A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze
Dátum: December 15, kedd, 11:26:29
Téma: 280. szám


Fullextra.
2007. december 31-én regisztráltam az oldalra mint a_leb, és az első vers, amit feltöltöttem ide, a Holle anyó feldolgozás volt 2008.01.01. 6 óra 17 perckor, pontosan emlékszem... ja, nem, megvannak az adatok, megkerestem. :-)
Sosem felejtem el, milyen nyitottsággal, kedvességgel fogadtak a "régiek", hogyan váltunk szinte napok alatt kedves ismerősökké.

Aztán a 2008. februári talira el is mentem nagy bátran. Azt a névsort de idetenném...
...és mennyi barátság alakult akkor, és az azt követő évek alatt a FULLosokkal. 13 év telt el, vagyis telik el hamarosan itt, köztetek, veletek, és minden perce - lehetett az tábor, tali, egy közös vacsora valahol, rádiófelvétel, vagy versek alatti polemizálás, éjszakába nyúló pengeváltás az oldalon - élmény volt, mindig öröm volt, mindig öröm most is itt a FULLon akár olvasni, akár publikálni.
Nem is tudom, hány versem került fel ide: az Olvasóteremben százharminc, a pillanatnyiban nem tudom mennyi van, de minden egyes vers alatt jókat beszélgettünk, tanulhattunk egymástól, és nem csak a verselésről. Szeretek itt.
Milyen verseket válogassak ide, miben tudnám magam megmutatni egy Kirakatban? Minden versemben, amit itt olvashattok, ezt teszem :-), de azért igyekszem találomra párat, remélem, tetszik majd.
Ja, és van 429 016 pontom, jelentsen ez bármit is. :-)
aLéb








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2215