[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 321
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 321


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe
Sodrelap

Nem is oly régen írtam a fullextrában: „Aki olyan szerencsés, hogy megtalálta a kedvére való életmódot, annak elég bátornak kell lennie ahhoz ma, hogy úgy is éljen. Természetesen hiszek abban mégis, hogy minden nap nagyszerű, próbáljunk csak kihagyni egyet! Bár a telhetetlen ember elbukhat, ám ha nem ábrándozunk, úgy a naplementét néznünk szinte lehetetlen…”

A Naplemente, így nagy N –nel, sok művészt megihletett, a rendkívül népszerű Omega együttes tehetséges szövegíróját Adamis Annát is, íme egy részlet a Naplementéjéből: „Megszólal egy kisharang és választ ad egy messzi hang áá bim-bamm Naplemente, jön az este, harmatcsepp hull a kezemre áá bim-bamm…” Ugye milyen kedves sorok?

Az Alkonyat az irodalmi oldalunk szerzőit is alkotásra inspirálta, lelkesítette, bőséges meríteni valót nyújtva a Kirakat összeállítójának. Prózában Nyilas Istvánné (Mayer Edit Julianna): Naplemente után alkotására esett a választásom. A kedves, megható, romantikus írás azzal kecsegtet minket, a szerelem alkony után is megjelenhet életünkben…

Versek sorát Ligeti Éva: Bíborló naplementé –je nyitja, gyönyörűséges, fájdalommal átszőtt, vöröslőből bíbor színre váltott alkonyatot festett LEKA.

A sort Kun Magdolna: Varázs-alkonyom című opuszával folytatom. Szép, lágy, gyengéd alkonyati képet varázsolt elénk Magdi, a mű külön érdeme a rendkívül hangulatos zenei emfázisa…

Meglepetésnek szánom a hölgykoszorúban Maszong József: Csendes alkony című versét. Nőket meghazudtoló módon érzékenyen, lágyan, szeretetteljesen képzelte magát egy hölgy lelkébe, azt gondolom Samway remekül helytállt különleges szerepében…

Kovács Daniella: Gyönyörűnek látom versében az a csodálatos többek között, hogy vorosliliom egy képbe ezernyi szépséget tud belefűzni, oly módon, hogy engedi látni, láttatni a parázs gondolatait….

Végül Lambrozett Éva: Játszik a tavon az este műve zárja a Kirakatunk kínálatát. Éva naplementéje nemcsak gyönyörű, hanem már – már azt sugallja, hogy az emberfia közvetlenül érintkezhet a természetfeletti erőkkel…

Ideje: Szeptember 21, szombat, 17:57:12 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 38 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Szeptember 21, szombat, 19:16:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szépen köszönöm kedves Pali, hogy ebben a kiemelkedően szép versekkel összeválogatott kirakatban szerepelhetek. Köszönöm a megtisztelő szavakat is, amikkel versem méltattad. Szeretettel. Magdi



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Gabcsika52 Ideje: Szeptember 21, szombat, 19:41:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Szeretnék őszinte szívvel gratulálni Erdős Pál Attilának /sodrelap/, a Kirakat összeállításáért. Bevallom ezeket a verseket most olvastam el először és a záró prózát is, fantasztikusan összeállított ajánlás, amivel itt találkozhatunk!!!!! Miután tudom az összeállítóról, hogy imádja a NAPLEMENTÉT, cseppet sem lep meg a választott téma illetve a versek!!!! GRATULÁLOK " SODRELAP "!!!!!!!! :) :)



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Szeptember 21, szombat, 19:46:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is szívből gratulálok az ajánlásokhoz és az azokhoz fűzött szép gondolatokhoz.



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Szeptember 21, szombat, 20:34:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Pali, én megköszönöm neked, hogy különös élményt szereztél nekem azzal, hogy csodálatos verseket választottál a Naplemente témában. Előfordult, hogy különös varázslattal éltem meg ezt a napszakot. Köszönöm, hogy az írásom is be lett válogatva annak ellenére, hogy nincsenek benne szép természeti képek.



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Szeptember 21, szombat, 20:46:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szívből gratulálok a nagyszerű válogatáshoz és a művekkel kapcsolatos gondolatokhoz!



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Szeptember 21, szombat, 20:50:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a beválogatást..igazán meglepett...



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Szeptember 21, szombat, 22:13:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Pali!
Nagyon köszönöm, hogy fáradtál a válogatással. Nagyon tetszik a kirakat. A témaválasztás már magában is egy csodálatos kép.
Szeretettel: Anna :))



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- vorosliliom Ideje: Szeptember 22, vasárnap, 00:46:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Őszinte szívből köszönöm, kedves Pali, hogy méltónak találtad ezt versemet arra, hogy kirakatba kerüljön, és külön köszönöm, hogy minden idehozott versről, és azok szerzőiről is beszéltél, mégpedig léleknyelven. Örülök, hogy Te is látod a felhőkön át a kincsek záporát, és annak szépsége megérint.

Szeretettel: Dana



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Szeptember 22, vasárnap, 08:50:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Pali!

Megkapó bevezetőd igazán kíváncsivá tett, és gondolom mások is hasonlóképp érzik majd.
Köszönöm, hogy a versem kiemelted a választott témában és a kirakatba került.

Üdvözlettel: Éva



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lambrozett Ideje: Szeptember 22, vasárnap, 10:17:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazán megtisztelőnek érzem, hogy ilyen kiemelt helyen is megjelenhetek itt, nálatok. :) Köszönöm szépen Palinak, s másoknak...kiknek ebben része volt. Nagyon örülök. :) Éva



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus46@hotmail.com) Ideje: Szeptember 22, vasárnap, 17:17:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello kedves Pali !

Nagyon szép válogatást hoztál a Kirakatba. örömmel barangolok közöttük. Gratulálok.
Med vänlig hälsning:shf/ Istvan



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Szeptember 22, vasárnap, 19:55:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel olvastam az ajánlót is, kedves Pali, nem csak a remek ajánlatokat. Figyelemre méltó az, hogy kiemeled egyenként és méltatod az alkotókat, a műveiket. Azért az érződik az ajánlódon, hogy azt avatott írói vénából vetették a "papírlapra". Remek, gazdag, értékes alkotások ezek, megérdemlik, hogy a Kirakatból ajánlhassák magukat. Gyönyörű mindegyik. Szeretettel gratulálok, a munkádhoz, és természetesen alkotótársaink remekeihez is.
További szép, alkotói estét, napokat kívánok! :)
Az Naplemente, az Alkony (téma) nekem is egyik kedvencem.



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Szeptember 23, hétfő, 14:04:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Barátom!

Naplementéd szívem szerint szól - gratulálok szép válogatásodhoz. Mindegyik alkotás méltó a kirakathoz.

Üdvözlettel - Miki



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Szeptember 24, kedd, 20:11:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok a szerzőknek és a szerkesztőnek! Attila



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Szeptember 25, szerda, 19:10:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó elvű, gondosan, szépen válogatott kirakatot rendeztél elénk, Pali, örömmel olvastam.
aLéb



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Szeptember 25, szerda, 23:25:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyönyörű kirakat, kedves Pali, már a bevezetőd is megdobogtatta a szivem. Köszönöm!
Szeretettel, Teru



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Szeptember 28, szombat, 19:56:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Pali! Nagyon tetszik az ajánlód, az idézetek, és az elemzéseid is! Nem beszélve a témaválasztásról, A naplemente, az alkonyat engem is elvarázsol, rengeteg fotóm van róla, megszállottként rohanok a fényképezőgépért, mihelyst ragyogó színeket produkálva lebukik a nap. Köszönjük a szép válogatást! Szeretettel: Zsuzsi



Re: A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- motoz Ideje: Október 02, szerda, 16:10:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm Pali ezt a Remek összeállitást a naplementéröl, szebbnél szebb alkotások bearanyozta a mai napomat:Etelka



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds