[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 196
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 197

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Anna1955: Gondolatok egy választás margójára
Anna1955

Nehéz az elmúlt vasárnap április 3-a történéseit feldolgoznom, hiszen egy országot röpítettek vissza a középkorba, a Fidesz, és a Mi Hazánk szavazói.
Tudjuk, és tudtuk is, hogy olyan választási törvénnyel, ahol egy ember szavazata több szavazatot érhet, ahol az egy mandátumot érő szavazatok száma akár több tízezerrel is eltérhet, nem lehet demokráciáról és azonos feltételekről beszélni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:15:52 (116 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 5500 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: zsoloo: Alvó vidék
zsoloo

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:13:43 (56 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 998 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: hzsike: Vigyázz ránk Istenem!
hzsike

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:12:58 (51 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1407 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: AngyaliAndi: Gyűlöllek Világ!
AngyaliAndi

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:12:25 (42 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 641 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: janus: Bármi-kor (2022)
janus

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:11:29 (44 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 689 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: a_leb: Nem hittük el...
a_leb

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 12:10:37 (43 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1140 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól...
Anna1955

A búcsú nagyon nehéz. Miki a Fullextra odaadó segítsége, adminisztrátora volt, de elsősorban a barátom. Mindig jókedvűen hívott fel telefonon, utolsó beszélgetésünk itt cseng a fülemben. Nem tudom még felfogni, hogy már nem fogom hallani, nem tudom még elképzelni sem, hogy nem lesz velünk többé a találkozókon.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:23:00 (281 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1572 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: mickey48: A halál dala
mickey48

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:17:18 (80 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 200 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: mickey48: A sas röpte
mickey48

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:16:42 (75 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 661 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: mickey48: Múlt ködébe veszve
mickey48

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:16:04 (59 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 452 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: mickey48: Álmodó csend (szonett)
mickey48

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:15:31 (69 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 643 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: mickey48: Várlak
mickey48

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 10, csütörtök, 18:14:13 (83 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 637 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

A kirakatot Hardik László (ho) műveiből a_leb állította össze
a_leb

Ho korombeli, de sokszor annyit élt, mint én, sokszor annyit fájt, sokszor annyit visz, mint én.
Ott van a hangjában, ott vannak a soraiban. Ho minden szavának súlya, funkciója van a verseiben és talán éppen emiatt az első olyan általam hallott költő, aki úgy tudta, úgy tudja a saját szavait, verseit elmondani, hogy abban nincs mesterkéltség, a játéka őszinte.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:55:39 (144 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 845 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: ho: 1szer1
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:54:30 (71 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 240 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: ho: Felmélyrés
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:54:01 (59 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 270 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: ho: Tavaszi szupercella
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:53:40 (54 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 378 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Próza: ho:Te érted szól
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:53:07 (57 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 2280 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Vers: ho: Emlékezem
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:52:19 (56 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 307 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: ho: Születésnapomra
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 19, szerda, 09:51:57 (29 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 892 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

A kirakatot Barta László (santiago) műveiből állítottam össze
Anna1955

Barta László (santiago) 2008. márciusában regisztrált portálunkra. Azóta olvashatjuk figyelemre méltó alkotásait.
"Magyar az anyanyelvem, a világ legszebb nyelve" írja magáról, és verseivel be is bizonyítja, hogy ért ennek a nyelvnek a használatához.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:52:30 (70 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 536 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Vers: santiago: Szerelem az időben
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:52:13 (57 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1585 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: santiago: József Attila
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:51:38 (52 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 562 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: santiago: Végül
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:51:15 (66 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 372 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: santiago: Te magad vagy
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:50:46 (57 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 528 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: santiago: Miért futsz?
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 14, péntek, 07:50:22 (83 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 621 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

A kirakatot felkérésünkre műveiből Kun Magdolna (lena1) állította össze
lena1

Mindenszentek napja volt. Ezért a mostani kirakattal én is az édesanyámra emlékezem.
Tudom, hogy sokan vannak mások is, akik már elveszítették az édesanyjukat, így reájuk is emlékezvén állítottam össze a Fullextra Kirakatában szereplő verseimet.
Fogadjátok szeretettel.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 11, csütörtök, 11:03:10 (168 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: lena1: Anyámat a szíve vitte el
lena1

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 11, csütörtök, 11:02:50 (164 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 788 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: lena1: Anyámról álmodtam
lena1

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 11, csütörtök, 11:02:29 (113 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 627 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: lena1: Néma búcsúzás
lena1

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 11, csütörtök, 11:02:02 (87 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 810 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: lena1: Anyám üzente
lena1

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 11, csütörtök, 11:01:39 (66 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 865 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds