A kirakatot Horák Andrea (Kankalin) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 15, péntek, 10:15:01
Téma: 221. szám


"Fagyöngy". Ezt a címet szántam csokromnak, amit a tolakodó ősz felé fricskát mutatva gyűjtöttem össze, és reményeim szerint minden erre tévedő irodalomkedvelő olvasó örömét leli majd benne.

Azért esett rá a választásom, mert ennek a varázsnövénynek üzenete, ereje, hatalma van, jelentősége mesés, gyógyító hatása pedig évszázadokra visszamenően bizonyított, mint ahogy a kiemelt versekben megfogalmazott örök érzelemé is.

Amikor az írások között bolyongtam, arra gondoltam, hogy a közelgő időszak szürkeségét olyan költeményekkel fűszerezem, amelyek átívelnek minden évszakon.
Válogatásom úgy állítottam össze, hogy feledtessem a sáridős ködöket, az elmúlást, helyettük melengető, maradandó életigenlést közvetítsek az itt fellelhető, szunnyadó készletek kincseiből merítve.

Kedves Alkotók, nagy örömmel osztom meg eme központi helyen a tőletek elcsent fagyöngyöket!
Kedves Olvasók, éljétek át mindannyian, váljék pozitív energiává bennetek a költészet csodás terápiája!
Fogadjátok szeretettel a Kirakatba emelt műveket!
Remélem, rám gyakorolt hatásuk továbbgyűrűzik felétek!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1789