A kirakatot Sodrelap állította össze, és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 21, szombat, 18:57:12
Téma: 155. szám


Nem is oly régen írtam a fullextrában: „Aki olyan szerencsés, hogy megtalálta a kedvére való életmódot, annak elég bátornak kell lennie ahhoz ma, hogy úgy is éljen. Természetesen hiszek abban mégis, hogy minden nap nagyszerű, próbáljunk csak kihagyni egyet! Bár a telhetetlen ember elbukhat, ám ha nem ábrándozunk, úgy a naplementét néznünk szinte lehetetlen…”

A Naplemente, így nagy N –nel, sok művészt megihletett, a rendkívül népszerű Omega együttes tehetséges szövegíróját Adamis Annát is, íme egy részlet a Naplementéjéből: „Megszólal egy kisharang és választ ad egy messzi hang áá bim-bamm Naplemente, jön az este, harmatcsepp hull a kezemre áá bim-bamm…” Ugye milyen kedves sorok?

Az Alkonyat az irodalmi oldalunk szerzőit is alkotásra inspirálta, lelkesítette, bőséges meríteni valót nyújtva a Kirakat összeállítójának. Prózában Nyilas Istvánné (Mayer Edit Julianna): Naplemente után alkotására esett a választásom. A kedves, megható, romantikus írás azzal kecsegtet minket, a szerelem alkony után is megjelenhet életünkben…

Versek sorát Ligeti Éva: Bíborló naplementé –je nyitja, gyönyörűséges, fájdalommal átszőtt, vöröslőből bíbor színre váltott alkonyatot festett LEKA.

A sort Kun Magdolna: Varázs-alkonyom című opuszával folytatom. Szép, lágy, gyengéd alkonyati képet varázsolt elénk Magdi, a mű külön érdeme a rendkívül hangulatos zenei emfázisa…

Meglepetésnek szánom a hölgykoszorúban Maszong József: Csendes alkony című versét. Nőket meghazudtoló módon érzékenyen, lágyan, szeretetteljesen képzelte magát egy hölgy lelkébe, azt gondolom Samway remekül helytállt különleges szerepében…

Kovács Daniella: Gyönyörűnek látom versében az a csodálatos többek között, hogy vorosliliom egy képbe ezernyi szépséget tud belefűzni, oly módon, hogy engedi látni, láttatni a parázs gondolatait….

Végül Lambrozett Éva: Játszik a tavon az este műve zárja a Kirakatunk kínálatát. Éva naplementéje nemcsak gyönyörű, hanem már – már azt sugallja, hogy az emberfia közvetlenül érintkezhet a természetfeletti erőkkel…







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1316