[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 208

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: pirospipacs: ...örök szerelem...
pirospipacs



Gyerekkoromban azt gondoltam, hogy a Nap estére elfárad és hazaindul, mint az apukák a munkából. Ez a Naplemente időszaka, s számomra a legszebb napszak. Mindenki elvégezte munkáját és jöhet a nyugalom, a meghitt családi este. Már akkor is tudtam, hogy a Föld nem lapos... mégis úgy tűnt, hogy a Nap gyengéden rásimul a Földre, s ez az érzés a mai napig megmaradt bennem. Számomra a Naplemente az egymáshoz való megérkezést... a szerelmet... és az erotikát jelképezi. A Nap azóta is minden este elcsábítja a Földet, majd lágyan ráborul, tüzesen magához öleli, s néhány perc múlva elvesznek egymásban. Teszik ezt oly diszkréten... hogy éppen csak sejtetni engedik számunkra a románcot, mert ez nem a külvilágnak szól, csak kettőjüknek... mégis több millióan nézik naponta végig a szerelmi előjátékot... az örök szerelem játékát.


Alkonyatkor a Nap megfürdik a Szivárvány utolsó cseppjeiben, s felveszi ünneplő ruháját. Narancsvörösben, krómpirosban, organzakékben és orgonalilában pompázik. Csupa nyugalom... nem irritáló... nem vakít... nem égetnek már a sugarai. Igézően néz a Földre, s könnyed tánclépésekkel tangóra hívja. Szemében a vágy tüze csillog, sugarait szélesre nyitja... és gyengéden ölelésre tárja.

A Föld szemérmesen és odaadóan vár, csalánzöld gyepruhában és jázmin illattal. Avarbarna teste erotikát sejtet, s meleget ont. Már érzi a Nap hevét, s mélyében felizzanak a rózsavörös parazsak. A Nap lassacskán megérinti a Földet, s lágyan végigcirógatja lankáit... a Föld pedig egyre szorosabban vonja magához. Ilyenkor a felhők lelassulnak, a völgyek elcsendesülnek, s a színek elhalványulnak... már csak a virágok onják bódító illatukat. Az Estiszellő éppen portyára indul, s andalító dallamát titkon még rájuk borítja... mint egy hatalmas vattapaplant.

Ekkor a Nap mégegyszer felizzik... a Föld átforrósodik... s érzéki csókjukból apró, színes szikrák pattognak vissza az ég aljára. A Nap már nem ballag tovább... s egy pillanatra a Föld is megszűnik forogni... mert számukra itt megáll az idő... s már nem is érdekli őket, hogy mit csinálnak az éjjeli égbolton... a Hold... és a csillagok.
Ideje: Február 07, péntek, 06:54:31 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"pirospipacs: ...örök szerelem..." | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: pirospipacs: ...örök szerelem... (Pontok: 1)
- zseva Ideje: Február 08, szombat, 15:54:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Pirospipacs... Ezt gyönyörűen fogalmaztad meg. Nem emlékszem, hogy mostanában olvastam volna hasonló szépet. Ilyen gondolatai csak mély érzéssel megáldott embernek lehetnek, aki maga is képes az odaadásra, tele vágyakozással... Gratulálok! :-)



Re: pirospipacs: ...örök szerelem... (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus46@hotmail.com) Ideje: Február 12, szerda, 12:18:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello kedves Pipacs!

Örömmel olvastalak ,lenyügöztél ,a nagyon szépen megirt "örök szerelem..." irásoddal , gratulálok maradok baráti tisztelettel és szeretettel feléd: shf/Istvan



Re: pirospipacs: ...örök szerelem... (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Február 12, szerda, 19:48:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ennél szebbet ritkán kap az író ember, drága István. Őszintén köszönöm.
pipacs :)



Re: pirospipacs: ...örök szerelem... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Február 22, szombat, 16:40:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Naszóval. Elolvastam és hirtelen szerelmezni való kedvem lett. Direkt csinálod? :D



Re: pirospipacs: ...örök szerelem... (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Február 22, szombat, 17:08:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nyelvünk sok csodáját felvonultattad, ennek a szépségnek az érzékeltetésére. Sikerült. Élmény volt olvasni. :))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds