A kirakatot felkérésünkre műveiből Alberczki László (alberlaci) állította össze
Dátum: Május 12, szerda, 16:47:39
Téma: 298. szám


Én egy egyszerű ember vagyok, aki szeret írni, és olvasni. Egy késő őszi napon láttam meg a napvilágot, 1963 október 14.- én a Bács Kiskun megyei Kecelen. Tanyai kisgyermekként kezdtem az életet, ami nem is volt olyan könnyű. De a szeretet, és a gondoskodás kárpótolt mindenért.

Már kiskoromban figyeltem az időseket, ahogy történeteket mesélnek, az életről, és mindenről. Nagy érdeklődéssel hallgattam őket. Ahogy iskolába kerültem, egyre jobban megfogalmazódott az a gondolat bennem, hogy papírra vessem mindazt amit érzek, és gondolok. Mint ahogy egy írásomban is szerepelt: " Szeretek fűt, fát, madarat, az ellenállhatatlan álmokat." Valóban álmodozó típus vagyok. Volt az életemben nagyon szomorú időszak is, amikor itt maradtam öt kisgyermekkel egymagam. De az idő begyógyít minden sebet, velem is így történt. Kaptam az élettől egy csodás ajándékot, egy társat majd egy kisfiút. Ismét felszabadultabb, vidámabb vagyok, írásaim egy része visszatükrözi mindezt. Nagy öröm volt számomra hogy rátaláltam a Fullextra irodalmárok klubjára, továbbá szerepelhettem a Fulltükör antológiában, ahol megjelent pár írásom.
Megtiszteltetés itt lenni köztetek, mert én már csak ilyen maradok, szeretek írni, és olvasni ameddig csak élek.
Hát ennyit magamról dióhéjban.
Üdvözlettel: Laci





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2347