[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe
winner

Ez a kirakat más, mint az előzőek voltak? Nem, nem más. Szándékom szerint míves, arra érdemes alkotásokat kerestem. A válogatás soha nem könnyű és nem hálás feladat.

Természetesen, aki kiválasztott az elégedett, de aki kimaradt, az vajon érdemtelen lenne? Nem! Csupán a terjedelem véges. Szívem szerint még vagy két tucat művet ideraknék és aztán még kéttucatot, mert tudom mennyi kiváló írás, költemény és prózai mű található a Fullextrán. Ezzel különösen akkor szembesültem, amikor a Fulltükör 2 ajánlásait rendszereztem, és csak ámultam a nagyszerűbbnél nagyszerűbb alkotásokat olvasván.
Még egy dolog történt a mostani kirakatnál. Az üveget egy speciális foncsorral vontuk be, így az olvasó egy tükörben, egyszerre látja önmagát és a kirakatot. Mindegyik alkotás egyben egy tükör, mely megmutatja milyenek is vagyunk.

102: Tükörnaprendszer oda és vissza - Ez a vers nagy teret fog át. Mit nagyot, az egész naprendszert, és rögtön tükrözi is azt. Nagyon szuggesztívnek érzem.

LEKA: Tükörkép - Mosolyogtatva mutatja meg milyen kegyetlen is a tükör. Pedig csak a valóságot láttatja, ahogy ez a vers is.

Kismezei Töredékek a múltból 2. - Ez a vers tulajdonképpen egy visszapillantó tükör. Visszaemlékező tükör, melyben az elvesztett szeretteinket kereshetjük meg. Mindnyájunknak van ilyen tükre, Önmagunkban hordozott tükör.

Stando: az én csendem - Ez a csend valahogy nagyon fájdalmas csend. Valamint olyan csend, amit egyetlen tükör sem képes megmutatni. Beleborzongtam az olvasáskor.

Naiva: Fejezetek a "Nagy írónő" életéből 2 - Egy görbe tükör melyben önmagunkon mosolyoghatunk. Rólunk, amatőr írókról szól. Zsuzsi egy Fultalálkozón felolvasta, ha jól emlékszem Pécsett. Annyi bólogató embert, mint amennyi ott volt...

Artur-Brun : A kincs - Egy jövőbe tekintő tükör, mely tulajdonképpen groteszk fricska a mának. Csak remélni tudjuk, hogy Artur jóslata nem válik be.

Ennyi a mostani kirakat. De hiszen ebben benne van minden. Múlt jelen jövő. Szeretet, elmúlás, és ami összeköt minket, az alkotási vágy.

Fogadjátok hát szeretettel és olvassátok el mindegyik alkotást. Higgyétek el, megéri.
Ideje: Július 12, szombat, 13:02:11 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Július 12, szombat, 22:35:55
(Adatok | Üzenet küldése)

Laci!
Az ajánlásod mindenkihez szól. Tetszik, ahogy a válogatott művekhez egy-egy rövidke gondolatot írtál - figyelem felhívásként. Nagyon találóak. Persze örülök, hogy rám is gondoltál:))) Nekem is egy jó kis játék volt ez a versem, még ma is tudok rajta mosolyogni. Köszönöm, hogy benne lehetek a válogatásodban



Re: A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 13, vasárnap, 08:22:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem is tetszik ahogy összekötöd az alkotásokat,...és sétálsz a tükörben,..múlt jelen és jövendő között.

Eroica kincsem! Az írást meg abba ne hagyd, mert az évnek sincs vége,...Tudod , hogy hányan kimaradtak? Hogyne tudnád,...hisz te is szerkesztettél ha jól emlékszem. Szeretünk, az írásaidat is. Én biztosan........



Re: A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Július 17, csütörtök, 20:57:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszik a kirakat Laci, és nagyon ötletes a tükör táma köré szerkesztés is.
Gratulálok hozzá.

Ágikám, Eroica hsz-ét kérésére töröltem. Nincs semmi gond, csak rossz kedve volt...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds