[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 331
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 332

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Cassandra: Kései szerelem


...

A férfi túl volt már a hatvanon, de jól tartotta magát. Köszönhetően egyrészt sportolói múltjának, másrészt természetéből adódó egészséges hiúságának, ami miatt kínosan ügyelt kinézetére.

Csodák persze nincsenek, s a férfit is utolérte a stresszben telt évtizedek okozta népbetegség, a vérnyomásprobléma. Különösebb fontosságot nem tulajdonított neki, gyógyszerekkel beállították, megszokta, hogy már ezzel kell együtt élnie. Mozgása bár lelassult egy kissé - hiszen mint minden korabeli, egy kis túlsúllyal küszködött -, de nap mint nap megelégedve vette tudomásul, hogy a nők többsége még mindig elégedetten, harcra készen szemléli a szálfa termetű, őszes halántékú, formás fenekű amorózót, kacér szemkontaktusokat létesítve vele.

A férfi alapvetően Vadász volt. Genetikailag kódolták bele – mint a Földön minden férfiba /csak ahogy szokta mondani: a többiek elkorcsosultak/ - a gyengébb nem becserkészését, elejtését.

Vadászati szokásai - így hatvanon túl - már megváltoztak. Nagyvadra, rőtvadra már nem vadászott, mert sajnálta rá a lassan elfogyó idejét, ami az életéből még hátra volt, de kedve sem volt a színjátszásra, a maga megkedveltetésére, felesleges körök futására, hiszen Ő már nem igen akart új életet kezdeni, amit pedig az ilyen nagyvadak mindig elvárták Tőle.

Apróvadra specializálta magát, ami azt jelentette, hogy kielégítette az egyestés, egydélutános kapcsolat – ha mindkét fél ezt akarta -, de sosem volt ellene egy gyors orális aktusnak sem .

Jól érezte magát a bőrében, habár társaságban sokszor sütötte el azt a poént a jelenlévők nagy röhögésének kíséretében, hogy szeretne még egyszer szerelmes lenni az életében, de még nem döntötte el, hogy fiúba vagy lányba .

Magányos óráiban azért bevallotta magának, hogy tényleg szeretne szerelmes lenni, de hogy miért, annak pontos magyarázatát csak később tudta meg.

Amúgy párkapcsolatban élt, ami a hosszú évek alatt szeretetté, gondoskodássá alakult, de a nemi vágy otthon már nem kelt fel olyan gyorsan, mint régen. Megszokták egymást, hiszen hosszú közös életük alatt rájöttek , hogy szükségük van egymásra , jobbat már úgysem találnak ,s különben is mindegyiküknek kell valaki , akire betegségükben , öregkorukban támaszkodhatnak. Ha ki nem is mondták ,de mindketten tudták , hogy így gondolják .Ezzel a megbékéléssel együtt járt egy nagyfokú tolerancia a másik féllel szemben , egyben elismerve annak szabadságra való vágyát . A nő a kisebb kimaradásokat nem egy „ kapuzárási pánik „ jeleinek gondolta , hiszen jól ismerte a férfit aki világéletében „ nagy franc” volt. Ő is barátnőből , szeretőből avanzsált elő feleséggé , de ennek már húsz éve , s még emlékezett rá , hogy talán éppen a bohémsága miatt szeretett bele annak idején.

A Vadász a jóval fiatalabb nőket szerette becserkészni. Egyrészt ilyenkor borzasztó büszke volt magára , hogy még ilyeneket is meg tud szerezni , másrészt ez mindig nagyobb kihívást jelentett Neki . A maga korabeliekből csak „ ujjgyakorlat „ volt meghódítani valakit , de a harmincasok , negyvenesek sem okoztak problémát , mert pontosan tudta mit is akarnak hallani ezek a nők.

De volt egy teóriája , amit mindig szívesen idézett társaságban , s ez alaptételként rögződött belé. Meggyőződése volt , hogy ha nála jóval fiatalabbal létesít kapcsolatot ,- akár hosszabb ideig tartót is - , akkor a fiataltól átveszi , elszívja annak energiáját , vagyis egy részét , s így Ő állandóan fiatalodik.

Volt igazság ebben , hiszen bárki láthat a környezetében nagy korkülönbséges házasságokat , melyben a fiatalabb egy kicsit hamarabb öregszik , míg az idősebb szemmel láthatóan fiatalodik , magyarul összeérnek a felek.

A lánnyal való találkozás véletlenszerű volt , habár meggyőződésem , hogy nincsenek véletlenek .

Egy Pláza mélygarázsából haladt kifelé a férfi kocsijával , a lány mögötte rátapadva , szem elől nem tévesztve , bízva abban , hogy a férfi majd kivezeti ebből a labirintusból.

Tudják , hogy ezek a parkolók a legveszélyesebbek a közlekedés szempontjából , és nem csak abból.? Először elég megtalálni az autódat , ha nem jegyezted meg , hogy pl. P2D-Ny 210-340-ig helyen parkolsz , nagy bajba kerülhetsz ,de ha a kocsidat megtaláltad ,ezek után még a kijáratot is meg kell találnod , de közben figyelni kell a jobbkéz szabályt , a táblákat , a hirtelen ki-be tolató autósokat , s mindezt olyan megvilágításban , ami a rendőrségi közleményben „ rossz látási viszonyoknak „ felel meg és még nem is túloztam.

A lány pontosan ezt a stresszt élte át , ezért tapadt a férfi autójára .A férfi körültekintő volt , minden baromságra számítva , ami meg is történt.Az egyik jobbkéznél egy száguldó kocsi nem adta meg az elsőbbséget neki , a férfit hirtelen fékezésre késztette.

Eddig még nem is volt baj , de a lány képtelen volt követni a férfi gyors reakcióját , és kocsijával belebólintott a férfi autójának vonóhorgába .

Mindketten kiszálltak az autójukból , a lány remegett , a férfi magabiztos volt , különösen azért mert az Ő kocsija csak egy egész kicsit sérült meg , míg a lány autójának szinte a teljes homlokrészét összetörte a férfi vonóhorogja.

Érdekes módon a férfiben először nem a vadászösztön szólalt meg , hanem szerette volna megnyugtatni ,védelmébe venni ezt a kis riadt madárkát , s miután újra leparkoltak , meghívta a lányt egy italra ,amíg egy kicsit megnyugszik , s ami alatt megbeszélik a baleset körülményeit.

Az emeleten lévő presszó egy eldugottabb részén ültek le , hogy a vásárlók zaja minél kevésbé zavarja Őket a beszélgetésben .A lány meglepve tapasztalta , hogy a férfi először az Ő feneke alá tolja be a széket ,majd csak utána ül le. Az Ő társaságában ilyet még nem látott , de valahogy jól esett neki , hogy miért , az nem is foglalkoztatta.

A baleset kitárgyalásával hamar végeztek , még a forró kávé sem tudott kihűlni. A férfi szinte automatikusan használni kezdte hódítási technikáit , mivel első pillantásra tetszett neki a lány.

Beszéltette , majd hitetlenkedve újra rákérdezett egy-egy történésre , apró elismerő csettintgetéssel biztatta a lányt a további vallomásra. Közben figyelt .Nagyon gyorsan levette , hogy a lánynak mik a kedvenc témái , miről beszél szívesen , stb. A lány nem tudta , hogy már fonják köré a hálót .A férfi rutinosan visszakérdezett egy - egy témára , majd a lánnyal történt egyik esetre hivatkozva egy hasonlót mesélt el , kihangsúlyozva a saját ismerősének tehetetlenségét , szemben a lány talpraesettségével. Apró , finom bókokat tett a lány ruhájára , mosolyára , ami szerinte már a megnyugvás jele volt.

Az első óra végén javasolta a lánynak a tegeződést , melyet az örömmel fogadott. Kérte , hogy tekintsen rá úgy , mintha már tíz éve ismernék egymást , meg fogja látni beszélgetésük sokkal élvezetesebb lesz.

A férfi nem rohant , még nem tudta mit is akar , de rutinból azért lecsekkolta a lány reakcióját , amikor szándékosan , magyarázat közben egy „ tudod ? „ kérdésnél megérintette az asztalon tartott kezét .Ő lepődött meg jobban , de lehet hogy csak képzelgés volt , mintha a lány vissza akart volna fogni egy pillanatra.

A lány hosszas kitárulkozása után a férfit kérte meséljen magáról. Régebben ez volt az a pont, amikor a férfinak megszólalt a vészcsengője , s csak általános , be nem azonosítható dolgokat mondott magáról. Most mintha egy fantasztikus filmben lett volna , akibe belebújtak a marslakók , vagy egy hasbeszélő lett volna mellette , elkezdett a lánynak kitárulkozni. Persze viccesre vette a figurát , s igyekezett a maga szebbik oldalát mutatni a lánynak, de mintha meg lett volna zavarodva , felrúgott minden óvatossági szabályt és őszintén kezdett beszélni magáról.

A lány ámulattal hallgatta Őt , Ő is bele-bele kérdezett , mint amikor a férfi a hódítási műveleteket végezte. A lány részéről ez természetes kíváncsiság és nem vadásztrükk volt , ezek a kérdések spontán jöttek , de ha nem is így történt volna a férfi akkor sem vette volna észre.

Megbabonázták

Nem vették észre , hogy már ötödik órája beszélgetnek. A férfi kapott először az órájához, kissé ijedten , de annál nagyobb zavarban , és bocsánatkérően mondta , hogy neki sajnos már régen el kellett volna mennie. Udvariasan elkérte a lány telefonszámát , megkérdezve , hogy alkalomadtán felhívhatja-e , amire a lány alig láthatóan elpirulva igennel válaszolt. Kölcsönösen megköszönték egymásnak a kellemes beszélgetést , majd kocsijukba ülve elváltak egymástól.

A férfi óvatos volt , szokás szerint nem adta meg a saját telefonszámát , most mégis úgy érezte jobb lett volna tudni melyikőjük is telefonálna először egy újabb találkozót kezdeményezve. Persze ez csak egy futó gondolat volt , sokkal nagyobb biztonságban érezte magát így, hogy kizárta a lebukás egy veszélyforrását.

Két napig bírta. Izgatottan várta , hogy a vonal másik végén felcsendüljön a kis riadt madárka csilingelő hangja , mely oly kedves az Ő fülének. A lány is nagyon várta a hívást , elárulta ezt kis lihegése , ahogy szaladhatott a telefonhoz , s a maga odaadásával felérő igenlései az újabb találkozás kezdeményezésére. A férfi ezt talán észre sem vette , annyira el volt foglalva az örömhírrel , hogy a lány hajlandó vele találkozni. Úgy készült erre a találkozóra , mint talán egyszer régen egész fiatal korában .Frissen fürdött , holott esze ágában sem volt ráhajtani a lányra egy gyors numera reményében. Ez a lány nem olyan volt. Ettől függetlenül demonstrálni szerette volna tisztaságszeretetét , parfümjének illatával „ elkábítani „ a lányt.

A lány húsz éves volt , albérletben lakott két főiskolás társával , egy viszonylag jómódú vidéki család egykéjeként, ennek köszönhetően volt egy öt éves autója , melyet igen nagy becsben tartott. Szülei korábban elváltak , Ő évek óta a mamájával élt , aki nagyon féltve engedte el Pestre tanulni .A vendéglátóipari főiskolára járt szálloda szakra , igazgatónak készült valamelyik külföldi szállodába.Több nyelvet beszélt már , szülei külképviseleti munkáinak ,nyelvérzékének , valamint hatalmas szorgalmának eredményeként.Ez a tulajdonsága nagyon imponált a férfinek , mivel Ő is szerette a nyelveket , s szinte bejárta már az egész Földet , nagy hasznát véve eme szeretetének és nyelvtudásának.

A férfi a város egy pontján vette fel a lányt , mivel annak kocsija javításra volt már leadva egy szerelőnél. A férfi átkozta magát , hogy miért nem ajánlotta fel segítségét korábban a javításra , hiszen a mai találkozót pont ezzel akarta kezdeni , hogy egy kicsit belopja magát a lány szívébe. Most egy csöndes külvárosi vendéglőbe mentek , ahol a lányt újabb meglepetés érte .A férfi nem Őt engedte előre belépéskor , hanem maga ment be , megfogva a kinyitott ajtót , s csak utána engedte be a lányt. Később a férfi látva a lány meglepődését elmondta , hogy ez egy udvariassági etikett , s azért kell a férfinak előremennie egy szórakozóhelyen , hogy a bejárat felé repülő söröskorsók előbb Őt találják el , s csak utána a lányt. Ezen jót nevettek.

Vacsora közben sem hagyták abba a beszélgetést , szinte egymás szavába vágtak , de nem udvariatlanságból , hanem mert mindketten érezték , hogy mennyi mondanivalójuk van egymásnak.

A férfinek jólesett , hogy a lány szinte leste minden szavát , csüngött ajkán , a lánynak pedig a férfi kedvessége , okossága , tájékozottsága imponált.

Elsőre szellemileg habarodtak egymásba , amit szinte észre sem vettek .Egyszerűen élvezték egymás társaságát . Kiderült , bármennyire meglepő volt a férfinak , mindketten nagy Beatles rajongók voltak .A férfi korábban zenész volt , az indíttatás onnan jött , míg a lányt az apja szerettette meg ezzel a zenével külföldön töltött éveik során. A következő találkozójuk apropóját is ez adta ,a férfi meghívta az éppen itt tartózkodó Tremeloes együttes koncertjére a Kisstadionba.

Mindketten nagyon várták az újabb találkozást. Két gyöngéd puszival üdvözölték egymást , majd áhitattal hallgatták többezredmagukkal a dallamos zenét .A küzdőtéren sokan táncoltak , s egy idő után Ők is lementek és beálltak közéjük. A férfi régi rock and rollos volt , s előszőr egy ilyen számra kérte fel a lányt , aki szintén nem volt elveszett ebben a táncban. Piszkosul jól érezték magukat . Utolsó számként felcsendült a híres „ Silence is golden „- Hallgatni arany – című szerelmes szám, s Ők ezt megfogadva csöndben egymáshoz simulva táncoltak.

A férfi beleremegett a lány testének érintésébe. Nem is emlékezett , hogy valaha történt –e ilyen vele , de nagyon jó érzés volt .Szinte egybeforrva egyre szorosabban táncoltak , a férfi érezte a lány szívdobbanását testén. Hirtelen a lány – tartva a szoros testi kapcsolatot – felemelte fejét , s belenézve a férfi szemébe csókra kínálta fel száját .

A férfit meglepte , hiszen Ő egyelőre csak védeni , szeretgetni , tanítgatni akarta a lányt ,rájött , hogy valahol a tudat alatt Ő is ezt szeretné.

Már rég vége volt a számnak , de Ők nem tudták abbahagyni a csókolózást. Csak álltak az arénában , az emberek elindultak haza a koncertről , megértő mosollyal kerülve ki Őket , ügyet sem vetve a látható korkülönbségre. Már kéz a kézben sétáltak a kocsihoz , majd beülés után újra egy szenvedélyes csókban forrtak össze. Nem akartak betelni egymással. A férfi csókolgatta a lány fülét , haját ,testének ruha engedte szabad felületeit,majd a lány ujjait egyenként , amit az apró sikkantásokkal , kuncogásokkal , majd sóhajtásokkal kísért.

A férfi bűntudatot érzett , ami azelőtt soha meg nem fordult a fejében. Van-e jogom ehhez a fiatal teremtéshez ?,Szabad – e fájdalmat okoznom Neki ? ,Tudom , hogy számára jó vége nem lehet , tolultak fel a kérdések az agya egyik felébe , míg a másikba a felmentések: Ő akarja , nekem is lehet még egy kis örömöm az életben , értelmes lány , tudja hogy nincs perspektíva stb.

Hirtelen támadt józansága búcsúra késztette a férfit. Át akarta gondolni az egészet még egyszer.

A férfi egyik un.csajozós szövege az volt , hogy kategorizálta a nőket a becserkészendő lány megnyerésére :

- Tudod van az a típus akire csak szexuálisan gerjed az ember. Első ránézésre az ugrik be , hogy Hú de megb…nám , csak kizárólag az élvezet kedvéért. A második kategória azok , akiket csak úgy szeretgetnék, babusgatnék mindenféle erotikus gondolatok nélkül. A harmadik , ami igen ritka , azok akik egyesítik az első két kategória tulajdonságait .Te egyike vagy ezen kivételes nőknek.

A siker majdnem minden esetben bejött. A férfi meg volt győződve , hiszen még nem találkozott ilyennel, hogy ez a kategória nem létezik.

Tévedett , ez a lány ilyen volt. Először csak szeretgetni , simogatni , becézgetni gondolta , de rájött , hogy a lánynak hihetetlen erotikus kisugárzása is van , ami bizony az előzőeken kívül más gondolatokat is felébresztett a férfiban. Meglepve konstatálta , hogy „ vadász „ létére a lány esetében az erotika másodlagos.

Most már csak a következő reggelig bírta ki hívás nélkül . Addig is ezerszer elképzelt kedves ,meghitt , boldog képeket a lánnyal , behunyt szemei alatt mosolyogva , paplanját a két lába közé szorítva esett bele a legszebb álomba.

Most jött rá , hogy meg sem kérdezte a lányt van-e valakije. A gyomra görcsbe rándult , amikor arra gondolt , hogy igen. Hessegette magától a fájdalmas gondolatokat , próbált az újra találkozásra koncentrálni , de az első kérdése a lányhoz csak ez volt. A lány ártatlanul az igazmondás megfellebbezhetetlenségével mondta ki a férfi által várt varázsszót : NINCS .

Féltékeny volt , erre azért hamar rájött. Nem szégyellte a lány előtt sem – beszéltek róla - , csak önmagán csodálkozott. Úgy emlékezett soha nem volt ilyen érzése , legfeljebb hiúságból érzett valami hasonlót , de annak mindig volt alapja , és inkább olyan - ezt nem érdemlem meg - szimptóma volt.

Villámcsapásként érte a felismerés. Szerelmes volt.

A következő felismerés fájdalmasabb volt. Rájött , hogy eddigi életében soha nem volt szerelmes .

Most már tudta, mik is a szerelem jelei:

Amikor a kedvessel álmodik ,alig várja már hogy találkozzanak , nem tudja hol csókolja , szeretgesse ,szinte sír a boldogságtól amikor együtt vannak ,csak vele tudja elképzelni az egész életét , megölné azt aki megpróbálná elvenni Tőle . Ha együtt vannak , megszűnik az egész külvilág , mintha csak ketten lennének ,. Elhalmozná ajándékokkal csak hogy lássa az örömét , átvállalná betegségét – mint a jó szülő a gyerekeiét - , irányítaná életét a göröngyös utakon , kényeztetné , kiszolgálná a másikat , szinte mindig együtt lélegezne vele , bebújna a bőre alá . Fényképét mindig magánál hordja , hogy napjában többször is láthassa , nevét egymás után ezerszer leírja , gondolatai csak a kedves körül forognak , érzéseiben kételyt senki – még a legjobb barát sem – nem tud ébreszteni , állandóan kinyilatkoztatja a szerelmét , rá sem néz másik ellenkező neműre , a fellegek felett jár , megölelné az egész világot , beleremeg ha hallja a hangját , felizgul az érintésétől ,óvja , védi széltől –fagytól , s belekiabálná a világba SZERETEM ,SZERETEM , SZERETEM., hogy mindenki hallja ,tudja.

A következő találkozójukon ismét egy presszó eldugott sarkába ültek be – a férfi szerint halaszthatatlan fontossággal kell beszélniük bizonyos dolgokról. De a lány hiába kérdezte mi az a halaszthatatlan dolog , amiről beszélni akart , Ő csak fogta a lány mindkét kezét , keresztül nyúlva a kis presszóasztalon , áhítattal nézve a lány szemébe , s egy hang nem jött ki a torkán a boldogságtól.

Aztán mint egy varázsütésre , egymás szavába vágva vallották be a másik iránt érzett szerelmet , az elvesztés gondolata miatt megannyi jellel bizonygatva igazmondásukat , miközben a presszóban ülök megrökönyödésére egész idő alatt csókolgatták egymást ahol érték .De ezt Ők nem érzékeltek , a világ megállt , transzba kerültek , s ebből csak a lány határozott kijelentése zökkentette ki Őket:

Szeretnék Veled szeretkezni , mondta.

A férfi meghökkent , nem számított erre. Még nem , de visszaút már nem volt .

A férfi futó kapcsolatait egy barátja Pest környéki lovas fogadójában szokta „ megkoronázni „.Mindig fenn volt tartva neki egy hatalmas franciággyal ellátott , erkélyes , erdőre néző szoba , s mivel a család is ott lakott ,- egy általa régen tett nagy szívesség viszonzásaképpen - azt sem tudták hogyan kedveskedjenek neki, amikor megjelent valakivel.

Most is ez történt. Ebédeltek először , - ami fenséges volt - , mert a férfi azt akarta , hogy még bensőségesebb legyen az „ első „ , nehogy azt gondolja a lány hogy csak „ azért „ jönnek , s nem akart ajtóstól rontani a házba.

Ebéd után egy kicsit sétáltak a lovak között , a házigazda legnagyobb csodálkozására , pláne amikor látta , hogy nőcsábász barátja séta közben néha felkapja a lányt többször megpörgeti a levegőben nevetve , sikongatva. Próbálta azt hinni , hogy ez csak egy új előjáték a barátja részéről , de hamar beugrott neki ez sokkal , de sokkal több . Az emeleti ablakból feleségét átkarolva nézte a „ fiatalok „ boldogságát.

A szobájukba lépve a fürdőbe ment , beállította a vizet a zuhanyozásra , majd rutinosan levetkőztette a lányt s maga is beállt a forró víz alá. Mindig így szokta csinálni ,mert tudta , hogy egy közös zuhanyozás alatt feloldódnak a gátlások , s egy frissen felhevült tiszta testtel a szeretkezés is jobban esik.

Eszébe jutott fiatalsága , amikor idősebb kollégája tanította mi a nő rabszolgává tételének titka.

- Figyelj ide ! .Ha egy nőt meg akarsz tartani hosszú távon magad mellett , akkor azt a nőt az első alkalommal nagyon ki kell elégítened. Ezt csak úgy tudod megtenni ha háttérbe szorítod a Te kielégülésed. Ez nagyon nehéz , mert a férfi amúgy is nagy kielégülést , megelégedettséget érez , amikor megkapja végre a hőn áhított nőt. Te csak gondolj közben a világban zajló háborúkra ,az áremelésekre , a kormányülésre ,s minden olyan dologra ami nem kapcsolatos a szex-el. Második alkalommal már „ elmehetsz „ gyorsan , a nő úgyis az elsőre fog emlékezni.

A fürdést is végigcsókolózták , közben azért ismerkedve egymás testével .Kölcsönösen megmosdatták egymást , nevetgéltek amikor a testük egy csiklandósabb részéhez ért a másik. Szégyenérzetük mindössze pár másodpercig tartott , hiszen mindketten tartották magukat a megegyezésükhöz , hogy már tíz éve ismerik egymást.

Éppen hogy csak megtörölközve a férfi a karjában vitte az ágyhoz a lányt . Eszébe jutva régi kollégája tanácsa , a lány egész testét elhalmozta csókjaival .Nyelvével lepergette a még rajtamaradt vízcseppeket, kezeivel rutinosan szánkózott a lány érzéki testének dombjain , völgyein , hol simogatva , hol gyengéden karcolva körmeivel .Egyenként végigcsókolta lábujjait , néha bevéve szájába , kicsit megharapdálva , elégedetten figyelve a lány kéjes összerándulásait. Hasra fordította , a szekrényen lévő hideg üdítőből egy keveset a szájába tett , majd részletekben a lány hátára csepegtette. Körkörösen végigmasszírozta a lány gerincét , a teste csókolását egy pillanatra sem hagyva abba , majd ráfeküdt teljes súlyával , egy pillanatra lebénítva lányt.

Minden rutinos trükkjét bevetette , csak hogy a lány jól érezze magát .Amikor az halk sikollyal jelezte , hogy már nem bírja tovább , magához ölelte , s hagyta , hogy a lány körmeit bőrébe vájja a csúcs pillanatában.

Mikor a lány lihegései normálisra lassultak , akkor tette igazán magáévá, még mindig betartva az intelmeket , melyek az aktus idejének kitolására vonatkoztak.

A lány borzasztóan jól érezte magát. Amikor szinte egyszerre robbantak fel , sokáig csak átölelve maradtak mozdulatlanul , érezve egymásban a másik testét.

A férfinak hevesen vert a szíve , csak igen nehezen nyugodott meg. Mosolyogva nézte a lány fejét , ahogy az mellére hajtotta azt , majd lassan pihegve mindketten elszundikáltak .

A férfi hálát adott Istennek , hogy ebben a korban még egy ilyen ajándékot kapott Tőle .

Aznap , mikor hazavitte a lányt , nagyon nehezen búcsúztak el egymástól. A férfi odaadta telefonszámát a lánynak , hogy ha valami nagy baj van Ő is fel tudja hívni , de fenntartva azt , hogy inkább Ő fogja hívni a lányt.

A férfi fáradtan ment haza , és orvul elaludt , mielőtt asszonya valami kéjelgésen törné a fejét.

A mellkasa egy kicsit fájt , de ezt a rég nem rendszeres nagy fizikai terhelésnek tudta be.

Alig várták a napokat , amikor találkozhattak .A barátja a panzióban örömmel látta hogy mennyire szeretik egymást. Volt nap amikor nem is szeretkeztek , csak lovagoltak , sétáltak az erdőben , különféle alakú korhadt gyökereket gyűjtöttek ,vagy csak egyszerűen kiültek a teraszra , a lány a férfi mellére hajtotta fejét , s szavak nélkül beszélgettek. Nagyon boldogok voltak.

Ez így ment heteken – hónapokon át , egyre sűrűbben , mert a férfi már nem akart titkolózni , - ugyan nem mondta el otthon , de az asszony érzett mindent - , ki akarta használni az élet adta csodát a lehető legtöbbször.

Egyik nap a lánynak haza kellet utazni a falujába , s úgy beszélték meg , hogy a férfi előre odamegy a panzióba , s ott várja meg a lányt.

A lány azonban csak nem jött , ezért a férfi felhívta. Megtudta , hogy a lány nem akarta zavarni , de nem tud hazajönni , mert nagyon beteg az anyja , s lent marad egy-két napot ápolni Őt.

Nagyon sajnálja , mert egy meglepetést tartogat a férfinek , aki hiába unszolta , nem mondta el mi az. A férfi egy kicsit még örült is , hogy így alakult , mivel egy kissé fáradtnak érezte magát.

Csak úgy felöltözve lefeküdt a hatalmas ágyra , kezeit a feje alá téve , szemét behunyva gondolatban újra átélte az elmúlt pár hónap eseményeit , és nagyon szerencsésnek gondolta magát. Jólesően elmosolyodott.

A takarítónő így talált rá , mosollyal az arcán , de holtan.

A lány csak az ötödik napon merte felhívni a férfit , így is félve a letolástól , hogy miért nem várta meg az Ő hívását. A feleség vette fel a telefont , a lány meglepetésében csak a férfit nevét mondta ki , s ekkor tudta meg , hogy az általa kimondhatatlanul imádott , szeretett ember nincs többé .

Lassan szó nélkül letette a telefont , és megállíthatatlan hangos zokogásba tört ki.

A temetésen sokan voltak , de a tömegben csak a panziós házaspár tudta , ki is az a zokogó fiatal lány a hátsó sorban. De a titkot , a meglepetést , amit kedvesének tartogatott , de már nem tudott átadni , csak a lány tudta.

Minden józan érv ellenére úgy döntött , hogy megtartja elhunyt kedvese születendő gyermekét.
Ideje: Március 20, kedd, 21:11:56 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

10. szám

"Cassandra: Kései szerelem" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Cassandra: Kései szerelem (Pontok: 1)
- Csilike Ideje: Március 20, kedd, 22:55:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez egyszeruen fantasztikus, gyonyoru, romantikus, fordulatos, es megrendito.Nagyon de nagyon tetszett.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds