[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
hzsike

Március a tavasz első hónapja, ez a gyönyörű, minden érzéket megbizsergető huncut hónap. Mi más is juthatna az ember eszébe a tavaszról, mint az örök megújulás, - mely magában hordozza a jövő szép ígéretét - és persze maga a szerelem!

A szerelem, ami a tavasszal együtt várja a rügyfakadást, a bíbortüzű napot, mely szirmot bontó csókjával kényezteti nemcsak a természetet, de elvárja, hogy a szívek kapui is nyíljanak meg fenséges nagysága előtt. És meg is nyílnak. A virág csodálatos sziromruhában ünnepel, az érzés pedig, a gyönyörű versekben, szépséges szavakba öltözve dúdolja, a szerelem édes-gyönyörű dalát.

Mi is illene legjobban a tavasz-szerelem témához, mint a versek királya, a szonett. Sikerült is három csodálatos szonettet találnom, amit még megkoronázok egy szépséges szerelmes verssel is, mert annyira tetszik, hogy nem volt szívem kihagyni a csomagból. Bízom abban, hogy az olvasó is hasonlóan ítéli meg, és örömét leli majd a gyönyörű sorokban.

Erdős Pál Attila (sodrelap) utánozhatatlan fanyar humorával, biztos garancia arra, hogy az olvasó nagyon jól érezze magát az idő alatt, amíg az alkotó soraiban elmerül. Remélem, így lesz ez most is.

Kedveskedem még egy csodálatos grafikával is, amin egy repülő ló és egy beleolvadó repülő lány látható, egyszerűen lenyűgözően szép. Mint a szabadságvágy (a tavasz kívánása) és a szerelem (szerelemvágy) szimbólumaként esett ere a gyönyörű alkotásra a választásom.

Kellemes, jóérzést nyújtó olvasást, tavasz-és szerelemvárást kívánok sok szeretettel:Zsike

Ideje: Február 17, péntek, 20:31:37 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Február 18, szombat, 11:31:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsike! Jóleső meglepődéssel fedeztem fel a kirakatban "vágysóhajom"-at. Köszönöm, hogy ennyi figyelmet méltattál rám! ;-)



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Február 18, szombat, 19:14:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
kedves Zsike!

Nagyon köszönöm, hogy összeállítottad nekünk ezt a nagyon szép kirakatot.

Szeretettel ölellek: Anna :))



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- vorosliliom Ideje: Február 18, szombat, 21:41:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, Kedves Zsike, hogy méltónak találtál, és gratulálok egyben a csodaszép összeállításhoz! Szeretettel: Dana



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- sodrelap Ideje: Február 19, vasárnap, 15:27:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyönyörű gondolatokkal vezetted le a tavaszról - szerelemről alkotott színes képeidet kedves Zsike. Amikor először voltam szerelmes, ifjú kamaszként, nem volt fontos megértenem, mi is történt körülöttem, hiszen akaratomtól függetlenül kezdtek a folyamatok végbemenni, bennem…
A későbbiek során, családalapítás után is még szerelmes az ember, bár a hév csökkent, ám a szeretet ennek arányában nőtt. Azt is tapasztaltam, ami már túlmutat a szerelmi állapoton, a szerintem legtöbb családban az asszony áll a középpontban és ez talán így is van jól, hiába ágálunk ellene időnként, mi férfiak:-))).

Köszönöm a beválogatást, amivel megleptél, hisz ezt a verset „csak „ a blogban tettem fel, mintegy egyensúlyként, ellensúlyként a sok fajsúlyos, csalódásokkal kísért szerelmi versek mellett. A kirakat összes művét elolvasván, a képet látván válogatásod biztos tetszést arat, és ha csak egy füttyentés jut osztályrészemül, már nem írtam hiába…:-).

Szeretettel: Pali



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- haaszi Ideje: Február 19, vasárnap, 15:46:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Erzsike,
boldogan fedeztem fel szonettemet válogatásodban! Annál inkább megtiszteltetés ez számomra, mert köztudomású, hogy a szerelmes versek nagy értője és alkotója vagy, így tetszésed bizony fokmérő...!
Nagyon köszönöm kedvességedet!



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Február 19, vasárnap, 17:36:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsike! Csudijó kirakatod van! Majd jövök még és hozzászólok! Öleléssel, Erika



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Február 22, szerda, 11:22:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsikém!..Fantasztikus kirakatot állítottál össze, válogatott, remekművekből! Köszönettel: Lyza



Re: A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pircsiker47 Ideje: Március 02, péntek, 12:10:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon szépet írtál a Tavaszról és a szerelemről!
Gratulálok:Pircsiker47



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds