A kirakatot Vorosliliom szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 07, szerda, 15:59:10
Téma: 115. szám


Aki közelebbről ismer engem, tudja rólam, hogy megrögzött gyűjtögető vagyok. Ez talán nem is olyan meglepő, hiszen mindannyian azok vagyunk. Mindenki szeret valamit, mindenki kötődik valamihez, valaki emléktárgyakat gyűjtöget, valaki bélyegeket, még mások trófeákat.

Én évek óta, már-már megrögzött hajlammal, gyűjtögetem a gyönyörű verseket, attól tartva, hogy nem találkozom velük többé, és nem lesz alkalmam még egyszer gyönyörködni szépségükben. Ennélfogva Anna felkérését, miszerint én állítsam össze az e havi kirakatot, "gyerekjátéknak" gondoltam, hiszen van a tarsolyomban megannyi lélek(sz)építő vers, írás, alkotás... ám amikor ki kellett választani a legszebbeket, hamar rájöttem, hogy nagy bajban vagyok. Képtelenség feldíszíteni a kirakatot minden itt megjelenő verssel és írással, amelyek oly sokat mondóan és elgondolkodtatóan kúsznak fel az ember lelkébe majd onnan szétáradva megváltoztatnak valamit egész lényében. Elnézést kell kérjek azoktól, akiknek a műveit most nem tudtam a kirakatba helyezni (bármennyire is szeretném), és kérem azokat, akinek éppen annyit jelent a költészet és az írások finomsága, mint nekem, hogy velem együtt gyönyörködjön a felkerült művekben.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1021