[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 295
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 295


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe
aranytk

Úgy vélem, egy-egy alkotás - legyen az a művészetek bármely területén megvalósítva - a lélek, a szellem tükre. E megtisztelő felkérésre, ...

olyan emberek munkáiból válogattam, akik számomra a belőlük fakadó különlegességgel, és mindemellett példaértékű lendülettel hordozzák sorsukban az önkifejezés képességét. Hűen képviselve azt, ami bennük egyedi, és megrendíthetetlen.


ho - az ősi gyökerek őrzője, fák, tanyák, állatok világában, pusztában is Ember.

lena - a magánnyal küzdő, örök szeretet hírnöke, a tiszta szerelem őrzője, kinek szavait hallgatva lelkek kapui nyílnak meg egymás felé.

piroman - a titokzatos szelíd motoros, kinek érzékeny lelkére mutatnak a rímek, s ha nem ismernénk, gondolnánk-e, hogy a szonettek nagy mestere...

Eroica - a bájos örök mosoly, kinek tehetsége kétségtelen, és sokoldalúságát a gyermekeknek írt verseiben elért sikerei is példázzák... én mégis egy olyan írását választottam, mely kicsit maga mögé engedi Őt látni, s érezni, a mosolyok mögötti megszámlálhatatlan könnyet.

Szemilla - a különleges, vibráló fény, a színes reflektor a világra. Ő a megtorpantó, a rámutató, az elgondolkodtató... de van, mikor az énekével ringat el bennünket egy olyan világba, ahol a szeretet vesz körül.

soman - a sokoldalú, akitől kivételesen nem írásos művet, hanem egy olyan portrét ajánlok, melynek megtekintése számomra az abszolút tehetséget bizonyítja. Karaktereket sorszerűségében is megelevenítő csodálatos portréi egytől egyig bámulatosak.


Emberek és alkotások. Bepillantások a sokszor titokzatosnak tűnő, gazdag, ám sérülékeny érzelemvilágunk, igazán emberi mozaikjaiba. Hat csodálatos ember prizmáján át. Bevallom, nehéz volt erre a kicsi keretre korlátozni a Kirakatot, mert nagyon sokan vagytok, akikre büszkén nézek fel, emberként és alkotóként egyaránt.

Megköszönve a lehetőséget, fogadjátok válogatásomat olyan szeretettel, miképpen én ajánlom a figyelmetekbe!

Ideje: Szeptember 01, kedd, 16:18:20 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

77. szám

"A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Szeptember 01, kedd, 20:41:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Arany Katikánk! Megtisztelő, hogy itt lehetek a Kirakatban, a kirakatodban.Köszönöm szépen. Örülök.



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Szeptember 01, kedd, 20:42:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok az összeállításhoz Katika, remek kirakat.



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Szeptember 01, kedd, 21:21:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kaptunk lábakat, hogy vigyen minket Utunkon, kaptunk kezeket, hogy bekopogjunk, kezet érintsünk, gyermeket óvjunk. Kaptunk hangot, s hozzá szavakat, hogy megtanuljuk a Csendet!
Ez a Kirakat számomra ezt jelenti!
Lélekkel válogatva!
Hozzád illő!
Szeretettel
J



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Szeptember 01, kedd, 22:31:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Katika ezt a remek válogatást. örülök, hogy vállaltad vele a bajlódást. :)))))



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Szeptember 02, szerda, 07:24:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hm. Mintha száz éve írtam volna ezt a pár sort és most újra előkerült. Megtisztelő, hogy beválogattad a Kirakatodba.



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Szeptember 02, szerda, 12:44:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Katika!
Legkedvesebb versem válogattad a kirakatba. Benne van minden szeretetem, amit szerettem volna a versben kifejezni. Hálásan köszönöm neked és azt is, hogy mélyen a lelkembe látsz. Szeretettel ölellek.Lena



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- maya50 Ideje: Szeptember 06, vasárnap, 12:51:47
(Adatok | Üzenet küldése)
"Úgy vélem, egy-egy alkotás - legyen az a művészetek bármely területén megvalósítva - a lélek, a szellem tükre."

Drága Katikám! Szívemből szóltál - ismét.

Ölellek szeretettel: Maya



Re: A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- alamina Ideje: Szeptember 08, kedd, 22:16:46
(Adatok | Üzenet küldése)
Kati, kiváló műveket válogattál. Nagyon sokszínű a kirakatod. Olyan művel is találkoztam, amit még soha nem olvastam és nagy élmény volt. Gratulálok!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds