A kirakatot csega állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: December 05, szombat, 16:53:46
Téma: 189. szám


Nem volt különösebb koncepcióm a kirakathoz, magamat raktam ki. Kiraktam magam mások műveiből, mint valami mozaikot. Azt mondják, meg lehet ismerni a az embert az írásaiból, most talán egy kicsit megismerhettek másokéból. Engem, az alapján, hogy mit szeretek.

Sajnos a szabályok szerint már a válogatás nulladik körében ki kellett zárnom pár barátomat, és velük együtt a remekeiket. De ez rájuk nézve hízelgő, mert ennyire gyakran jelennek meg a kirakatban, én meg így is találtam elég építőkövet.

felix kicsit kilóg a sorból, az ő stílusa az enyémtől nagyon eltérő, de hiányzik a felolvasásokról, igazi jelenség volt. Türelmesen, sőt, szótlanul várta ki a sorát, fegyelmezetten felolvasta egy precízen megszerkesztett művét, majd visszavonult a némaságba. Ő egyike azoknak, akiket egy szó váltása nélkül is megkedveltem. Ez a verse viszont ütött nálam is.

csitesz a másik, akit nem sikerült már közelebbről megismernem, pedig első találkozáskor már éreztem, hogy "átjárja az erő", hogy megvan benne a bolondmadzag, ami összeköt minket, lökötteket.

Kellemes olvasást, kellemes alkotást kívánok!

Csengődi Péter





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1567