[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 61
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 61


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot simonendre állította össze és ajánlja figyelmetekbe
simonendre

Nagy kihívás az idővel foglalkozni.Többek számára egyénileg, különválva nem is létezik. A tudomány, filozófia örök kihívása ennek a megválaszolása. Egy bizonytalan, "nem létező" mégis létünk legfontosabb paramétere. Ez műveitekben is jelentkezik.

Az idő folytonossága és egy-irányultsága kétségtelen. Életünk eseményei időben történnek. Múltra, jelenre és jövőre tagolhatjuk. Tevékenységünk mindig a jelenben történik, a múltból okulunk, emlékezünk, a jövőt építgetjük adottságunknak és hozzáállásunknak megfelelően. Idő és időintervallum szorosan kapcsolódik életünkhöz. Belső óránk az, amely meghatározója cselekedeteinknek. A külső, fizikai idő, bármennyire is viszonylagos, a környezeti változásokat tükrözi. A kettő közti összhang hiánya feszültséget eredményez. Ezáltal "lefagy" az idő. Az emberi tevékenység nem változik, mert a belső idő szerint folyik. Így lehetünk zárkózottak. Megrögzöttekké válhatunk. Egyesek számára az idő múlik, másoknak meg telik. A kettő közti árnyalatot, habár jelentésükben azonosnak tűnnek, gazdag anyanyelvünk érzékelteti. Az elmúlás az emberi passzivitás, míg az eltelt az emberi aktivitás, hozzáállás kifejezője. Az idő változik, nem hiába tudott, hogy "bár állni látszik az idő, de a szekér halad.” Ahogyan kétszer nem lehet ugyanabba a folyóvizbe belépni úgy egy adott pillanat sem ismétlődhet újra. Tagjaink alkotásai közvetlen vagy közvetve időhöz kötöttek. Reméljük, hogy időtállók is maradnak.
Ideje: November 26, kedd, 18:22:15 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot simonendre állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: November 26, kedd, 19:34:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Endre!

Szeretettel gratulálok ehhez a gyönyörű Kirakathoz, és az ajánlódhoz is.
Nagy örömmel tölt el, hogy az én versemet is érdemesnek tartottad a beválogatásra. Nagyon szépen köszönöm Neked.
Szeretettel:Zsike :)



Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: November 27, szerda, 06:00:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Endre!
Nagyon köszönöm, hogy vállaltad a kirakat összeállítását. A téma, amely köré csoportosítottad a műveket, nagyon érdekes. Kirakatod tetszik. Szeretettel: Anna :))



Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Malan Ideje: November 27, szerda, 12:16:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszett minden alkotás, amit beválogattál, nagyon jó válogatás. Üdvözöllek!



Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: November 28, csütörtök, 05:14:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Endre! Gratulálok a válogatásodhoz és megtiszteltetés számomra a beválogatás. Köszönöm! Attila



Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: November 28, csütörtök, 22:09:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek kirakat, kedves Imre, köszönöm hogy újra olvashatom kedvenceimet! Gratulálok a témához is, tényleg "időtlen"
Szeretettel, Teru



Re: A kirakatot simonendre álította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: December 02, hétfő, 14:45:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekes téma köré csoportosítottad a műveket, kedves Endre. Elgondolkodtató... Köszönöm, hogy én is részese lehetek a kirakatnak.
pipacs :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds