[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 311
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 311


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Anna1955

Kirakatom rendhagyó, hiszen egy hang ihlette. Manapság ismertté vált egy név, Szíj Melinda.
Talán nincs is olyan magyar ember, aki ne hallott volna róla...


Közönségét megossza, mint minden különösen értékes ember. Vagy szeretni kell, vagy nem, de semleges nem maradhat senki sem.
Én, a hihetetlenül gyönyörű hangját szeretem, és azt a döbbenetes átalakulást, amely egy szempillantás alatt bekövetkezik, ahogy énekelni kezd.
Egy egyszerű, hétköznapi asszony, aki díva lesz ha énekel.
Szíj Melinda (hovirag), portálunk regisztrált tagja, versei legalább akkora tehetségről árulkodnak, mint a hangja.
Olvassátok szeretettel, és drukkoljatok velem, hogy Ő lehessen az év hangja.

Ideje: December 10, péntek, 00:09:36 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

98. szám

"A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- aphrodite Ideje: December 10, péntek, 07:04:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Anna!
Nagyon köszönöm Neked ezeket az írásokat. Csodálatosak. Teljesen a hatásuk alá kerültem. Hihetetlenül érzékenyek...
Köszönöm!!!
Szilvi



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: December 10, péntek, 08:16:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megleptél, nagyon. Meg kell mondjam, örülök, és erősítette bennem az érzést, hogy csupa-csupa értékes ember van itt a portálon. A műveket még nem olvastam, de most... :-).
Köszönet a rendhagyó kirakatért!
aLéb



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 10, péntek, 08:43:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez igazán egy rendhagyó kirakat,de annál nagyszerűbb...drukkolok én is hóvirágnak...azaza Melindának...
üdv samy



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: December 10, péntek, 08:48:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A Kiválasztottat már én is elkértem hovirágtól saját honlapomra - úgy március tájékán.
Különös hangulatát nem lehetett szó nélkül hagyni. Csodaszép gondolatai igaz álmokat tükröznek...



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Teru Ideje: December 10, péntek, 12:02:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna,
nemrégen a húgom küldött egy-két felvételt róla, teljesen egyezek Veled, és drukkolok én is.
Puszi
Teru



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 10, péntek, 15:23:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy sikerült meglepnem benneteket, de leginkább annak örülök, hogy egyetértünk abban, Melinda egy nagyon érzékeny, rendkívül tehetséges, és bátor ember.
Nagyon drukkolok neki én is, hogy a sok mocskolódás, ne törje meg a hitét, a kitartását.

Versei, tehetségét és érzékeny lelkét igazolják, még akkor, amikor nem övezte hírnév.

Köszönöm, hogy itt jártatok.

:))



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 10, péntek, 18:48:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Meghatódva próbálom feldolgozni a meglepetést! Melinda személyes kisugárzása és a versein keresztül kibontakozó gondolatvilága teljes összhangban vannak. Bánt a lelkiismeret, hogy csak egyetlen versét sikerült elolvasnom akkoriban, amikor feltette őket. Pedig ezt a fajta érzékenységet, ami ilyen született tisztasággal, és ilyen tehetséges önkifejezéssel párosul, mindig is nagyra becsültem az emberekben. Ritka kincsnek tartom. Mindazon túl, hogy szeretném, ha Ő nyerne, (már csak azért is, hogy megmutassa a világnak: így is lehet!), úgy hiszem, Ő már egy olyan nyertes, amihez nem kellett felvenni a pózoló világ megtévesztő színeit és ritmusát. Önmaga ereje és tehetsége építette fel azt a dobogót, amin látjuk Őt nagyon sokan. Az embernek maradás képességét a legnagyobb kísértésben is megkapja az, aki kiválasztott. Ő, pedig az. S ezt nem csak maga vallja, hanem sokak számára nyilvánvaló. Boldoggá tenne, ha egyszer magamhoz ölelhetném... Anna, nagy köszönet ezért a figyelmességért! Ez a rendhagyó Kirakat szebb annál, mint amit el tudtam képzelni.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- prayer Ideje: December 10, péntek, 21:57:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Hm... Hogy is kezdjem.: Semmit nem tudtam eddig Melindáról. Sem verseit - gondolatait, sem ének tehetségét nem fedeztem fel. A mai napon teljesen véletlenül hallottam a tévében, de ennek a bejegyzésnek kapcsán, ugyanis nem tévézek, az csak amolyan háttérnek megy, míg nejem ott, én meg itt, a neten pihenem ki a napom. Jellemrajzát biztosan rosszul adnám vissza ennyire kevés információkból, mégis, amire elsőre felfigyeltem, valami folyamatos szomorúság, ami túlmutat már a lírai életvitelen. Szabad verseiben szabálytalan ritmustalanságot érzek, mégsem számít annyira, hiszen közhelymentességre törekszik, így jobbára gondolatai ezen részével varázsol. Jaj, dehogy, talán rosszul fogalmaztam: Nem varázsol, csak ad. Szelíd egyszerűséggel, talán nem is törődve a mások által épített falaival. Bár benne is épülnek magasságok, de ha jól érzem, azok mind ellenére vannak jelen életében. Hát ír, vagy énekel, gondolkodik, alkot, hogy mind ezt a kaszárnyát önmaga árnyán kívül nézhesse annak rácsos ablakait. (Gratulálok bátorságához!)



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- hori Ideje: December 11, szombat, 09:03:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Nehéz ilyenkor elvonatkoztatni az alkotótól, mert mégis csak az ország egyik kedvencéről van szó (nem is tudtam, hogy a Full-on publikál Melinda). Függetlenül attól, hogy ezek a versek jók, vagy rosszak, és tudva, hogy a "szabadvers" nem a legelfogadottabb egyes irodalmár körökben, egy bizonyos, ezek az alkotások a szívnek tetsző rezgéseket gerjesztenek, amiket a magam részéről maradéktalanul vettem. Nem vagyok egy rajongó típus, a Megasztárt sem nézem gyakrabban, mint akármelyik más műsort, mindenesetre örülök, hogy Melinda egy másik arcát is megismerhettem.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Atlantiszi Ideje: December 11, szombat, 12:49:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Holott általában tartózkodom a véleménnyilvánítástól, kommenteléstől, most muszáj megszólalnom. Márcsak azért is, hátha Melidna még idetéved egyszer, és hátha elolvassa.
Nagyra tartom őt.
A Megasztár nem az ő terepe, de legalább megismertük, és talán akad majd valaki, aki felkarolja, és a megfelelő pódiumot nyitja majd meg számára.
Sajnálom, hogy úgy esett ki, ahogy.
Az utóbbi hét ellene szóló médiakampánya undorító borzalom volt, nem is tudom, hogy volt ereje még ezek után énekelni!
Melinda nem popsztár, ő annál jóval több, vagy legalábbis, egészen más. Ő egy magávalragadó előadóművész. Nagyon szuggesztív.
Hogy nem volt mindig együtt a zenével, annak éppen az az oka, hogy ő egy szólista.
Talán nem köztudott eléggé, hogy a szólisták (énekesek, hangszeresek) attól azok, hogy saját belső zenei impulzusaikat követve szólaltatják meg a zenét, amit a kísérő hangszereggyüttes KÍSÉR. Attól kíséret. A kísért alkalmazkodik a szólistához, és nem fordítva.
A szólista ott gyorsít, lassít, halkít, vagy hangosít, azaz vált tempót és dinamikát, ahol ő annak szükségét érzi. A karmester pedig a szólistát figyelve irányítja az őt kísérő hangszeres együttest.
És mivel Melinda egy szólista-alkat, természetes, hogy nehezére esett egy adott, és többnyire állandó tempóban szóló zenei kísérethez alkalmazkodnia.
Nagyon csodálkoztam azon, hogy Presser, akit szintén nagyra tartok, ezt soha nem tette egyértelművé. Tett ugyan néhány elejtett megjegyzést Eszenyivel együtt holmi karmesterről, de, hogy ez miként is működik valójában, nem magyarázta el, ezért aztán az épült be a köztudatba, hogy Melindának nincs ritmusérzéke...
Az is igaz, hogy egy ilyen felállás, egy gyakorlott profinak nem okozott volna nehézséget, valamint, mint ahogy azt láthattuk, hallhattuk is, a popzenén nevelkedett többi versenyző számára sem. De ők nem is rendelkeznek sem szólistai, sem előadói vénával.
Vissza Melindára.
Azzal együtt, hogy sajnálom, hogy kiesett, meg is könnyebbültem, hiszen végre kisz

A hozzászólás folytatása...



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Welentze Ideje: December 11, szombat, 15:16:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Anna!
Nagyon jó ötlet volt Melindát a kirakatba tenned. Éppen aktuális. Nem is tudtam, hogy ír. Most legalább másik oldaláról is megismerhetem őt.
Köszönöm Neked Anna!
Szeretetel ölel: Krisztina (Welenzte)



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 11, szombat, 15:43:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy itt hagytátok a véleményeteket.
Tegnap este, mikor megkönnyebbülni láttam Melindát, úgy éreztem, talán jobb is így.
Aztán gondolkodtam és rájöttem, nem igaz. Nem jobb, mert nem hiszem, hogy nem Ő nyert. Nem hiszem, hogy az eredmény valós erednény volt, még akkor sem, ha Melinda megkönnyebbült.

Én is kívánok neki a továbbiakra nyugodt boldog életet, és azt, hogy találja meg azt a közeget, amelyben alkothat, és megtalálhatja a boldogságát.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 11, szombat, 18:09:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én megmondom őszintén a véleményem erről az egész versenyről...
De először hadd szóljak Melindáról...kíváncsian vártam az itt beharangozottak alapján előadását, hát szó ami szó...ott fogott a Tv előtt...
köszönöm ezt az élményt...egy nagyszerű művész ő...a lejárató kampányról én nem tudok,de amit ez a zsűri művelt...az egy lezsírozott eredmény követése volt...
Selypeske anzágolása kifejezetten idegesített (Fridi)
Erkölcsi és művészi győzelme Melindának lett,mert hangja a többinek nem volt...

Üdv..Melinda neked további sok sikert kívánok.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 12, vasárnap, 13:49:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Különös meglepetés ez, remélem majd ő is visszatalál ide, és olvashatja ezt a Kirakatot.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 12, vasárnap, 15:02:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Nem is tudtam, hogy itt publikál Melinda a honlapunkon...Nagyon jó, hogy a kirakatba válogatással felhívtad rá a figyelmünk.



Re: A kirakatot Anna1955 szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- agnes Ideje: December 19, vasárnap, 08:26:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tényleg különleges a kirakat, mert egy különleges,csendes, kedves, szóval egy csodálatos emberről szól, aki őszinte, nyitott tiszta lélekkel állt elénk. Szeretem a hangod, szeretem az embert aki vagy. M.Tamás talán rosszabb mint a Fridi, bár ő sem maradt le, amikor nem úgy alakult ahogy szerette volna. Szemét módon viselkedtek, és a hastásvadász mód, ahogy egy kisgyereket használtak fel előnyszerzés céljára, undorító.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds