[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 285
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 285


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: soman: Gyógyír
soman



A fák lombjukkal befonták arcát. Olyan mozdulatlanul állt a tisztás szélén, mint aki végleg beleolvadni készül a környezetbe. A szinte tetszhalott állapotban, gondolkodó éne - auráján kívül lebegett a térben. Az erdő sűrűjén áttetsző, opálos sugarak melengették. Lassan bealkonyodott - talán órák is elteltek -, mikor hirtelen tudatára ébredt, hogy ott van. Nem érzett semmit, csak egy lágy szellő simogatását bőrén... ahogy ő szokta finom ujjaival becézgetni...
Enyhe bizsergés kezdett szétáradni ágyékában, mikor neszező mozgásra rezzent össze. Kinyitotta szemét. Alig pár méterre egy őz állt felszegett fejjel. Összeakadt tekintetük. A nagy, gesztenyebarna szem, mint egy valószínűtlenül szürrealista látomás, olyan ismerősen tükröződött. Öntudatlanul felé nyújtotta kezét, mire a megriadt állat oldalra szökkelve eltűnt a buja növényzetben. Talán álmodta ezt is? És egyáltalán; hogy került ide? Megrázta magát, körbefordult. Színpompás festői szépség vette körül. Dús lombú tölgyek, cserek övezték. Hajdani erdőket idézve idős tanúfák magasodtak fölé. Minden nyugtatóan hatott.
Természetesnek.

Olyan megbékélt érzés kerítette hatalmába, amit eddig hiába keresett. Tudta, hogy máskor is vissza fog ide jönni. Újra eljön, ha megint olyan erővel tör fel egy fájó emlékfoszlány marcangolása, hogy késztetést érez minden utca, sarok és tér lerombolására a városban, ahol korábban együtt sétált vele. Azóta gyűlölte a várost. Minden szegletét utálta, mert mindenhol őt látta. A kedvenc pad a parkban skandálón suttogta felé őrzött szavait. Elköltözött másik albérletbe, de nélkülözhetetlen tárgyai vele jöttek, és tovább viselték a másik keze nyomának érintését. Hiába mosta új mosószerrel az ágyneműt, minden éjjel érezte bőrének pézsmaillatát. Álmaiban újra, meg újra vele szeretkezett. Érzéki vágyának öntudatlan hulláma hajnalra az áttizzadt lepedőre száradva várta az ébredés gonosz pillanatát.

Hónapok óta először elmosolyodott. Kicsit kezdett bízni a jövőben. Már tudta, hogy van egy titkos menedékhelye, ami csak az övé, ahová bármikor elmenekülhet, amíg az idő jótékony múlása nem enyhíti fájdalmát. Határozott léptekkel indult hazafelé. Aznap este nem vett be altatót. Éjjel az erdővel álmodott. Mintha a paradicsomban lett volna. Mikor reggel kipihenten felült az ágyban, elővette a Xanaxos dobozt az éjjeliszekrény fiókjából. A spalettán beszűrődő napsugarak csíkokban vetődtek kezére. Fekete-fehér, igen-nem. Rövid tépelődés után megcélozta a gyógyszerrel a hálószoba túlsó sarkában álló szemetes kosarat. Talált.
Talán túl van a nehezén...

Ideje: Október 28, kedd, 01:56:56 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"soman: Gyógyír" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: soman: Gyógyír (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Október 28, kedd, 09:57:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pár sor és mennyi minden... Gratulálok Ottó!



Re: soman: Gyógyír (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Október 28, kedd, 19:56:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó írás! Minden benne, helyén van!
Gratulálok!



Re: soman: Gyógyír (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Október 30, csütörtök, 08:59:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Számomra új hang ez tőled. Meglepően lírai. Az erdő akár Szentbékkálla mellett is lehetne... Nekem legalább is ez ugrott be. Grat. a kirakathoz. L



Re: soman: Gyógyír (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: November 01, szombat, 12:02:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez már akkor is nagyon tetszett, mikor először olvastam. Jól áll Neked a próza is, Ottó :)



Re: soman: Gyógyír (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: November 02, vasárnap, 17:02:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Alig hittem a szememnek, mikor megláttam itt ezt a régi kis prózámat. Jól esett látni, köszönöm! :-)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds