[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Régi próza beküldések (leállítva)



[ Új kategória kiválasztása ][ Mű beküldése a mazsolázóba ][ Mazsolázó listázó ][ Mazsolázó archivum ]

Próza: Gondolatok a középkorról II.-A feudlizmus
Faun

A középkor hármas rétegzettségű:

1. A szerzetes imája
2. A lovag kardja
3. A jobbágy munkája
tartja fenn a társadalmat
(A sorrend kötött és és nagyon fontos!)
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Július 11, kedd, 15:02:10 (1411 olvasás)
(Tovább... | 3225 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Mű-kedvelőknek
B_u_b_i

Közeledik a nyár, az év vége, egyre hosszabbnak tűnnek az iskolában töltött percek. Óra közben ki-kinézek a nyitott ablakon, és hagyom, hogy a téren virágzó gesztenyefák friss illata átjárja minden porcikámat…
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Június 16, péntek, 22:27:15 (1420 olvasás)
(Tovább... | 2137 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Anyák napjára
szerzs2

Nagyon fura ez az ideji anyáknapja számomra. No nem azért mert, megint négy órára tették az iskolába és rohannom kell a munkahelyemről, hanem, mert igazából ma eszméltem fel, mikor az ajándékon gondolkodtam, hogy nem tudom mit adjak édesanyámnak.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 06, szombat, 09:19:46 (1541 olvasás)
(Tovább... | 1242 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Piókás Mámi
bogumil

„… kriminalisztikai vonatkozásokon messze túlmutató jelentőséget tulajdonítottak-tulajdonítanak a tiszazugi arzénes pereknek (lásd, pl. Szombatfalvi Gy. 1931: 141–163; Gunst P. 1986: 89–97). Az 1929-ben kipattant ügy vizsgálati szakaszában 162 olyan személy tetemét exhumálták Nagyrév és Tiszakürt (Jász-Nagykun-Szolnok m.) temetőiben, akiket a nyomozás feltételezése szerint arzénnel (a légyölő papírból kioldott méreggel) segítettek a halálba hozzátartozóik.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 05, péntek, 07:57:27 (4675 olvasás)
(Tovább... | 17749 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Pipás Pista
bogumil

„– Van egy bót, lehetne egy kevés pénzt keresni…– Milyen bót az?– Egy asszony férjét kellene felakasztani."
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 05, péntek, 07:56:33 (14244 olvasás)
(Tovább... | 23511 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Tungúzka
bogumil

1908 június 3o-át írtunk, amikor az ominózus,a világ és a huszadik század sorsát megrengető eseménysorozat első fázisa bekövetkezett.A szibériai Tunguzka körzetében óriási vihar következtében egy iszonyú robbanás történt, melynek a robaja,lángja,fűstje még 3o km-re is elért.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 05, péntek, 07:55:57 (1390 olvasás)
(Tovább... | 8019 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Végzetes nászéjszaka
bogumil

„… Késő este volt már, amikor a király új asszonyával, Ildikóval a belsőházba vonult. S már majdnem megvirradt, mire körös-körül elcsendesedett a víg násznép. Reggelre azonban nagy-nagy szomorúságra ébredtek a hunok:
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 05, péntek, 07:55:10 (4487 olvasás)
(Tovább... | 12343 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Vérnősző Báthory Erzsébet
bogumil

„1610 októberében példátlanul járványgyanús körülmények között halt meg Csejtén, egyetlen hét leforgása alatt az a nyolc leány, akiknek a halálát használta fel Thurzó a letartóztatás ürügyéül.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 17, hétfő, 06:35:28 (10601 olvasás)
(Tovább... | 19078 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Karácsonyi ajándék
winner

A lényeg, hogy legyen egy kis ennivaló és néha-néha valami innivaló.
Az ital az, jó. Elbódít és segít elfeledtetni a kilátástalan helyzetet.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 17, hétfő, 06:33:53 (2447 olvasás)
(Tovább... | 4811 betű van még | 5 hozzászólás | Próza | Pontok: 5)

Próza: Pernyeszennyezettke
winner

Ez egy eszement mese, melyet lejegyzett egy ember, melynek neve ML.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 17, hétfő, 06:33:10 (1758 olvasás)
(Tovább... | 8916 betű van még | 1 hozzászólás | Próza | Pontok: 5)

Próza: Az anyagyilkos
bogumil

1.
Ránézésre, Krisztián semmiben nem különbözött fiatal barátaitól. Magas, vállígérő, hullámos, lágy esésű barna hajzuhatag keretezte szív alakú, porcelánfehér arcát.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 20, hétfő, 20:19:36 (1069 olvasás)
(Tovább... | 35537 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Szemfényvesztők-2
bogumil

6.
Rita mindent megtett annak érdekében, hogy méreghez jusson. Azonban nem sikerült. Hiába mozgott orvosi körökben, a kiskapuk sorra becsukódtak előtte.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 20, hétfő, 20:18:16 (933 olvasás)
(Tovább... | 46103 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Szemfényvesztők-1
bogumil

1.
A csodálatosan széparcú harminchatéves primadonna, a vidéki nagyváros vezető színésznője idegesen fészkelődik a főorvosi szoba puha, öblös sky foteljában.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 20, hétfő, 20:17:26 (758 olvasás)
(Tovább... | 39138 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 4)

Próza: UFO kaland-2
bogumil

Ötödik látogatás
Jódarabig felém sem néztek ezek a kedves szerelmetes kis űrlények. Munkában és epekedésben teltek a napok, hónapok. Régen elmartam magamtól állandó szeretőimet: semmi sem érdekelt, csak a kísérletek, s néha fel-fellángoló gerjedelmem a kis űrlények felé irányult...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 06, hétfő, 08:41:24 (724 olvasás)
(Tovább... | 31209 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: UFO kaland-1
bogumil

Már nagy ember voltam, nevemtől zengett az ország, irigykedve nézetek fel rám az emberek. Én voltam Bogumil, a nagy mecénás, az örök adományozó, a dunaújvárosi bringatúrák szponzora, mindenki példaképe.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 05, vasárnap, 08:33:04 (740 olvasás)
(Tovább... | 40040 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Az Énekes madár
bogumil

1.
Manci, negyven év körüli, szalmaszőke hajú, szép arcú teremtés volt. Pirospozsgás arcával, koszorúba font hajával, a nyári szélben ringó búzamezőre emlékeztette az embert.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 05, vasárnap, 08:32:01 (545 olvasás)
(Tovább... | 26743 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Dinnyecsősz
czyi

Utálom azt a kurva meleget! Vagy negyven fok még árnyékban is! Meghogy ott kell porba fulladni a krumplibogarakkal! Reggel felveszem a kalapom, kiballagok a földre. Leülök az árnyékba és vigyázom a dinnyét.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 05, vasárnap, 08:31:01 (946 olvasás)
(Tovább... | 4088 betű van még | 1 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Bojár Cassino:Heptameron (Történetek a múltszázadból)
bambula

2003-ban jelent meg az Accordia kiadónál. Heptameron=7 nap története.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 16, hétfő, 06:26:42 (734 olvasás)
(Tovább... | 423 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: A terrorizmus arcai
halota

A legtöbb szörnyűséget az ember ember ellen, a jobb világ megteremtése közben követte el. Az erkölcsi tökéletesség önmagunk iránt lehet követelmény, de veszélyes, ha másokat akarunk harcias meggyőződésből jobbá tenni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 16, hétfő, 06:25:52 (808 olvasás)
(Tovább... | 22888 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Megkésett kárpótlás
bogumil

1.
Karácsony reggelre zúdult rá az áldás a földszinti lakóra, Marika nénire. Tompa, hörgő morajjal megállíthatatlanul bugyborékolt a fekáliával kevert bűzlő szennyvíz a WC csészéből.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 11, szerda, 10:03:08 (1034 olvasás)
(Tovább... | 16167 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Szemfényvesztők
bogumil

1.
A csodálatosan széparcú harminchatéves primadonna, a vidéki nagyváros vezető színésznője idegesen fészkelődik a főorvosi szoba puha, öblös sky foteljában.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 11, szerda, 10:02:25 (562 olvasás)
(Tovább... | 65503 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Elízium
bogumil

1.
A körjegyző gondterhelten ráncolta a homlokát és sűrű, lapos, érthetetlen pillantásokat vetett az előtte álló, méltatlankodó középkorú férfira.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 11, szerda, 10:01:26 (451 olvasás)
(Tovább... | 14856 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Karácsonyi ajándékok
Bogika

Egy nagy házban élt együtt a család: apuka, anyuka, kislányuk, Emőke és a nagymama.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:26:07 (789 olvasás)
(Tovább... | 3409 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Boldogtalanul
bogumil

A széparcú, tizenéves kiskamasz, tarka kölyökmacskát szorongatva álldogált a lépcsőházi kisbolt ajtaja mellett. Sorra kérdezgette a boltból ki és besietőket, akik mind lerázták, szóba sem álltak vele.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:25:34 (549 olvasás)
(Tovább... | 5924 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: Anyai szeretet
bogumil

A Dunnaparton sétálgatva bukkantam rá, a padon, cókmójai között szundikáló, arcát a nappal süttető vékonyka, széparcú lánykára. Megszólítottam, beszédbe elgyedtünk, s kiöntötte szívét. Rámzúditotta lelkének összes szennyesét.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:24:56 (644 olvasás)
(Tovább... | 6183 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 5)

Próza: A lelkiismeret ereje
bogumil

A minden kényelemmel felszerelt klinika különszobájában tengette szívinfarktus utáni lábadozása kényszerű pihenőnapjait Bolhai úr, a nagyhatalmú potentát, pénzügyi cápa. Hatalmas vagyonát telekspekulációval s tőzsdei manőverekkel szerezte.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:24:10 (530 olvasás)
(Tovább... | 7754 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Új isten születik.
bogumil

Az Uxmáli palota szülőházában 12 kismama vajúdott. Az ő megszületendő fiúgyermekeinek asztrológiai jegyei voltak alkalmasak a leendő istenkirály címének elnyerésére. Ők versengtek azért, hogy melyikük születik meg déli tizenkét órakor.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:23:36 (526 olvasás)
(Tovább... | 8419 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Szvatopluk tévedése
bogumil

Szvatopluk tévedése.

896. Május hetedikén hírnökök jöttek Szvatopluktól és jelezték, hogy maga a nagy Szvatopluk kíván tisztelegni Árpádnál.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:21:42 (2487 olvasás)
(Tovább... | 5171 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Zalán futása
bogumil

A honfoglalók Szegedet elérve Attila hajdanvolt szálláshelyén Sasváron vertek tábort. A régi boronavár sáncain belül lévő gerendavár maradványain ütötték fel főhadiszállásaikat.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:20:57 (6710 olvasás)
(Tovább... | 10307 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: Vámpírok-2
bogumil

Gipsz Jakab egyszer csak azt vette észre, hogy a felső hidak elkezdtek a szájában önálló életet élni. Mozogtak mintha valami, ki akarná őket onnan lökni. Egy darabig ügyet sem vetet rá, hanem az ínye elkezdett bepirosodni, és tarjagossá válni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, kedd, 23:20:06 (511 olvasás)
(Tovább... | 11760 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds