pirospipacs: ...örök szerelem...
Dátum: Február 07, péntek, 06:54:31
Téma: 163. szám




Gyerekkoromban azt gondoltam, hogy a Nap estére elfárad és hazaindul, mint az apukák a munkából. Ez a Naplemente időszaka, s számomra a legszebb napszak. Mindenki elvégezte munkáját és jöhet a nyugalom, a meghitt családi este. Már akkor is tudtam, hogy a Föld nem lapos... mégis úgy tűnt, hogy a Nap gyengéden rásimul a Földre, s ez az érzés a mai napig megmaradt bennem. Számomra a Naplemente az egymáshoz való megérkezést... a szerelmet... és az erotikát jelképezi. A Nap azóta is minden este elcsábítja a Földet, majd lágyan ráborul, tüzesen magához öleli, s néhány perc múlva elvesznek egymásban. Teszik ezt oly diszkréten... hogy éppen csak sejtetni engedik számunkra a románcot, mert ez nem a külvilágnak szól, csak kettőjüknek... mégis több millióan nézik naponta végig a szerelmi előjátékot... az örök szerelem játékát.


Alkonyatkor a Nap megfürdik a Szivárvány utolsó cseppjeiben, s felveszi ünneplő ruháját. Narancsvörösben, krómpirosban, organzakékben és orgonalilában pompázik. Csupa nyugalom... nem irritáló... nem vakít... nem égetnek már a sugarai. Igézően néz a Földre, s könnyed tánclépésekkel tangóra hívja. Szemében a vágy tüze csillog, sugarait szélesre nyitja... és gyengéden ölelésre tárja.

A Föld szemérmesen és odaadóan vár, csalánzöld gyepruhában és jázmin illattal. Avarbarna teste erotikát sejtet, s meleget ont. Már érzi a Nap hevét, s mélyében felizzanak a rózsavörös parazsak. A Nap lassacskán megérinti a Földet, s lágyan végigcirógatja lankáit... a Föld pedig egyre szorosabban vonja magához. Ilyenkor a felhők lelassulnak, a völgyek elcsendesülnek, s a színek elhalványulnak... már csak a virágok onják bódító illatukat. Az Estiszellő éppen portyára indul, s andalító dallamát titkon még rájuk borítja... mint egy hatalmas vattapaplant.

Ekkor a Nap mégegyszer felizzik... a Föld átforrósodik... s érzéki csókjukból apró, színes szikrák pattognak vissza az ég aljára. A Nap már nem ballag tovább... s egy pillanatra a Föld is megszűnik forogni... mert számukra itt megáll az idő... s már nem is érdekli őket, hogy mit csinálnak az éjjeli égbolton... a Hold... és a csillagok.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1374