[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 397
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 397


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Mű-kedvelőknek
B_u_b_i

Közeledik a nyár, az év vége, egyre hosszabbnak tűnnek az iskolában töltött percek. Óra közben ki-kinézek a nyitott ablakon, és hagyom, hogy a téren virágzó gesztenyefák friss illata átjárja minden porcikámat…

Hirtelen felbőg egy motor, úgyhogy gyorsan becsukom az ablakot, nehogy az émelyítő benzinbűz a terembe is betörjön. Gondolataim ismét visszatérnek a fizikához:
„súrlódási erő = μ-ször nyomóerő”.

A tanítás után továbbsietünk délutáni programjainkra. A város kő-és betonrengetegéből néha előbukkan egy-egy virágocska vagy műemlék, de ezeket is hamar ellepi a szennyezett levegőből lerakódó por és hamu. A hangyaként nyüzsgő emberek közt próbálok utat törni magamnak. Egy gyorsétterem mellett elhaladva látom az elégedetten üldögélő, műanyag dobozokból műételeket habzsoló embertársaimat.

Egy idő után a járművek forgatagától megfájdul a fejem, majd kiújul az allergiám. Gyorsan egy hiper-modern boltba menekülök, ahol művirágokkal próbálnak természetközeli hangulatot teremteni. Nehéz dolog a vásárlás, mert nem szeretem az én pénzemből még elérhető műszálas ruhákat és műbőr cipőket. Az eladó is ingerült, mivel a túl hosszúra sikerült műkörme miatt nem tudja bepötyögni az árakat a pénztárgépbe. Most inkább elhalasztom a vásárlást.

Végre felpréselődöm a buszra. A buszvezető bekapcsolja a légkondicionálót, melynek levegője a tavaszi szellőt próbálja idevarázsolni a nagy melegben. Dugóba kerülünk, sajnos megint baleset történt: egy járókelő a nagy sietségben átrohant a piroson.

Otthon sok a tanulnivaló. Földrajz: műholdak jellemzése, irodalom: antik írók műalkotásai, matek: műveletek törtszámokkal, kémia: műanyagok előállítása.

Pihenésképpen bekapcsolom a tévét: művészet helyett a műmellű „sztárok” műmosoly mögé bújva ecsetelik a legújabb bulvárhíreket.

Kimegyek az udvarunkra, lefekszem a fűbe, és hallgatom a kertünkben fészkelő madarak csiripelését. A lenyugvó nap még melegíti az arcomat.

Álljunk meg egy kicsit. A mi rohanó Művilágunk nem jól működik.
Ideje: Június 16, péntek, 22:27:15 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Mű-kedvelőknek" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds