[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 137
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 138

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe
Anna1955

Captnemo… Talán nem tévedek, ha azt mondom, hogy nincs a portálon olyan tag, aki ne ismerné a nevét. Ne ismerné a névhez tartozó ember segítőkészségét, magával ragadó egyéni humorát, előadói tehetségét, de legfőképpen ne ismerné csodálatos költészetét.
Néhány statisztikai adat a bevezetésben.
2005. augusztus 25-én regisztrált a Full-on, és az elmúlt három évben, 177 verssel ajándékozott meg minket.


Stílusa mára védjegyévé vált, műveiben az önirónián túl, fricskát kap az élet szinte valamennyi területe. Éleslátását bizonyítja a szójátékokba rejtett bölcsességek sokasága, mély gondolatok sora, impulzív érzelemgazdagsága emeli műveit a legjobbak közé.
Kirakatunkat azért szenteljük most teljesen költészetének bemutatására, mert a napokban jelenik meg Résnyi boldogság című első verses kötete, a portál támogatásával.
Ez a könyv méltó indítása lesz, egy felfelé ívelő költői pályafutásnak.
A FullExtra életében is első lesz ez a kötet, mellyel hagyományt szeretnék majd teremteni, lehetőséget adva ezzel egy-egy tehetséges költőnknek nyomtatásban megjelenni.
Captnemonak kívánok sok sikert, jó egészséget és kitartást a további alkotó munkához.
Olvassátok Őt szeretettel.
Ideje: December 04, csütörtök, 20:44:18 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 20 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 04, csütörtök, 23:38:34
(Adatok | Üzenet küldése)
A könyv megjelenését a potál, de főként Anna önzetlen segítsége tette lehetővé.
Az érdem mégis az alkotóé, aki mindezt létrehozta.
Gratulálok a könyv megjelenéséhez! Sok sikert!



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: December 05, péntek, 10:18:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bocsánat, de ebben a szempillantásban vettem észre a Kirakatot. Vajon elég-e egy "Köszönöm"? Vagy bármennyi is? Nem hinném. Köszönöm Neked a lehetőséget, a lehetőségeket, és azt, hogy mind ez meg is jelenhetett. Szavaidat, ajánlódat külön köszönöm! (A túlzásokkal együtt is!:)) És ezúton szeretném megköszönni a portálon (vagy bárhol) lévő alkotótársaim, és valamennyi olvasó támogatását, figyelmét, és türelmét is, mert tudom, nem egyszer erre is szükség volt.
Nos, valóban zavarban vagyok, úgyhogy ha bármit kifelejtettem, kihagytam, kérek mindenkit, ennek tudja be! És mégegyszer: köszönök Mindent!



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: December 05, péntek, 11:23:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Édes Anna és Captemo! Mindkettőtöknek nagy ölelést küldök és gratulálok. Mindkettőtöknek további jó alkotómunkát kívánok szertetel:Erika)



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 05, péntek, 15:04:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is gratulálok az összeállításhoz csakúgy, mint a versekhez. Mostanában nekem is többször volt alkalmam olvasni Laci különleges hangvételű verseit, így sokat már nem tudok és főként mást mint Anna. Itt azonban külön kiemelném még, hogy a versek felvezetése rendkívül különleges és új színt jelent a Kirakat-ok történetében.



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mango Ideje: December 06, szombat, 09:05:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az első kötet nagy és örömteli dolog...
Gratulálni kell hozzá!



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- norbert Ideje: December 06, szombat, 19:39:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kötetedhez őszintén gratulálok!



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- alamina Ideje: December 08, hétfő, 17:02:54
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Captnemo!

Szívből gratulálok én is a kötetedhez!Ildikó



Re: A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- szellzsofi (szell1976@gmail.com) Ideje: December 09, kedd, 08:29:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kapitány, az irodalmad megérdemli Anna megtisztelő figyelmét. Gratulálok. :) Zsófija



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds