[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 108
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 109

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: prayer: Tantalosz
prayer



A puha éjpihék éppen csak takarták az árnyakat, mikor fekete lánggal falánkul fellobbant az ég üszke, s a dombok máglyáit ijedt ropogással locsolta a szél. Platánok vergődtek még, hogy levessék koszlott bársonyuk, majd kotyogva tompultak bele az éjszakába… Csendessé váltak a fafaragók, a míves dolgok aludtak, pihenésre vágyott az izgága kalász, s mint a tábori gyerekzsivajok, lassan beletompultak a tájba. A gyónások halk nyögései koccanásra bírták a gyöngyöket: áldott gondolatán elidőz a néni, feláll, csoszog még, s a lámpaolaj löttye-aljába ereszti annak bélét. Bohém festők a Hold udvarán bacchus-táncot jártak, s mint szőlőszemek: mindenfelé potyogtak csillagok. Előbújt odvából, szárnya kiteljesedett, majd lecsapott a bagoly egy földön futóra. Szeplőtelen fogant egy felhő is, csöppje alig érte a füvet, annak tövéig már nem jutott el. A templomtoronyban az évszázados óra megnyikordult, hirtelen feljajdultak az Istenek, de mint aki horkanásán összerándul, úgy nyammogtak s ernyedtek el.
…Alszik a végítélet is.
Ebben a csöndben, ebben a lassú fordulásban szívemet alig takarta álom. vergődve rebegett, néha ki-kihagyta monoton ütemét, majd svádája metronómmá lüktette mellkasom. Csak Te jártál-keltél bennem, kisétáltál a térre, s a sirokkó melege sós párát lehelt a szádra. Kezed karodon pihent. Fejed szellőre fordítottad, hajad félrebillent tincse homlokod finom bőrén lengett, s valami megmagyarázhatatlan szerelem osont közénk. Én, aki csak fektemben csukott szemmel látlak, s Te aki álmodásom csúcsán mint tilde, megpihensz. Jó volt így akkor. Csak sokáig tartson az éj, gondoltam. Elnéztem járásod. Nyugodt, alig-lépteidben meg-megkotortad a port, kicsit biccentettél, tán még mosolyogtál is, s épp hogy hallhatón dúdoltad dallamunk. Mint ha csak erre várt volna az éjszaka muzsikása, összepödörte lábait, s hegedűje cirpelésén gyantát csepegtetett egy szusszanó fatörzs. Borzolások bokrokat ráztak, levél-konfetti szóródott utadon, hogy csókjuk még elérje billegő bokád csontjait. Ekkor köd pöffent az alvó füvekből. Gőzében: mint félhomály: a látnok, kántálva mormolta varázsszavait. A madarak nyugtalanok lettek. Ijedt fiókáik nyújtották nyakuk. Szitálva színek takartak el, néhol még bennem felejtetted szemed, s a pára koralljai magosba eregették megmaradt pöttyeid. A bódulat vége volt. Albedo hullámok szaladtak az égig, a menny kapujában már vártak rád, s mint a halálraítélt, aki még felkel, íriszemben tantaluszi kínokkal robbant a reggel.
Ideje: Május 11, szerda, 21:53:36 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"prayer: Tantalosz" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: prayer: Tantalosz (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 13, péntek, 05:59:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Valahányszor prózát olvasok tőled, mindig beleborzongok. A költészet szintjére emelted e műfajt. Csak olvassa az ember, és hagyja, hogy ringassák a szavak. Szeretettel: Anna :)))



Re: prayer: Tantalosz (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Május 15, vasárnap, 08:59:56
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna! Sok dolgaim közt, ha jövök, örömmel nyugtázom, hogy teljesen jó, amit teszel a Fullextrával. Köszönöm figyelmed így is, hogy csak ritkán vagyok jelen!



Re: prayer: Tantalosz (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Május 15, vasárnap, 12:03:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megérintően szép! :))
Szeretettel gratulálok!
pipacs :)



Re: prayer: Tantalosz (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Május 22, vasárnap, 00:20:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Líraiság magasfoka! Gratulálok!!!



Re: prayer: Tantalosz (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Május 22, vasárnap, 19:18:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyönyörű álom-képek Zoli!:) Mindig lenyűgöznek a képzettársításaid, nagyon egyediek!:) Gratulálok szeretettel: Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds