[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 279
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 280

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe
Anna1955

Az év utolsó kirakatának összeállításához, az egész évben nagyon sokat fáradozó, és tevékenykedő segítőimet, az adminisztrátorokat kértem fel. Mindenki ajánlhatott egy művet a kedvenceiből. Itt is szeretném megköszönni a sok munkát amelyet a portál működése érdekében vállaltak, időt és energiát nem kímélve.
Nagyon köszönöm, mert segítségük nélkül nem menne.
Kellemes Ünnepeket Kívánok minden alkotónknak és olvasónknak.

Anna1955
site admin
Ideje: December 23, vasárnap, 19:57:12 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe " | Belépés/Regisztráció | 24 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 25, kedd, 11:57:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Méltó a portálhoz és méltó az évhez ez a csodás kirakat :)



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 25, kedd, 15:08:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hálás szívvel köszönöm, hogy az év utolsó kirakatában az én versem is helyet kapott, hogy ilyen nagyszerű alkotók, írások között szerepelhetek! Megható számomra ez a meglepetés. Köszönök Nektek minden figyelmet és szeretetet, köszönöm, hogy ennek a nagyszerű közösségnek a tagja lehetek! Köszönöm, hogy hosszú távolmaradásaim ellenére sem felejtetek el, és hogy mindig érezhetem a befogadó szereteteteket írásaim és személyem iránt egyaránt! Ez nagyon sokat jelent nekem, és szeretném, ha tudnátok, mindig szeretettel gondolok Rátok! Kívánok Nektek boldog ünnepeket, és jó egészséget! Ölellek Benneteket!



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: December 26, szerda, 09:53:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük a csodaszép, ünnepi kirakatot.
pipacs :)



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus46@hotmail.com) Ideje: December 26, szerda, 19:48:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello drága Anna,Béla és kedves Fullextrások !

Köszöntelek benneteket , úgy látszik az Istenek meghallgatták imánkat, végre megtört a jég és létre jött a személyes találkozás a Fullextrásokkal is .
Budapesten nagyon kedves meglepetés ért bennünket. Anna és Béla (a_leb) személyesen okozták ezt az örömet.
Az elsö pillanattól meg volt kapcsolat ,az egymáshoz vezetö úton . Élveztük a személyes találkozás minden percét .
Az idö gyorsan repült, eljött a búcsúzás ideje , kedves figyelmességgel leptek meg bennünket,
Anna az új Fulltükör 6. Antologiát,
Béla pedig a saját kötetét, a Csöndes érintés-t dedikálták Etelkának és nekem .
Mi is készültünk, saját kötetemmel kedveskedtem nekik.
Ezennel nagyon megköszönöm drága Anna és Béla , hogy ilyen kedves Karácsonyi ajándékban lehetett részünk.
Kivánunk szorgalmas munkát ,további szép eredményeket , jó egészséget és vidám alkotó kedvet a Fullextra-nagy családjának 2013-ban is.

maradunk honfitársi tisztelettel felétek
köszönöm a szókat
a tollnál jelen vala
motoz-Etelka Lám o stefanicus hungaricus firkász /Istvan Hanyecz



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: December 27, csütörtök, 19:18:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!
Szívből megköszönöm egész évi fáradozásod és azt a szeretetet és emberséget, amit tőled kaptunk és kapunk.
Szeretettel ölellek.
Lena



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: December 27, csütörtök, 19:20:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodás kirakat :) köszönjük :)



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: December 28, péntek, 17:52:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a lehetőséget, bár az én ajánlásomat tekintve nekem sem lenne itt a helyem.



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: December 30, vasárnap, 12:26:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyönyörű a Kirakat! Minden kiemelt munkához gratulálok és minden kedves kortársamnak, a közösségért sokat dolgozóknak köszönetet mondok...és BÚÉK! :))))))



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Baggio011 Ideje: Január 01, kedd, 14:42:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!

Nagyon szépen köszönöm, hogy közétek tartozhatok, és természetesen azt is, hogy helyet kaphattam az év utolsó Kirakatában! :)
Köszönet minden fáradozásodért, és befektetett energiádért, amelynek köszönhetjük, hogy itt lehetünk! :)
Sok puszi Nektek, és Boldog Új Évet Kívánok MINDENKINEK! :)

gábor



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- sodrelap Ideje: Január 01, kedd, 16:58:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ünnepi köntösben, ünnepi hangulat, köszönjük, kedves Anna! :-)

Szeretettel: Pali



Re: A kirakatot szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 03, csütörtök, 23:34:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Annám, köszönjük Neked ezt a ragyogó kirakatot, igazán méltó az ünnephez is, de legfőképpen a Fullextrához. Ritka egy család ez, mely nem csak szereteben összefér, de ilyen tehetségeket képes egy kis fészekbe összehozni, és ezt csak Neked köszönhetjük. Bár nem ismerek senkit sem személyesen, minden egyes tag él szivemben, lelkemben és nem hiszem hogy tudnék még egyszer létezni nélkületek. Nagyon boldog Új Évet kivánok sok szeretettel, Teru.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds