[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 297
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 298

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Lacoba

Nehezen virrad, és gyorsan sötétedik így január végén. A kinti teendőket fel kell gyorsítani, míg egy kicsit talán több időnk jut a benti munkákra, s talán többet szakítunk szabadidőnkből az olvasásra. Régen sem volt másként, ám, ha tehették - a könyvek, kalendárium, újságok helyett - összegyűltek a családok, ismerősök, ...

rokonság a hosszú estéken az éppen soron következő helyszínen, és jókat beszélgettek, meséltek az öreg és fiatal háborúról, „az emberek elmondtak egy-egy nótát”, az asszonyok nyelve egy kis pletykára indult, de szívesen cserélték ki a különféle étel-recepteket, ház körüli praktikákat is. Természetesen meg is kóstolták az apró süteményeket, és a hordó titkát is kivallatták az „emberek”...

Ma – sajnos - már más idők járnak. Ritkán ejtenek az emberek szamárfület a könyveken, de nem igazán szeretnek vendéget fogadni, s vendégségbe is nehezen mozdulnak ki. Szerencsére az internet ablaka mára már szinte minden család számára kitárult. Ám, jól használjuk-e ezt a szellemi, lelki „szellőztetését” a világnak? Jó és hasznos információkra kattintunk-e? Nem is említem a felméréseket, de azért a jó irányra is vannak példák. Új, kis és nagy közösségek alakulnak ki a maguk örömeivel, nyűgjeivel, szépségeivel, bosszúságaival a virtuális világunkban, s egy aprót lendíteni próbálnak a mai kitekert életünkön.

Nem tudom, hogy kitölthetik-e a régi fonók, nagytermi találkozások, vígságok helyét ezek a ma emberének hosszú, téli estéin? ...de, remélem, ezzel a kis válogatással én is segíthetek ebben.

Olvassátok szeretettel!
Ideje: Január 24, vasárnap, 18:56:56 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

85. szám

"A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Január 24, vasárnap, 19:18:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága LacoBá, nagyon köszönöm, hogy fáradtál a kirakat összeválogatásával. Tudom, hogy nem könnyű feladat, és kirakatod igazán csillogó és változatos... jó lesz időzni előtte...
Az általad felidézett szép téli estéket, a ma embere sajnos csak meséből ismeri.
Sajnos a rohanás mindent felemészt.
Ölellek szeretettel: Anna



Re: A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 24, vasárnap, 23:56:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm szépen kedves Lacóbá, hogy beválogattad egyszerű versikémet a kirakatba!
Szép a beharangozód... Gyermekkort visszavágyó, régi, meghitt hangulatot festő. mA Sajnos válságos időket élünk, és nemcsak a gazdasági válságra gondolok. Nem kedvez ez a kor sem a családnak, sem a régi, meghitt baráti összejöveteleknek,. Ezért is jó, hogy itt van nekünk a Full, /legtöbbször/ békés kis szigetünk. Ölellek: Zsuzsi



Re: A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- varga80 Ideje: Január 25, hétfő, 07:07:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Megtisztelt azzal, hogy feltette versemet! Sosem lesz már olyan mint volt, egy jó öreg barátom azt mondta, ez a virtuális világ az emberiség kihalására fog vezetni, -van benne valami -..., de ne így legyen! Nagyapám több mint hatvan évig volt juhász, Nádudvarról származott, az apja is juhász volt. Nagyon sokat elmesélt, sőt, rengeteg olyan dolgra megtanított, amit a mai fiatalok el sem tudnak képzelni. Megtanított a munka szeretetére, bármi legyen is az, s a tisztelet, mint ember és állat iránt! Emlékszem még, nagymamámat mennyire szerette és tisztelte, pedig több mindenen keresztül mentek, mint a mai kor emberei! Lehet, hogy nem volt ennyire stresszes világ! Köszönöm!!!



Re: A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 28, csütörtök, 07:07:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Minél több Kirakatunk van, annál nehezebb újat mondani a felvezető ckkben...
De Neked sikerült, Laci bácsi, írásodat örömmel olvastam - a válogatás is kellemes!



Re: A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- winner Ideje: Január 28, csütörtök, 20:01:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Végig olvastam a mostani kirakatot, és megtörtént az ami eddig még soha. Mindegyik alkotáshoz írtam. Külön öröm, hogy ebben a válogatásban engem is figyelemre méltattál.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds