[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe
szilfer

Igen megtisztelő számomra a felkérés, hogy viszonylag új tagként állítsam össze a Kirakat anyagát. A sok szép és érdekes írás között böngészve nehezen hoztam döntést. Nem törekedtem tudatosan arra, hogy egy téma köré csoportosítsam az általam kiválasztott műveket, ez mégis majdnem sikerült.

A szerelem, a vágyódás és a nosztalgia igen népszerű ihletforrás az oldalon, és talán éppen ezért, a legszebb alkotások valamilyen formában ezekhez a fogalmakhoz kapcsolódnak.

Haaszi verse gyerekkori emlékek húrjait pendíti meg. Szinte valamennyiünket dobált a sors, átéltük a sodródás, az elköltözés élményét, de az egykori utca, negyed, vagy város lelki lenyomata kitörölhetetlenül él bennünk. Éppúgy, mint az első szerelemé, vagy az első csalódásé. A régi képek gyakran visszatérnek álmainkban, és jóleső érzést, vagy az elszakadás, elmúlás nosztalgikus fájdalmát közvetítik.

A hétköznapi gondjaink, a szürke valóság elől gyakran menekülnénk álmainkba, mint ahogy azt pirospipacs is teszi lírai szösszenetében. Minden valóságnál szebb az az álom, ami legemberibb vágyainkat hozza testközelbe. Szép, érzelmes, gondolati sorai igazi irodalmi csemegét nyújtanak az olvasónak.

Grigo versében a beteljesült boldog szerelem soha el nem móló szeretetté nemesül. A társak megbonthatatlan frigye a legszebb emberi szövetség, az összetartozás gyönyörű szentsége.
Nem minden szerelem alakul ilyen szerencsésen.

A csalódásra néha nehezen hoz gyógyírt az idő, a pergő emlékképek gyakran vissze-visszatérnek, felszakítva a sebeket. Az élet olykor durva tréfáit nem könnyű kezelni, de az igaz emberség mindenre megoldást nyújthat, ahogy ezt Attila 61 versének záró sorából is kitűnik.

Konduló harangok jelzik az idő múlását, és emlékeztetnek szép románcokra, varázslattal megélt percekre. Rohanó világunkban nem mindenki éli meg egyformán a csodát, van akinek az élete értelmét jelenti, míg más elfásulva rohan el mellette. Naiva novellája ezt a kettősséget veszi bonckés alá, női érzékenységgel egy élet szolgáltatta lélektani drámában.

Igazi remekmű a_leb lírai verses játéka. A képzelet szárnyán megelevenedik a képkeretből visszamosolygó kedves tekintete, emlékeket idéz fel, és új együttlétre ösztönöz. Az üvegen fénytörést mutató apró párafolt óhatatlanul is szomorúságot sugall, talányos utalás arra, hogy ez az együttlét talán már csak képzeletben lehetséges.

A kiválasztott festmény hangulatában nosztalgia remeg. Bizonyára egy mozgalmas, gyönyörű nyár emlékét idézi, Csontváryhoz igen közelálló látomással. A hamisítatlan görög táj kékjeivel, vakító fehérjével megmozgatja az ember fantáziáját. Az előtérben üresen álló asztal a két székkel kihangsúlyozza a hiány, az elhagyatottság fájó érzését. Mintha egy gyönyörű, elmúlt szerelem szobra lenne az a két üresen ottfelejtett szék...
Ideje: Június 21, kedd, 10:45:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Június 22, szerda, 12:05:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Feri, még nem volt időm a kirakatot végigolvasni, de nem mulasztom el semmiképpen. Igényessége már ránézésre is nyilvánvaló, no persze nem ezért, de tisztelettel köszönöm, hogy én is része lehetek :-).
aLéb



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Június 22, szerda, 13:15:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megtisztelő a beválogatásod Ferikém, köszönöm! Természetesen jövök és olvasom, remek versek és írások! A kép telitalálat, a Görög tenger a mindenem! Baráti jobbom! Attila!



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 22, szerda, 21:54:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Feri!

Köszönöm a fáradozásodat, és örülök, hogy ilyen remek kirakatot rendeztél nekünk. :)))



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Június 23, csütörtök, 14:28:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm neked Feri és mindenkinek, hogy itt lehetek! Zoltán



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Június 25, szombat, 01:10:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy megtiszteltetés számomra, hogy itt lehetek, általam igen tisztelt alkotók között. Köszönöm Feri! pipacs :)



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Június 27, hétfő, 08:30:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Ferikém, hogy kiemelted az írásomat! Nagyon szépet írsz róla: "női érzékenységgel egy élet szolgáltatta lélektani dráma..." Hát igen:)) Megtiszteltél, hogy a Kirakatba tetted!:) Köszönöm: Zsuzsi



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Június 28, kedd, 15:41:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Feri kedves! Visszajöttem gratulálni az összeállításhoz, mert olyan gyöngyszemeket olvastam, melyet előre magam sem gondoltam. Ölellek: pipacs :)



Re: A kirakatot szilfer állította össze, és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- haaszi Ideje: Június 28, kedd, 17:04:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Feri,
itt is megköszönöm, hogy a Kirakatba válogattad versemet.
Nagy meglepetés és öröm volt!
Köszönöm!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds