[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 129

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe
piroman

Meglepetés!

Lehet kellemes, vagy kellemetlen, de mindenképpen kizökkenti az embert a megszokott kerékvágásból.
Mondhatjuk ezt úgy általánosságban.
De itt a Fullon inkább a pozitív oldala jelenik meg. Hogy hogyan?

Például úgy, hogy böngészget az ember a képtárban és ráakad a Titok-ra! Elend festménye kapta ezt a találó címet. Nagyszerű kép! A szív alakjára formálódó kézben az örök anyaság győzi le az időt, a halált. Büszkék lehetünk, hogy ilyen alkotó emeli a Fullextra színvonalát!
A másik meglepetést akár naponta is tapasztalhatom.
A versenyek eredményeként.
Valaki feldob egy témát és aztán... kiderül a végén, hogy kiben merre indult el a gondolat és milyen műben testesült meg.
Mivel legutóbb csupa verset raktam a Kirakatba és emiatt néhány prózaíró demonstrációt szervezett a nagykövetségem előtt, - minő meglepetés! - most ők kerültek többségbe.
Egyébként a jó rövidpróza egyik jellemzője a csattanó, vagyis maga a meglepetés!
És remek fullosaink gondoskodnak róla, hogy ebben ne szenvedjünk hiányt. Csitesz kölcsönözte írásának címéhez egy kevéssé ismert angol író félmondatát, hogy egy jó kis történetet kavarjon össze. Szó szerint, de a végén persze igazi győző lesz a Józsi. Öhm. Pardon.
winnert sem kell bemutatnunk a törzsolvasóknak, ravaszkás tekintetéből sejthetjük, hogy ha ő vezetgeti a szemünket a papíron, akkor azt az orrunknál fogva teszi. Öhm. Ismét pardon.
Ajánlom a figyelmetekbe!
Juliannában még tisztán és erősen él a gyerekkor, ezt érezni az elbeszéléseiből. A rosszcsont Ferkó történetét olyan beleéléssel és bájjal adja át nekünk, hogy akaratlanul is megfordul a fejünkben, hogy esetleg rokon az a kölök. (Vagy ő maga a főszereplő, csak a gyerekei előtt nem akar lelepleződni!)
Teljesen más stílust képvisel semi. Szerintem ravaszul kitervelte az elgondolkodtató utolsó szavakat, aztán meg felépítette elé az elterelő hadműveletet. Egy biztos, egy kis gyöngyszem ez az írás.
Királylány története a messzi múltba vezet vissza minket. Helyes arányban ötvözi a tudományt és a miszticizmust, így nem csoda, hogy izgatottan várjuk, vajon mi kerekedik ki? Persze, hogy nem az, amit vártunk! (Ez jellemző a dekadens arisztokratákra, de majd a forradalom... Öhm. Elnézést!)
Egyébként az is érdekessége e válogatásnak, hogy három "elveszett mű" is szerepel benne, mert az íróik eltüntették őket, vagy nem rakták fel az IK-ba. Ezért komoly kereső munkát végeztem, amire felhívnám a hálátlan utókor figyelmét!

Szóval ennyi az én meglepetésem, ígérem, hogy aki elolvassa, az nem fog csalódni!
Ideje: Május 23, szombat, 17:01:44 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

72. szám

"A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 13 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 24, vasárnap, 08:05:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Piroman!

Köszönöm,hogy fáradtál a kirakatunkkal. Formabontó, hisz a prózákat nehezebb olvasni, de az élmény is tartósabb, ezért úgy gondolom érdemes nekiveselkedni. Igazi élmény az összeállítás...:))))



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- greenapple Ideje: Május 24, vasárnap, 17:56:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek válogatás! :))



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Május 25, hétfő, 07:36:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazán jó móka volt, kedves Anna! :) Ződalma: köszönöm a gyors reakciót! :)



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Május 25, hétfő, 08:59:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok az összeállításhoz! Rendhagyó , tartalmas, színes. A kísérőszöveg meg egyenesen profi!



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Május 27, szerda, 06:43:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó történeteket válogattál össze, kedves Piro...Köszönjük!...A kísérő szöveg figyelem felkeltő!...:)))))...Gratulálok!...Lyza



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Május 27, szerda, 17:54:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök a prózás-kirakatodnak Piro!:) Ezek a művek, mind a prózaversenyekre íródtak, külön öröm nekem, hogy valódi értékek születtek, megadott témára, megadott határidőre. Tehát van értelme, és eredménye ennek a megmérettetésnek itt a Fullon! Jó ötlet volt, és jól sikerült a válogatás! Köszönjük!
Szeretettel: Zsuzsi



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- winner Ideje: Május 28, csütörtök, 20:22:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Péter!
Örülök, hogy most az egyszer a próza pártiak kedvébe jártál.



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Május 29, péntek, 08:24:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Erikangyal: lehetne ám ilyen kiadást is késziteni a Fullosokból! :) Különös történetek... :)
Lyza: köszönöm a dícsérő szavakat, de a szerzőket illeti! :)
naiva: tiszteletre méltó a munkád, amit a versenyekkel kapcsolatban végzel és mint látod, eredményes is!



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Május 29, péntek, 08:25:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci: nem akarok Celsus sorsára jutni... :D



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Május 29, péntek, 09:46:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kitűnő a válogatás. Grat. De ki az a kevéssé ismert angol szerző, akit nálam emlegetsz? :-) üdv, Józsi



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Június 02, kedd, 16:46:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Piroman! Köszönöm, hogy itt lehettem, nagyszerű dolgokat olvashattam, köszönöm a szavaidat. Jól éreztem magam! Üdv.: Julianna.



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Június 03, szerda, 13:59:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Józsi: a peremfutó orsó feltalálója! :)



Re: A kirakatot piroman állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Június 03, szerda, 14:00:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Julianna: veled örültem, amikor olvastam a történetedet! :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds