[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 147
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 147


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe
fényesi

Az én Kirakatom.
Legalább annyira tökéletes, amennyire tökéletlen. Az enyém.

Írom a mindent, írom a semmit.
Az év utolsó napja tulajdonképpen mindenkinek az első. Valakinek minden nap az első...

Hit, világnézet, az Úton való haladás, kallódás, és menekvés. Mindig ma van.
Az év utolsó napjaiban van, hogy összegzünk. Odahajolunk az emlékkel teli képzeletbeli tálhoz, s nézegetjük, mit végeztünk, mivé lettünk, s kutatjuk, vajon mit feledtünk el. Az év első napjaiban sokan fogadalmat is tesznek. Fogadalmat, amit megtartanak, avagy jó indokot találva rá, felmentik magukat.
Semmivé kell lennünk, hogy valakivé váljunk! Le kell vetkeznünk képünkre, alakunkra formált, erőszakolt, felvett, avagy éppen elvárt énünket! Az emberként ismert élőlény addig nem léphet ki a Világba, amíg önmaga foglya. Addig csak vissza-visszatérőn ismétli a lépéseket, és hazudik. Elsősorban önmagának. Az Átlépés önmagunk megismerésével, elfogadásával, és felvállalásával kezdődik. Sokan vagyunk így. Nem könnyű.
Az év utolsó Kirakatába azok alkotók közül választottam, akik - az én megítélésem szerint -, az Átlépés felé, már az Úton haladnak. Nem tudni, hogy annak melyik pontján vannak éppen, de ezt úgyis csak Nekik kell érezniük.
Minden olvasónk lelkébe békét, igaz ünnepi pillanatokat, az eljövendő esztendőre boldogulást kívánok!
Ideje: December 25, péntek, 08:48:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

83. szám

"A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 25, péntek, 09:14:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves János!

Az út, amelyről sokat beszélgettünk, és az ezzel belém ültetett gondolat, már gyökeret ereszt, szavaid mindig megnyugtatnak, tudom, nem csak én vagyok így ezzel. Ez az adottságod különössé tesz.
Elhivatottság, az emberekért tenni, akár szóval, vagy bárhogyan... Te sokat teszel, csendesen, megfontolt gondolataidat megosztva, melyek bennünk maradnak, hogy a kellő pillanatban felszínre bukjanak elménkben.
Olyan megfigyelő vagy, olyan szemmel nézed, és látod a világot, szűkebb térben itt minket is, amely keveseknek adatik meg.
Köszönöm, hogy ezt a közösséget segíted, köszönöm, hogy törődsz velünk, és köszönöm, hogy ezer gondod mellett, mindig jut energiádból reánk is.
Kirakatod nagyon tetszik. Különösen az alkotóról,-hoz írt gondolatoddal.

Köszönöm, hogy fáradtál vele, és kívánok pihentető boldog napokat, e szép ünnepen.

Ölellek
Anna



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: December 27, vasárnap, 09:39:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves János! Megtisztelő, hogy ebbe a remek társaságba, kirakatba betetted versemet. Boldog Új Esztendőt mindkettőtöknek, szeretteiteknek! üdv. Józsi



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- ho (yourwell.com) Ideje: December 28, hétfő, 09:42:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönve megtisztelő Figyelmetek, ez úton..., bár a morzsa tízszer nehezebb, mint saját hangya súlyom. Viszem...



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mango Ideje: December 28, hétfő, 11:11:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ilyen Kirakat még nem volt.
Érdekes, izgalmas, mondhatnám: bátor, merész válogatás - s talán éppen ettől izgalmas..?
Én nem merném (vagy nem tudnám...?) megjelölni azokat, akik érzésem szerint már a Kijelölt Úton haladnak, de minden bizonnyal Te jobban ismered az alkotókat, János.
Érdeklődve olvasgatok a Te Kirakatodban! :)



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 28, hétfő, 18:34:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Különleges, egyedi varázsa van ennek a Kirakatnak. Azt hiszem, az év utolsó Kirakata egészen remekül sikerült! Nekem, nagyon tetszik! Szívből gratulálok a válogatáshoz, s nem különben a szerzőkhöz fűzött egyéni gondolatokhoz, János! Végül pedig kívánok én is boldog új esztendőt, mindannyiunknak!



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 29, kedd, 20:19:10
(Adatok | Üzenet küldése)
Tetszik ez a kirakat! Elegáns.



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- hori Ideje: December 30, szerda, 11:51:46
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm János, hogy beválogattál, külön megtisztelő az írásom elé tett gondolatod és hogy az év utolsó Kirakatában lehetek.



Re: A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 06, szerda, 17:32:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek kirakat János.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds