A kirakatot a_leb szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Május 31, csütörtök, 21:57:43
Téma: 130. szám


Csendeket kerestem, nyári csendeket, őszieket, a szív csendjeit, a lélek csendjeit, jelenek és emlékek belső kiteljesedését.
Most tavasz van, sőt, inkább koranyár; az idő hol rekkenően nyári, hol kora-tavasziasan esős, hűvös, de tele várakozással, a nyár ígéreteivel.

Kicsit, mint egy Könyvtárban, bebújtam az Olvasótermünkbe, végignéztem az Irodalom Klubban az Irodalmáraink névsorát, rákattintottam nevekre, művekre. Végül ezekben az alkotásokban találtam olyan jól élhető, és vagy elképzelésekben, vagy emlékekben megfogalmazódó nyugodt, ugyanakkor egyszerűnek tűnő bölcsességet, aminek a vágya bennem, és talán többünkben benne van. Az alkotókat most véletlenszerűen választottam ki, nem volt benne semmi tudatosság, mégis arcok, mosolyok, életek jelennek meg előttem a neveket olvasva, amik bennem még őszintébbé teszik ezeket a megnyilvánulásokat. Örömmel válogattam, és ha oldalnyi lehetőségem lett volna is kevesellném a helyet, hogy mindenkit, aki ma szívem szerint szól, itt felsorolhassak.
Ajánlom ezt a kirakatot mindazoknak, akik picit ki szeretnének lépni a világból, mások bőrébe, lelkébe bújnának egy könnyű pillanatra, hogy a zakatoló világ elszaladhasson egy szempillantásnyit mellettünk.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1126