[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 328
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 328


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe
Anna1955

Jubileumi kirakathoz érkeztünk, mert ez a századik kirakatunk. Ahogy az összeállításon gondolkodtam, vajon mi is lenne igazán különleges egy ilyen kerek számhoz, Lacobá sietett a segítségemre, és ötletével egy teljesen új kirakatot tárhatok most elétek. Meglepetésnek szántuk, hiszen a hangos modulból, még soha nem válogattunk. A keret szűkös, ezért csak ízelítő abból, ami azt példázza, így is érdemes megmutatkozni. Hallgassátok szeretettel.
Ideje: Január 08, szombat, 13:54:27 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 18 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Január 08, szombat, 18:05:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazi meglepetés ez a kirakat, gratulálok mindenkinek :)



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Si Ideje: Január 08, szombat, 22:29:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok Anna! Ez egy igazi mérföldkő a Fullextra történetében.



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- winner Ideje: Január 09, vasárnap, 08:56:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egy jubileumhoz érni mindig jó dolog. A színházakban a 100. előadást elért darabokra mondják, hogy sikeres. Az első kirakat pont 4 éve 2007 januárjában jelent meg a fullextra palettáján. Igaz még nem is Kirakat volt, mert a huszadik megjelenésig Főportának hívták. Az új név arculatváltást is jelentett. Valamikor a 40-valahanyadik számtól kezdve pedig a tagok is részt vehettek a szerkesztésben, és időről-időre a saját szájuk íze szerint állíthatják össze a kirakatot. A kezdetekben képzőművészeti alkotás sem volt, ez is később került bevezetésre.
A 100. számnál valami különlegeset akartunk. Valamit, ami eddig nem volt. Sokféle ötlet felmerült, egészen addig a pillanatig, amíg el nem hangzott, hogy legyen hangos kirakat. Onnantól már nem volt kérdés, hogy ez a legjobb ötlet.
Számomra külön öröm, hogy Bartalovics Zoli kitűnő tolmácsolásban, az én egyik alkotásom is helyett kapott.




Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 09, vasárnap, 09:25:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömre ébredtem ma. Boldog vagyok, s nagyon megtisztelő számomra, hogy a jubileumi kirakatban szerepelhetek. Csodálatos a technika, nagyon klasszul megoldottátok, látványos, szép, változatos. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltatok, köszönöm a munkát, Anna!
(A Banánháznak ez az első, még nyers változata, ami a Karácsonyra megjelent "Esőtánc "című albumban is szerepel. Ez Dafna Cd-je, amiben 12 gyerekzetemet zenésített meg.)



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- estelente Ideje: Január 09, vasárnap, 09:42:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon szép, ünnepi a Kirakat. Tisztelettel gratulálok a kirakatrendezőknek, és minden alkotónak és előadónak!



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Január 09, vasárnap, 19:40:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anna, ez a rendhagyó alkalom, ezzel a rendhagyó Kirakattal nagy élmény volt. Örülök, és büszke vagyok rá, hogy az itt szereplő költők és előadók nagy részét személyesen is ismerhetem, így talán még mélyebb az élmény.
Anna, nagy köszönet érte Neked, hogy meghallgathattam a 100. Kirakatot, Köszönöm a fáradthatatlan munkádat. Nagy öröm volt, hogy hallhattam ezeket a remek alkotásokat!
aLéb



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Január 09, vasárnap, 22:42:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Ez a 100. jubileumi Kirakat valóban egyedülálló! A hangos versek adta varázs, melyet az itt-ott felcsendülő zenei aláfestés különösen változatossá, hangulatossá tesz, egy másik világba utaztat el bennünket. Élmény volt végig hallgatni és a magam részéről végtelenül megtisztelő, hogy én is a válogatásba kerültem. Hálás köszönetem érte, és az összes fáradtságos munkáért, amit elvégeztél ahhoz, hogy ilyen rendhagyó, szép Kirakattal ünnepeljük ezt a szép alkalmat! Ölellek, szeretettel!



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Január 10, hétfő, 07:48:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anna! Remek ötlet és nagyon sok munka. Szép lett a 100., öröm volt hallgatni és számomra megtiszteltetés is egyben. Nagyszerű összeállítás. Szeretettel ölellek! Attila!



Re: A hangos kirakatot, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 10, hétfő, 16:07:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Duplán köszönöm Neked ezt a kirakatot! Tudom, mennyi munkádba telt létrehozni a hangos versek Kirakatba kerülését, tudom mennyit filóztunk, mi is kerüljön a jubileumi számba... Köszönet a munkádért! És köszönet, amiért a versemet csodálatosan felszavaltad, és megjelenhetett itt! Végül ne feledkezzünk meg Lacóbáról sem, kinek fejéből kipattant a Hangos-Kirakat ötlete! Gratulálok a munkához, és gratulálok minden bekerültnek! Sokszínű, szép élményt nyújt a 100. Kirakatunk! Szeretettel: Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds