A kirakatot felkérésünkre műveiből Csengődi Péter (csega) állította
Dátum: Július 06, kedd, 23:16:23
Téma: 303. szám


Nehezen írok magamról, mert úgy érzem, még félkész vagyok; mint ember, mint alkotó és mint informatikus is. Arra gondoltam, inkább elmesélek pár dolgot, amik bárkivel megtörténhettek volna, de velem történtek meg.

A kedvenc elnevezésem a tűzfoltomra az angolszász "portói bor folt".
Kiskoromban azt hittem, hogy a "vermet ás" egy egybeírandó szó, egy melléknév, mert a tanáraim fura hangsúlyozással mondták, hogy "aki másnak vermet ás".
Anyám egyszer aggódva kérdezte a gyerekgyógyászt, hogy "a gyerek nem akar mást enni, csak dinnyét, mit csináljak vele?" Az orvos csak annyit mondott, hogy "akkor adjon neki dinnyét!"
Van egy négy évvel idősebb bátyám, aki azt szerette volna, ha Ágotának keresztelnek el; de ez meghiúsult, mert a vártnál eggyel több fütyivel születtem. Egyébként a programozás szeretetét ő hozta be a családba.
Egy poén-horoszkópban ezt olvastam magamról: "Hány oroszlán kell egy villanykörte kicseréléséhez? Száz! Egy kicseréli a villanykörtét, kilencvenkilenc pedig megtapsolja." És ez rám abszolút igaz.
Az informatikai diplomán kívül végeztem rendezvényszervezői és életvezetési tanácsadói tanfolyamokat is. De persze maradtam a programozásnál.
Ha egy filmben időutazásról, párhuzamos dimenziókba ugrálásról vagy írókról van szó, akkor is a képernyő előtt ragadok, ha utálom azt a filmet. Emiatt néztem meg az egyik egyetemi vizsga előtt a Szex és New York addigi összes részét is, aminek nyilván nem én vagyok a célközönsége, mert nehezen érzem át, hogy milyen szingli csajnak lenni a huszonegyedik században.
Szeretem az angol humort, Monty Python és Galaxis Útikalauz rajongó vagyok. Magyarban Rejtő és Örkény tetszettek.
Egyszer azt mondták rám, nem férfias, hogy nem tudok vezetni. Évekkel később végül megszereztem a jogosítványt, és azóta nem ültem volánnál.
Horvátországban majdnem letartóztattak, mert "hamis pénzzel fizettem". Kiderült, hogy a pénz igazi, csak a horvátok már nem emlékeztek rá, hogy milyen volt a bankjegyük két évvel korábban.
Láttam eredetiben a Grand Canyon-t. Az illatok tetszettek a legjobban, de azt ugyebár nem lehet fényképen mutogatni.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2382