[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 294
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 294


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Vorosliliom

Aki közelebbről ismer engem, tudja rólam, hogy megrögzött gyűjtögető vagyok. Ez talán nem is olyan meglepő, hiszen mindannyian azok vagyunk. Mindenki szeret valamit, mindenki kötődik valamihez, valaki emléktárgyakat gyűjtöget, valaki bélyegeket, még mások trófeákat.

Én évek óta, már-már megrögzött hajlammal, gyűjtögetem a gyönyörű verseket, attól tartva, hogy nem találkozom velük többé, és nem lesz alkalmam még egyszer gyönyörködni szépségükben. Ennélfogva Anna felkérését, miszerint én állítsam össze az e havi kirakatot, "gyerekjátéknak" gondoltam, hiszen van a tarsolyomban megannyi lélek(sz)építő vers, írás, alkotás... ám amikor ki kellett választani a legszebbeket, hamar rájöttem, hogy nagy bajban vagyok. Képtelenség feldíszíteni a kirakatot minden itt megjelenő verssel és írással, amelyek oly sokat mondóan és elgondolkodtatóan kúsznak fel az ember lelkébe majd onnan szétáradva megváltoztatnak valamit egész lényében. Elnézést kell kérjek azoktól, akiknek a műveit most nem tudtam a kirakatba helyezni (bármennyire is szeretném), és kérem azokat, akinek éppen annyit jelent a költészet és az írások finomsága, mint nekem, hogy velem együtt gyönyörködjön a felkerült művekben.
Ideje: Szeptember 07, szerda, 14:59:10 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 20 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Szeptember 07, szerda, 15:04:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Dana!

Nagyon köszönöm, hogy fáradtál a kirakat összeállításával.
Úgy érzem, mindenki találhat benne csemegézni valót...:))))
Ölellek: Anna :)))



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Szeptember 07, szerda, 18:24:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Lil!

Egyszer kétszer voltam én is ilyen csapdában, hogy azt hittem mily egyszerű lesz összeállítani,mert annyi kincs összegyűlt ebben a szentéjben, hogy nagyon nehéz a teljesség igénye nélkül bemutatni, így marad a kirakatban levő művek hatása kedvcsinálónak, hogy aztán kedvére böngésszen az olvasó...köszönöm a válogatást neked...

puszi Samy



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Szeptember 07, szerda, 22:18:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Dana!
Gyönyörű lett a kirakat:)
Köszönöm, hogy én is helyet kaptam benne.
Ölellek
Lena



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- roadrunner Ideje: Szeptember 08, csütörtök, 09:25:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Vorosliliom! Gratulálok a Kirakathoz, csodaszép műveket válogattál bele. Bea



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Szeptember 09, péntek, 00:21:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Liliom, gyönyörűen összeválogattad a műveket, érdemes lenne a kincstáradba sűrűbben benézni. Nagyon szépen köszönönjük hogy ennyit fáradoztál, én még külön köszönöm hogy az én művemet is méltónak tálaldat a kirakatba tenni.
Ölellek szeretettel Teru



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Szeptember 09, péntek, 06:21:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azért én örülök annak, hogy nem bélyegeket gyüjtesz! Kifejezetten örülök neki! Elég körülményes is lenne teliraggatni azzal a sok kis aprósággal egy kirakatot. Mivel magam is állítottam már össze, nagyon jól tudom, mennnyire nehéz feladat, annak ellenére, hogy könnyűnek tűnik, hiszen csak ki kell választani abból a nem kevésből párat. És aztán elakad az ember, mert melyik párat is abból a (mégiscsak) sokból. Nagyon köszönöm, hogy szerepelhetek abban a csapatban, akiktől gyüjtögetsz, külön azt, hogy a Kirakatban is kiraktad versem. Ilyen társak között jól érzi magát nem csak az alkotás, de az alkotó is!:)



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- winner Ideje: Szeptember 09, péntek, 09:11:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Dana!

Megleptél, hogy a „Kedvesem titkát” beválogattad, mivel ez egy viszonylag nem régi írásom. Mindazonáltal megtisztelő és jól eső érzés számomra. Köszönöm, hogy gondoltál rám. A kirakatot valóban csak látszólag könnyű összeállítani, mert vérzik az ember szíve, hogy melyik alkotás maradjon ki.

Üdvözlettel: Laci



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Szeptember 10, szombat, 22:03:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Dana!
Szívemnek nagyon kedves alkotásokat választottál kirakatodba, bár nagyon sok van még, ami csodálatos. Igazi tehetségek műveit olvashattam ismét, de olyat is találtam, melyet egyébként nem leltem volna meg. Hálás vagyok, hogy hozzásegítettél. Köszönöm a szép perceket, és a megtiszteltetést is.
Szeretettel: pipacs :)



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Szeptember 11, vasárnap, 20:55:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szép kirakat, Dana!
J.



Re: A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Szeptember 13, kedd, 17:47:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Dana, csodás kirakatot állítottál össze, és nagyon büszke vagyok arra, hogy az én versem is itt lehet, köszönöm szépen. Most valahogy úgy, mint a karácsonyt szépre éhesen váró, álltam meg itt, hogy gyönyörködjek, és bizony kiszakított a hétköznapokból a válogatásod. :-) Remek lett :-)
aLéb



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds