A kirakatot felkérésünkre műveiből Bartalovics Zoltán (prayer) állította össze
Dátum: Január 29, péntek, 09:32:36
Téma: 287. szám


A népdalok, és versek világában nőttem fel. A líra szépsége: üveggolyóba kövült lelkem lenyomata. S bár a napi rutin mindent elkövet, hogy kizökkentsen ebből a varázsból, mint a Jancsi babát, ha meglökik, mindig helyre áll a rend. Ahogy fogy az időm, már csak az értékeset vagyok képes befogadni. Két emberöltő óta visznek a verseim, novelláim a végzetem felé, de mégsem sikerült megírnom azt, aki igazából vagyok.

Tavasszal a Kossuth Rádió, a Magyar Írószövetség és a Petőfi Irodalmi Múzeum közös pályázatán megosztott első helyezést értem el, a szonettkoszorúmmal.
2014-ben, az Emberi Erőforrás Minisztérium, az Ember Erőforrás Támogatáskezelő, a Nemzeti Együttműködési Alap, a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal, valamint a Pécs Megye Jogú Város Önkormányzata támogatásával megjelent első, és eddig egyetlen önálló kötetem, "Két világ közt" címmel. Példaképem, a "Nyugatosok". Igyekszem úgy fogalmazni és úgy írni, hogy egyéni hangot adjak a műveimnek. Leginkább, a kötött formában találtam meg azt a szabadságot, amivel gondolkodni, érezni hívom az irodalomkedvelőt. Legnagyobb kihívás számomra az, hogy az olvasó önmagát találja meg a verseimben.

Úgy érzem, az itteni regisztrációm óta sokat tanultam a verselésről, a nyelvtanról. Hiszem, hogy minden felület, ahol értéket közvetíthetünk, hozzátesz a hazaszeretetünkhöz.
Nagyon örülök ennek a lehetőségnek!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2269