[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 312
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 312


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Pernyeszennyezettke
winner

Ez egy eszement mese, melyet lejegyzett egy ember, melynek neve ML.



Egy messze-messze helyen ember, meg neje, s ezeknek gyermeke elevenen pergette heteket. Ember keresett rengeteget, ezzel kellemes helyzet teremtett. Egyszer embernek neje beteg lett, s lett nem eleven. Ember eltemette nem eleven nejt.
Gyermek rendre ment, temetett ember telekre, s nefelejcset helyezett szeretett nem eleven csecses embernek. Egy gerle rendszeresen letelepedett gyermek mellett, s gyermek megszerette eme egyedet.
Ember megent nejt szerzett, s e nejjel, mentek csecses gyermekek ketten. Eme ember lett Bestelelke, mert lelke fekete szennyes, s keservesen szenvedett embernek gyermeke.
Bestelelke meg nej gyerekek rendre hessegettek, menjen embernek gyermeke, szerkesszen eledelt, s szennyezett termeket tegye rendbe.
Pernyeszennyezettke, mert ez lett neve gyermeknek, reggel kelt rengeteget tett-vett, levet cepelt vederben, nyesegetett jegenye testet, s evvel meleget gerjesztett, emellett eledelt szerkesztett, termeket tette rendbe. De ez sem felelt meg emezeknek.
Dressz mely Pernyeszennyezettke testet fedte, nem lehetett nemes kelme, helyette nem rendes dresszt kellett felvegyen.
Persze nevettek Pernyeszennyezettke gyermeken, mert dresszt mely fedte testet esetlen lett. Emellett Bestelelke rendre egybekevert lencseszemeket meg pernye szennyet, s elrendelve reggelre tegye rendbe. Persze ezzel szennyezett lett keze meg teste, s erre lett neve Pernyeszennyezettke.

Pernyeszennyezettke rendre ment temetett ember telekre, s nefelejcset helyezett szeretett nem eleven csecses embernek, s keservesen pergett szemleve. Kedves ember, mely engem szeretett, keserves lett helyzetem. Nem szeretnek, vernek, nevetnek engem. Gerle mely rendszeresen letelepedett gyermek mellett, elberregte legyen rendes, s rendbe lesz helyzete. Emellett gerle jelezte gyermeknek, keserves helyzetben jelezzen, s megy gerlesereggel segedelemre.

Egyszer fejedelemnek gyermeke, nemes herceg gyerek, rendezett egy estet. Fejedelem elrendelte jelenjen meg teljes nemzette csecses gyermeke, melynek feje nem lett befedve. Herceg ezen esten legszebb csecses gyermeket nejnek megszerezhessen.
Erre Bestelelke meg csecses gyermekek nemes dresszt meg menetszerkezetet kerestek, ebben menjenek estre. Pernyeszennyezettke esdekelve jelezte, elmenne eme estre. Bestelelket meglepte Pernyeszennyezettke keserve, nevetett, de nemmel felet. Pernyeszennyezettke esdekelt s erre Bestelelke egybe kevert lencse meg pernye szemeket, s jelezte gyermeknek.
- Gyermek! Egybe kevert lencseszemek meg pernye szenny ne legyenek egybe, s jelen lehetsz esten.
Pernyeszennyezettke leste elment-e Bestelelke, ment kertbe, s jellel gerlesereget rendelt egybe, melyek sebesen lencse meg pernyeszemetet szemekre szedtek. Gyermek ment, s jelezte rendbe tette lencseszemeket. De Bestelelke nem engedett. Pernyeszennyezettke szemleve csepegett, s erre nej felelte, rendbe mehet estre, de egybekever lencse, meg gerleeledel szemeket, melyhez tesz pernye szemeket egy teljes cseberbe, ezeket szedje szemekre, s elmehet estre. Erre lesz negyven perce meg negyvennek fele. Pernyeszennyezettke megent leste, menjen el Bestelelke, sebesen kertbe termett, jellel gerlesereget rendelt egybe, melyek szemekre szedtek lencse meg gerle eledelt, s pernyeszennyet.
Pernyeszennyezettke remek kedvel ment nejhez, de nej jelezte, nem enged, s gyermek nem mehet el herceg rendezte estre.
Bestelelke meg nejgyermekek persze nemes dresszt vettek fel, feltelepedtek nyeregbe, s elmentek estre.
Pernyeszennyezettke kesergett, s elment temetett emberek telekre. Letelepedett, s szepegett, de egyszerre gerle gyermek mellett helyezkedett el. Gerle egyet tekeredett tengelye felett, s lett egy kedves delejes ember. Eme delejes ember nemes kelme dresszel lepte meg gyermeket. Emellett selymes menetszerkezetet delejezett mely teljesen megfelelt gyermeknek. Egereket melyek eszegettek kenyeret, megdelejezte, s lettek nemes gebe egyedek, melyek veretes szekeret cepeltek. Kedves delejes ember jelezte gyermeknek, elmehet herceg, rendezte estre, de ne feledje, egy vekker estdelet jelez, delejes ereje szerkesztette helyzet elveszett, s dressz melyet felvett megent lesz nem nemes kelme.
Gyermek feltelepedett gebe vezette veretes szerkezetre, s ment egyenesen estre. Bement terembe, melyben estet rendezte herceg, s elkeveredett emberseregben. Embersereg leste Pernyeszennyezettke, gyermeket mely messze legkecsesebb csecses gyermek lett teremben. Bestelelke sem fedezte fel jelmezben Pernyeszennyezettke rejtezett el.
Persze herceg szeme meglelte gyermeket, tetszett termete, meg kedves feje, s esdekelve jelezte, szteppeljen vele. Herceg meg Pernyeszennyezettke egy remek zene mellet szteppeltek.

Egyszerre egy vekker csergett gyermeknek, jelezve letelt estre rendelt terjedelme, s el kell menjen. Gyermek felelte hercegnek elege lett, elmegy, s sebesen elszelelt. Hercegnek persze ez nem tetszett, de nem tehetett egyebet, lesett. Szerencse Pernyeszennyezettke lefele menet elvesztette selymes menetszerkezetet, melyet herceg meglelt, s felvette.
Estet befejezve emberek elmente, fejedelem meg jelezte hercegnek nem szerzett nejt. Herceg erre felelte neje lesz gyermek, mely elvesztette selymes menetszerkezetet.
Erre fejedelem elrendelte fegyveres emberek sebesen menjenek, keressenek csecses gyermeket, melynek megfelel eme selymes menetszerkezet. Herceg elment fegyveres emberekkel.

Reggel Bestelelke meg nejgyermekek csevegtek remek esten megesett esetet, melyen herceg meglelte nejt, melyet elvenne, de emez elszelelt. Fejedelem erre elrendelte rengeteg fegyveres ember menjen, s keresse meg. Pernyeszennyezettke erre megszeppent, s elrejtezett.
Fegyveres emberek meg herceg mentek rengeteget teljes fejedelem telepen, de nem leltek embert melynek megfelelt selymes menetszerkezet. Egyszer megjelentek eme helyen, melyen Bestelelke, gyermekek, meg Pernyeszennyezettke leledzett. Herceg jelezte, fel kell vegyenek selymes menetszerkezetet.

Keskenyebb csecses gyereknek felvette selymes menetszerkezet, de nem ment bele menettest eleje. Erre felelte Bestelelke.
- Hercegnej lehetsz, de nyess le keveset, ezzel menetszerved keskenyebb lesz, s megfelel selymes menetszerkezet.
Gyermek lenyeste fele mentszervet, s mert felment selymes menetszerkezet, ezt jelezte hercegnek.

De egy sereg gerle berregve felelte.

Ejnye, ejnye hercegecske,
Ez nem rendes menyecske,
Csepeg teste veres leve,
Keresned kell rendes nejed.

Herceg jelezte eme gyermek nem lesz hercegnej. Erre teltebb csecses egyed veselkedet, felvegye selymes menetszerkezetet, de ennek se ment bele menetteste, mert terjedelmesen terpeszkedett eme testfele.
- Szelj le keveset, menettested keskenyebb lesz, Te leszel hercegnej. - Jelezte Bestelelke.
Emez sem lett rest lenyeste fele menettestet, felvette, s jelezte hercegnek, megfelel selymes menetszerkezet.

De egy sereg gerle berregve felelte.

Ejnye, ejnye hercegecske,
Ez nem rendes menyecske,
Csepeg teste veres leve,
Keresned kell rendes nejed.

Herceg erre felelte eme gyermek nem lesz hercegnej, de lehet-e eme helyen csecses gyermek, mely nem jelent meg? Bestelelke felelte, egy de ez nem lehet Te nejed. De herceg elrendelte jelenjen meg.
Bestelelke nejnek ez nem tetszett, de feleletre nem lehetett mersze. Pernyeszennyezettke megjelent, s megszeppenve helyezte bele menettestet selymes menetszerkezetbe, s legyetek meglepve teljesen bele ment. Emberek szeme meglepetten repdesett. Herceg egy zseblepellel leseperte fekete pernyeszennyet, s egyszerre megesmerte, eme gyerekkel steppelt.

Gerlesereg berregve felelte.

Persze, persze hercegecske,
Ez lesz rendes menyecske,
Meglelted e gyermeket,
Mely’ szeretet nejed lesz.

Herceg nyeregbe emelte gyermekkel, s sebesen mentek fejedelemhez. Fejedelemnek jelezte eme csecses ember lesz neje.
Egybekeltek rendeztek egy estet melyen nemes emberek jelentek meg. Ezek ettek, csevegtek, s vedeltek rengeteget.
Pernyeszennyezettke megengedte Bestelelke nejnek, meg gyermekeknek, veretes termekbe telepedjenek le, persze ezek repestek. De mert lemetszett menetszervvel meneteltek, s nem mentek egyenesen, nem kellettek nejnek.

Ezzel mese befejezve, hercegnek meg nejnek remek helyzetben teltek eleven hetek, s eme remek helyzete befejezve el lettek temetve.



Ez egy eszement mese, melyet lejegyzett egy ember, melynek neve ML.





Budapest, 2006. március 30.

Ideje: április 17, hétfő, 06:33:10 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Pernyeszennyezettke" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Pernyeszennyezettke (Pontok: 1)
LEKA Ideje: Március 11, vasárnap, 15:34:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Elelemeztem.Elvesztem. Ezek nekem nem mennek...
Nagyon frappáns az egész történet. Az pedig, hogy mindezt csupa e-vel meg tudtad oldani. Fantasztikus!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds