[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 325


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel


Ezt a kirakatot többen szerkesztették.
Ahol sikerült megtudnunk szerzőink gondolatait, azt ide hoztuk nektek, hogy felidézzük művükkel együtt.
Ahol a szerző szótlanabb volt, idézünk pár véleményt tőletek, olvasóktól...:)))



aranytk:

"Sokféle érzés érlelődött bennem mostanában, mondhatom azt is, hogy már-már szélsőségekbe átlendülve... de talán ösztönösen működhetek úgy, hogy mindig az elfogadása, a belső békém megteremtésére törekszem... ez mind szépen és jól hangzik, de körülvevő szeretet nélkül ez szinte elérhetetlen. Nagyon hálás vagyok azért, hogy ezt Tőletek folyamatosan megkapom... és most tényleg könnyebb a lelkem..."

"ha nem érezném ezt a határtalan szeretetet, talán már sehol sem lennék... Nagyon sokat jelentetek nekem, és szeretném, ha ezt nem csak én tudnám, hanem Ti is. Igyekszem letisztulni, s igyekszem elrendezni az érzéseimet, s bár tudom, hogy az idő sokat segít, azért kellenek a barátok is, no meg az akarat a talpon maradáshoz. Aztán a többi meg már nem kiszámítható... Az álmok szépek, de csak akkor jó rájuk gondolni, ha megnyugvást hoznak..."

Netelka az utolsó verszakról:

"...elütött, hiszen szándékos a stílusváltás - ott vonom le a konklúziót. És nyilván sokat akartam írni, hiszen a három pont sem véletlen - még ezernyi dolog mozgathat egy költőt, íróembert, aminek a felsorolása gyakorlatilag lehetetlen. Nekem épp az utolsó vsz. tetszik a legjobban - persze, nyilván a szerző elfogult a saját művével :)"

Anna1955:

"a kérdések és a válaszok időnként összegabalyodnak bennünk. Úgyérzi az ember, hogy a mókuskerékből, csak egy halálugrással van kilépési lehetőség. Talán választási lehetőség az is, de ha ezt nem tudja az ember elfogadni, meglépni, akkor marad a körök futása, míg majd az idő nem lép helyette is..."

"Talán írásommal én is a mátrixot támadtam...Talán a létezését is kétségbevontam, mert az érzések számomra csak úgy elfogadhatóak, ha valósak. Nem tudok illúzióban létezni, bennem a való világ az alap..."


lnpeters verséről:

Csitesz véleménye: "Nagyszerű történelmi áttekintés. "
mango véleménye: "Mély és magvas mondanivaló - csak meg kell látni benne."

Winner prózájáról:

Piroman véleménye: "Kiváló az utolsó fordulat, ami mindent a fejetetejére állít és az, hogy nem magyarázgatod, csak hagyod, hogy leessen a tantusz. Tömör, lélekbemarkoló és szép. "

Netelka véleménye: "Már első olvasásra is megérintett az írásod, Laci. Nagyon szép."

Parakaló ezt a prózát, sajnos csak a versenybe küldte, így sok tagunk nem olvasta. Életből merített vallomás, melyet szomorúsága ellenére is élmény olvasni.

Ideje: Március 18, szerda, 00:41:54 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

67. szám

"Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel (Pontok: 1)
- greenapple Ideje: Március 18, szerda, 11:54:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kitünő összeállítás!!! :))



Re: Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Március 18, szerda, 18:28:46
(Adatok | Üzenet küldése)
Csak ízlelgettem az itt felszolgált szavakat, s mivel majd mindenkit ismerek, így könnyebb dolgom volt ezekkel a vallomásokkal.



Re: Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Március 19, csütörtök, 16:36:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok a kirakatrendezőknek és a kirakatban lévő írásoknak! Szeretettel : Erika



Re: Olvassátok e rendhagyó kirakatot szeretettel (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Március 19, csütörtök, 22:32:21
(Adatok | Üzenet küldése)
Tetszik így, a hsz-ekkel felvezetett kirakat. Valóban nem szokványos, de mindenképpen figyelem felkeltő. Gratulálok!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds