[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 343
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 343


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Heti beszéd I.


A mögöttünk hagyott hét is hét napból állt, az órák számában sem mértek kimutatható anomáliát.


Alighanem az "emberek" gyűjtőnévvel illetett egyedek többségének statisztikailag átlagos időszaka zárult a tudomány mai állása szerint örökre.

A Fullextra nevű kulturális portál azonban semmiképp sem nevezhető átlagosnak.

Ki örömmel, ki meglepetéssel állapíthatta meg, hogy nagyot fordult nálunk a Főoldal.
Az irodalmi síkság, melynek szélessége és hosszúsága egyaránt a végtelenbe ér, dombokat kapott.

Mazsolázó, ezen a néven indult az önmagában is többszintű, új játszótér.
Kritikát szeretnél, nem csupán dícséretet? Ott megkaphatod.
A szelíd, "Ebben a sorban talán egy pici bizonytalanságot mintha fölfedezni vélnék" símogatástól a brutális "Jobb dolgod nem volt?" ökölcsapásig a szerző maga döntheti el, mivel béleljék az önkéntes élveboncolók a bunkót.
A játéktér Veva irányításával vár minden hősies jelentkezőt.

A másik, a héten nagy fejlődést megélt látvány a Fullextra Arcképtár.
A bátor tagok itt kilépnek a biztonságos nick fedezékéből, és képpel, önéletrajzzal válnak kézzelfoghatóbbá.
A születési dátumtól (hölgyeknek kedvezmény!) az irodalmi karrierig mindenki saját stílusában mondhatja el, amit önmagáról a legfontosabbnak tart.
Audrey az, aki vállalta, hogy gondozza ezt a különleges kiállítótermet.

És végül a Főporta.
Ami kiemel az irodalmi síkságból.
A műhely, ahol a "portások" vállalják, igen, ezt a verset mindenképp el kell olvasnod, e novella mellett nem mehetsz el úgy, hogy nem láttad.
Az Irodalom Klub a nagy, közös homokozó.
A Főporta a dicsőségtábla.
Nem vitatjuk azt, hogy a válogatás önkényes. Nem is lehet.
Minden válogatás az.
De valakiknek föl kell ezt is vállalni, ha fontos a minőség.
Reméljük, sokak számára az.
Sokan olvasták az első számot.
Bízunk benne, hogy leírjátok véleményeteket, javaslataitokat.
Van erre egy topik: Főporta, a Fullextra kulturális melléklete címmel.
És a mindenkori "vezércikk" után is várjuk észrevételeiteket.

Ez volt a Főporta eheti vezércikke.
Ideje: Január 22, hétfő, 19:34:20 - kerlac

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

02. szám

"Heti beszéd I." | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Heti beszéd I. (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Január 23, kedd, 10:24:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kerlaci kedves! Hadd osszam meg ezúton a közzel (s elsösorban Veled) azon véleményem, miszerint kifejezetten ügyes lett a Föporta nevezetü ötlet ilyenfajta reinkarnációja. Magam nagyon szívesen olvasom újra a korábbi darabokat, csodálkozom rá akkor elmulasztott művekre. A választás szubjektívitását pedig szerintem soha többé fel se említsétek. Ez természetes. Egy kiadványnak szerkesztői vannak, mi köszönjük munkájukat, amennyiben egy ilyen válogatásnál is beszavazással próbálkoznánk, az a demokrácia félreértelmezése volna. Rakjátok elénk, amit jónak gondoltok! Átnézzük. (Saját e heti feltünésem megtisztelö. Köszönöm!) Hajrá! Részemröl a szerecsen, B. ;-)



Re: Heti beszéd I. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Január 23, kedd, 23:38:17
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Laci, hadd mondjam el itt is, hogy remek ötletnek tartom a Főportát és a megvalósítás is tetszik. Gratulálok érte! És azért, hogy máris benne lehettem, azért meg külön köszi! :)



Re: Heti beszéd I. (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 24, szerda, 13:34:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A 2. számban is szép számmal akad sok szép olvasnivaló, szerencsés válogatás ez a "dicsőségtábla" is.

...köszönöm hogy a Crescendo-mat is olvashattam itt, érdemesnek találtátok idetenni... :))



Re: Heti beszéd I. (Pontok: 1)
- szkallas Ideje: Január 26, péntek, 03:19:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves baraatom, Laci,
azaz Ker-laci!...
1. pontja hozzaszoolasomnak :
Tetszett a Hegyibeszeed - mikeent eegoo csipkebokor mooguuli kinyilatkoztataast (szoolamot) hallgatta kisse megszeppenve Moozes. akkent ereztem magam, mialatt olvastam de ki kell jelentenem, eesszeruu elreendezeesben taartad fel a vaaltozaasok fullbeni mikeentjeet s igy arcraborulok.
( jool be is utoottem a homlokomat az egyik kootaablaad sarkaaba!)

2. pontom :
Ez, mint a kootaabla, sarkalatos! mikeent keerdesem is az. Aziraant eerdekloodom, hogyan lehet a velemenyeket - amelyeket reagaalasnak is nevezhetuunk, ezeket hogyan lehet olvashtoovaa teni, azaz elolvasni azokat mert erre nincs utalaas, legalaab is een nem laattam. (kerlek, csak finoman bunkoozzaal, uugy eertem ne azt irdd nekem visza, hogy: te hulye, haat nem tudsz olvasni!... ezt ugyanis bunkookent eertelmezhetem, az emliitett kritrikai elbiraalas aaltalad valo emliteese alapjaan - ha bunkoot hasznaalsz a vaalaszadaasban, azt burkold selyempapirba, mert amugy is faaj az a kis bunko-daganat a homlokomon, amikor leboruultam (azaz pofaara estem!)

Tulajdonkeppen ez minden, amit mondani, kerdezni szertneek.. ha az elsoo aamulatombool felocsudok.. meeg egyeb dicseeroo iromaanyt is kifundaalok - hasonloo hsz formaaban



Re: Heti beszéd I. (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 26, péntek, 08:25:27
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Barátom, Szkallas, és mindazok, akiket még érdekel!
Két módon lehet a Főporta dolgaihoz hózzászólni. Az egyik, ahogy most is tetted, vagyis a (vezér)cikk után.
A másik az Irodalmárok fórumon belül, a Főporta, a Fullextra kulturális melléklete c. topik.


Mindkettőt olvassák rendszeresen az illetékesek, és gyors választ is ígérhetek. :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds