[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 195


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
a_leb

Csendeket kerestem, nyári csendeket, őszieket, a szív csendjeit, a lélek csendjeit, jelenek és emlékek belső kiteljesedését.
Most tavasz van, sőt, inkább koranyár; az idő hol rekkenően nyári, hol kora-tavasziasan esős, hűvös, de tele várakozással, a nyár ígéreteivel.

Kicsit, mint egy Könyvtárban, bebújtam az Olvasótermünkbe, végignéztem az Irodalom Klubban az Irodalmáraink névsorát, rákattintottam nevekre, művekre. Végül ezekben az alkotásokban találtam olyan jól élhető, és vagy elképzelésekben, vagy emlékekben megfogalmazódó nyugodt, ugyanakkor egyszerűnek tűnő bölcsességet, aminek a vágya bennem, és talán többünkben benne van. Az alkotókat most véletlenszerűen választottam ki, nem volt benne semmi tudatosság, mégis arcok, mosolyok, életek jelennek meg előttem a neveket olvasva, amik bennem még őszintébbé teszik ezeket a megnyilvánulásokat. Örömmel válogattam, és ha oldalnyi lehetőségem lett volna is kevesellném a helyet, hogy mindenkit, aki ma szívem szerint szól, itt felsorolhassak.
Ajánlom ezt a kirakatot mindazoknak, akik picit ki szeretnének lépni a világból, mások bőrébe, lelkébe bújnának egy könnyű pillanatra, hogy a zakatoló világ elszaladhasson egy szempillantásnyit mellettünk.
Ideje: Május 31, csütörtök, 22:57:43 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- trendo (trendo@citromail.hu) Ideje: Június 01, péntek, 09:17:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jól sikerült válogatás, nívós művekkel! Grat!



Re: A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Június 01, péntek, 14:56:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek válogatás! Baráti jobbom! Attila



Re: A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Június 02, szombat, 02:25:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves aLéb, örülök hogy a régiek közül (is) válogattál, néhány teljesen ismeretlen számomra. Olvasni őket egy meditációval felér. Köszönjük fáradalmad!
Szeretettel Teru



Re: A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 02, szombat, 21:38:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Béla, hogy fáradtál az összeállítással, és külön öröm számomra, hogy olyan műveket hoztál felszínre, melyek már kikerültek a látókörünkből. Nagyon jó válogatás lett. :)))



Re: A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Június 04, hétfő, 12:27:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szép csendeket választottál kedves aLéb!
Gratulálok az ajánló szövegedhez is, nagyon szépen írtad meg.
Szeretettel időztem itt:Zsike



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.52 Seconds