magunk boldogulásáról szól. Fent volt a padláson, a kacatok között. Kint ülök a földön, szemembe húzom a kalapot; ezt olvasom. Közben vigyázom a dinnyét. Elképzelem azt a sok jó dolgot, ami a könyvben van. Lassan olvasom, kicsit nehézkesen – az igaz –, de nagyon élvezem. Valami megcsillan a krumpli között. Odapislantok, valami újra megcsillan. Jobban felülök és lesem, mi lehet az. Kikandikál egy fémcsík a földből. Na, mi az? Feltápászkodom és odamegyek. Nem mozdul; egy fémcsík, de valamihez tartozik. Kaparni kezdem a földet körülötte. Ások, ások; izgat. Kurvára kiizzadok, aztán vagy másfél óra múlva körbekapirgáltam egy régi ládát. Na, az én kurva krumpli-dinnyeföldemen itt egy bazi nagy láda a földben?! Tuti, valami érdekes. Feszítgetem a tetejét, előkapom a bicsakot, feszítgetem azzal is. Egy reccsenés és kinyílik végre. Kurva sok pénz meg ékszer van benne. Na ne! Itt hagyom a kurva dinnyéket! Bemegyek az Otépébe, mondom; be akarok tenni lóvét. Nagyot néz a Palkó. Honnan van az – kérdezi hévvel, látja a kezemben a sok bankót. Jó lenni dinnyepásztornak – mondom –, kurvára megfizetik. Palkó elveszi. Mihez kezdesz vele – firtatja nagy sokára. Megveszem az Áfész-kocsmát. Minek – kérdezi akkor. Szeretem a dinnyepálinkát, hozok kalgörlöket, fellendítem az éjszakai életet; nyitok biliárdszalont is: jól élek. No!
Ülök a krumpli-dinnyeföldön, por van, kurva meleg; lapozgatom a rongyos könyvet. Kalapom szemembe húzva jó mélyen, izzadok mint a ló; vigyázom a dinnyét. Tán el is bóbiskolok kicsinyég; valaki szólongat. Hát ott áll az aszott krumplik között egy félmeztelen fiú. Na, csak gatya van rajta, de az is rongyos kissé. Figyelj már – ezt mondja okosan csillogó szemmel –, akarsz seriff lenni? Mi? Seriff? Az mi? – kérdezek vissza bágyatagon. Egy nagy jelvény az ingeden, és tiéd a világ. Te mondod meg, hogy kinek mit lehet. Rendőrfőnök, asszem. Persze hogy – vágom rá mindjárt, hogy megértettem. A rongyos gatya zsebébe nyúl mélyen, kotorászik, előveszi a jelvényt. No – azt mondja – gyere ide, rádtűzöm akkor. Feltápászkodom, hát tényleg rám tűzi a jelvényt; a zsebem fölé. Menj és tegyél rendet – mondja még halkan, aztán fütyörészve leszakít egy dinnyét, és viszi. Megyek az utcán, látom, hogy István bátyám a Marcsa kutyáját szidja. Mit csinált neked az a dög? – kérdezem felsőbbrendűen. A Marcsa is előkerül, látja, mi van, István bátyámnak ugrik, ki akarja kaparni a szemét. No, no, te Marcsa, hát szabad ezt? Nálam nem. Viselkedj rendesen, mert beviszlek – ripakodom rá erélyesen. A Marcsa meghunyászkodik, látja a jelvényt. Megyek tovább, előre köszön még a boltos Ilus is, meg a postás Évike. Öles lépteimet jól kimérem, lássák, ki a főnök!
Ülök a földön, megint esz a por, bámulom viszketegen azt a három satnyát, amit még őrzök. Hogy kitől? A rosseb tudja. Nem jár erre kutya se, de még a reumás teheneket se hajtja erre az a hülye Béci. Izzadok mint albán szamár. A hülye Béci meg elmehet a búsba. Majd inkább megeszek egyet, minek őrzöm? Itt poshadjak meg a 40 fokba? Emelem a seggem, már nyúlok is a bicsakért, hogy csak levágom azt a szárat, hát árnyék felhőzi be a karomat. Feltolom a kalpagot, hunyorgok a vakító fényben, hát nem ott áll a dinnyéim között egy Ladaniva? Kilógnak az ablakon a szőke picsák, azt nekem integetnek. Hogy a pitlibe ne mennék mán! Feltápászkodom, azok meg húznak be a kocsiba. Hát álmélkodom: dögös macák ezek egytől egyig. Engem kívánnak! Mit bánom a dinnyéket, vigye, ki akarja! Engem visznek a macák a szepesalji bányatóhoz. A vízbe hengergőzünk, maguktól dobálják le a gönceiket, és simogatnak, ahol érnek!
Ülök a földön és zabálom azt a fél dinnyét, ami megmaradt. Lep a por, csípi a seggem a lótetű, fővök megfele a kurva napon.
Ideje: Február 05, vasárnap, 08:31:01 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Dinnyecsősz" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Dinnyecsősz (Pontok: 1)
paletta Ideje: Június 30, péntek, 09:36:32
(Adatok | Üzenet küldése)
....kurvajól elengedted magadat!!!!!!....remélem nem lett semmi baj a seggeddel!......üdv....



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds