A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Augusztus 23, szerda, 08:54:23
Téma: 220. szám


- Tudod, miért szeretek Kirakatot csinálni?
- Miért?
- Mert megkereshetem a barátaimat, mert újra beszélgethetek velük, és akkor és ott, ahol éppen abban a pillanatban voltak, és én velük vagyok akkor.

Azért is, mert ahogy olvasom, túrok az írások között, mindig a kezembe akad egy-egy mosoly, egy kedves szó, egy kacsintós ikonka, vagy csak egy odavetett köszönöm-dörmögés, szóval olyankor együtt vagyok mindenkivel, akinek a műve elém kerül.
- Értem... de valami bánt, látom.
- Igen. Tudod miért nem szeretek Kirakatot csinálni?
- De azt mondtad...
- Tudom, mit mondtam.
- Oké. Szóval miért nem szeretsz Kirakatot csinálni?
- Mert keresnem kell a barátaimat, és mert ha itt is érzem őket, a távolságok térben és időben egyre nagyobbnak látszanak, és csak emlékképeket látok. Hiányoznak a kézfogások, az ölelések, az összecsendülő poharak, a felharsanó nevetések. A kérdés marad bennem végül; most mi lehet velük, hol járnak, mit csinálnak, merre alakul az életük. Hiányoznak.
- Ezért kerestél olyan írásokat, ahol a hiányok a jellemzőek, az írás vagy annak a hiánya, és a mindennapi élet része-ként ennek a félelmei?
- Lehet. Nem tudom.
- Aha. Most akkor szeretsz, vagy nem szeretsz Kirakatot csinálni?
- Imádok.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1782