A kirakatot hzsike szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Február 17, péntek, 19:31:37
Téma: 124. szám


Március a tavasz első hónapja, ez a gyönyörű, minden érzéket megbizsergető huncut hónap. Mi más is juthatna az ember eszébe a tavaszról, mint az örök megújulás, - mely magában hordozza a jövő szép ígéretét - és persze maga a szerelem!

A szerelem, ami a tavasszal együtt várja a rügyfakadást, a bíbortüzű napot, mely szirmot bontó csókjával kényezteti nemcsak a természetet, de elvárja, hogy a szívek kapui is nyíljanak meg fenséges nagysága előtt. És meg is nyílnak. A virág csodálatos sziromruhában ünnepel, az érzés pedig, a gyönyörű versekben, szépséges szavakba öltözve dúdolja, a szerelem édes-gyönyörű dalát.

Mi is illene legjobban a tavasz-szerelem témához, mint a versek királya, a szonett. Sikerült is három csodálatos szonettet találnom, amit még megkoronázok egy szépséges szerelmes verssel is, mert annyira tetszik, hogy nem volt szívem kihagyni a csomagból. Bízom abban, hogy az olvasó is hasonlóan ítéli meg, és örömét leli majd a gyönyörű sorokban.

Erdős Pál Attila (sodrelap) utánozhatatlan fanyar humorával, biztos garancia arra, hogy az olvasó nagyon jól érezze magát az idő alatt, amíg az alkotó soraiban elmerül. Remélem, így lesz ez most is.

Kedveskedem még egy csodálatos grafikával is, amin egy repülő ló és egy beleolvadó repülő lány látható, egyszerűen lenyűgözően szép. Mint a szabadságvágy (a tavasz kívánása) és a szerelem (szerelemvágy) szimbólumaként esett ere a gyönyörű alkotásra a választásom.

Kellemes, jóérzést nyújtó olvasást, tavasz-és szerelemvárást kívánok sok szeretettel:Zsike







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1085