A kirakatot felix szerkesztette, és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Július 15, vasárnap, 22:22:03
Téma: 132. szám


Sokan vagyunk itt, és sokfélék vagyunk, nem egyformán látjuk a dolgokat, éppen ezért jó mások szemén keresztül is megtapasztalni a minket körülvevő világot. És olykor első pillantásra nem is fogjuk fel, mit látunk.

Egy ritka pillanat rögzítésével, mesteri képkivágással születik a kép, melyet a gyanútlan szemlélő akár a pokol lejáratának, egy vulkán kráterének, tűzörvénynek vagy akár egy acélöntödében rögzített felvételnek is gondolhat, csodás történeteket mögé képzelve.
Amit érzünk, látunk, képzelünk, az idő múlásával vagy egyszerű helyváltoztatás miatt is átalakulhat, s e változások rögzítésével, továbbadásával mintegy tükörcserepekre vetülő fény gyanánt mindenkiben más rezonanciákat kelt.
Nyár van, s a dühöngő kánikula első rohamán ugyan túl vagyunk már, de egészen biztos, hogy még többször is előfordul majd e költői témát is kínáló szezonális jelenség. Ezt is mindenki másképpen fogadja, érzi, látja és láttatja. Itt a portál négy jeles költőjének ehhez kapcsolódó művét ajánlom szíves figyelmetekbe; forróság idején jóleső időtöltés a hűvös szobában olvasgatni róla.
Sokan vagyunk itt, és szerencsére nem vagyunk egyformák, de olvasni mindenki szeret; ehhez kívánok jó szórakozást.

Szeretettel: félix





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1139